Ja maar de beste brownies komen natuurlijk uit Amerika..quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef Mylene het volgende:
Sharon tegen Joanna je weet toch wel wat een brownie is?
Op een toon een beetje uit de hoogte, alsof die dingen heel bijzonder en niet bij de AH te krijgen zijn.
Over de Vlem gesproken, eigenlijk vond ik SV veel leuker dan SSTquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t: En ja hoor, de Vlem was ook weer in beeld in Thorn
Sinds Gerard weg is wel idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over de Vlem gesproken, eigenlijk vond ik SV veel leuker dan SST
GMTAquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
Kan het zijn dat sinds Gerard er uit is dat er niet veel meer over is van SST?
Vooral het rechtstreeks contact met die hut via de chat was grappig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over de Vlem gesproken, eigenlijk vond ik SV veel leuker dan SST
Nou, het vertrek van Gerard heeft IMO vooralsnog weinig verschil gemaakt. Of het moet zijn dat Karim nu nog moeilijker te betrappen is op zinnige gesprekkenquote:
Precies!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral het rechtstreeks contact met die hut via de chat was grappig.
dat zou goed kunnen, ik denk dat daarom weer personen in oude verleden tijd meuk blijven hangen om interessant te doen,quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
Kan het zijn dat sinds Gerard er uit is dat er niet veel meer over is van SST?
Dat komt volgen mij minder door de plamuur dan door karakter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:19 schreef Mylene het volgende:
Monique krijgt door al de plamuur haar mondhoeken ook bijna niet meer omhoog bij die keren dat ze lacht i.p.v. een verbeten en gezicht van afgunst die ze trekt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, ik denk dat daarom weer personen in oude verleden tijd meuk blijven hangen om interessant te doen,
een wereld vol verassingen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, maar wel gedoucht!
Dat mag de naam douchen niet hebben. Ze was in twee minuten klaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, maar wel gedoucht!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, ik denk dat daarom weer personen in oude verleden tijd meuk blijven hangen om interessant te doen,
Bewaar me. Ik wil nog niet gecremeerd worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |