Ach, ik ben zo langzamerhand heel behendig geworden in het negeren van oud-nowlivers/talpaforummersquote:
hij blijft leuk hequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bewaar me. Ik wil nog niet gecremeerd worden.
Nee.quote:
Die is dan weer wel leuk.quote:
Flippie kijkt wel linker uit. Hij gaat niks doen waarmee hij MamaJo tegen de haren instrijkt. Hij wil de finale halenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
een ruzie tussen mo & jo zou wel op zijn plaats zijn
kan phil haar niet even gaan troosten ofzo
wordt tijd dat er iets ingestampt gaat worden. de vuist van jo ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus uit haar hoofd aan het stampen.
Dat was een missie voor haar gister, waarvoor ze een foto op het rad kreeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus uit haar hoofd aan het stampen.
Haha, ik wilde net uit -> in verbeteren, je was me voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo is alle coupletten van het Wilhelmus in haar hoofd aan het stampen.
Nee, zie boven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Ginosa het volgende:
Ik las ergens op de COS dat Mo al een missie zou hebben gehaald plus 1 foto op het rad... Kan iemand dat hier ff ontkennen aub ??!!
Dus mamajo bepaalt wie er in de finale komt?????quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Flippie kijkt wel linker uit. Hij gaat niks doen waarmee hij MamaJo tegen de haren instrijkt. Hij wil de finale halen
Na een SL gisteravond had Mo een sticker op het radquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Ginosa het volgende:
Ik las ergens op de COS dat Mo al een missie zou hebben gehaald plus 1 foto op het rad... Kan iemand dat hier ff ontkennen aub ??!!
Ik denk dat Mo (die natuurlijk niet de finale wil halen, maar naar huis wil) druk bezig is om dat rad zo veel mogelijk te ontsieren met haar kwalijke trekken..quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef Ginosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |