http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:
ik heb alles geprobeert ,maar helaas geef ik het maar even op , bedankt .quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Doen het gewoon. Ik heb ze voor het eerst sinds Donderdag weer eens aangeslingerd. Ik denk, aan de beelden te zien, dat het niet voor lang is.
Die kans hebben de programmamakers al gehad in de Week van de Waarheid. Dat hebben ze toen jammerlijk door hun vingers laten glippen imo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom: laatste week alle bewoners weer terug en dan net als in BB6 een filmavond, waar alle smaakmakende beelden aan elkaar worden geplakt en de bewoners precies kunnen zien wie wat over wie zij. "Secret Story Reveals". Dat was een gouden trouvaille in BB6. Het was een leuke opmaat voor het sfeertje van de laatste week
Zijn haar wetties op?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Mylene het volgende:
Monique neemt toch maar een douche omdat ze zich vies voelt.
Het is nooit te laat om je fouten te herstellen Zoals ik net nog ff een koe van een typo heb hersteld in mijn post die je kwoottequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Die kans hebben de programmamakers al gehad in de Week van de Waarheid. Dat hebben ze toen jammerlijk door hun vingers laten glippen imo.
Normaal flost ze alleen een wettie door haar naad, dus eigenlijk duurde dit voor haar doen best wel lang.quote:
Dat mag ook wel, na een week ;')quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Mylene het volgende:
Monique neemt toch maar een douche omdat ze zich vies voelt.
Tja, dat is Jo.. Zorgzaam tiepje. Dat vind ik één van haar pluspunten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:59 schreef Mylene het volgende:
Joanna is ook het beddengoed van Monique aan het verschonen. Dat had ik dus never nooit niet gedaan.
Echt hè? Vies mens, bah.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal flost ze alleen een wettie door haar naad, dus eigenlijk duurde dit voor haar doen best wel lang.
Ken je Job uit De Bus nog? Hij coverde een plaatje voor Antonettequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |