uiteraard is huo beeld zuiverer,ze moesteo buiten wachten zolang ze krikten,en wij zagen het,toen had ze ook geen medlijden met de singles,nu ìs ze seksloos en ze heeft de pest erin dat andere kroelen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens.
Afgezien van dat ik denk dat de bewoners ook een zuiverder beeld hebben van Mo dan wij.
Ze is 1x door 1 bewoner genomineerd, kennelijk vinden de bewoners haar leuk. Wie ben ik dan....
Een bloemetjesjurk die haar pensioengerechtigde leeftijd al ras ziet naderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik ben ineens wel nieuwschierig wie dat leuke meisje is
Voordat ik gisteren wegging ging ze op de bank zitten lezen. Dat was nadat ze uit de KvdW kwam. Voordat ze ging lezen trok ze eerst haar schoenen aan. Dat verbaasde me dus al, want ze had de hele avond op blote poten gelopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:59 schreef rc_1990 het volgende:
Maar wat zou het nou voor nuteloze missie zijn om Mo naar die zolder te laten gaan? Niemand die haar mist toch?
Idd zegt secretoma hahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een bloemetjesjurk die haar pensioengerechtigde leeftijd al ras ziet naderen.
Nicknames can be deceptive
LOL.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:19 schreef koffieleutjuh het volgende:
Goeiemorgen
Slapen ze nog als je gaat verkopen moet je toch minstens uurtje of 3 al met je kleedje gaan zitten
Nou, daar valt ook wel het een en ander op af te dingen hoor.. Als je bijvoorbeeld Dido neemt.. Als er wordt teruggekeken op oude BB's lees ik hier altijd wat voor leuke meid ze wel niet is, terwijl ze hier tijdens BB5 tot haar voeten werd afgefikt..quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:56 schreef snetje het volgende:
[..]
i in mijn ogen ben je pas de winnaar als je het op FOK maakten dat heeft tie gedaan!
![]()
![]()
Gerard FOK you
HELD !!! en Baasje
Dat dus. En volgens mij gaat Karim de komende weken een heel tactisch spelletje spelen, dat misschien in zijn voordeel kan uitpakken, maar de streams nog saaier gaat maken..quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet zo goed.![]()
een opdrukkende Karim in de geheime kamer trekt kijkcijfers denk je, ik geloof er geen fuck van.
Daarom: laatste week alle bewoners weer terug en dan net als in BB6 een filmavond, waar alle smaakmakende beelden aan elkaar worden geplakt en de bewoners precies kunnen zien wie wat over wie zei. "Secret Story Reveals". Dat was een gouden trouvaille in BB6. Het was een leuke opmaat voor het sfeertje van de laatste weekquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mee eens, het zou leuk zijn als er wat meer (stokende) beelden werden laten zien, maar ook in die zin maakten Gerard en Karim geen televisie.
Bij jou verwacht ik dan weer een jonge vrouw van net 30. Hahaquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:40 schreef Mylene het volgende:
Als Monique wint mag ze natuurlijk wel nomineren. Dat zal ze wel Karim en Joanna nomineren. Karim en Sharon Philip en Joanna. Dan staan Joanna en Karim genomineerd. Dan komt er nog een koffertje met geld die Monique wel zal pakken.
Het word ze wel erg gemakkelijk gemaaktquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:45 schreef Nostalgist het volgende:
Kant en klaar deeg in een zakje... Man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |