Slim meiske, die snapt het!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat Jo er het meest uit haalt na sst,
Hoe was de koffie bij het Novotel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan niet. Ik ben niet bij Parnassia in de buurt geweest
Ons Limbabwaantje weet hoe je een bed moet afraggen, maar opmaken heeft ze nog niet geleerd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef sjampoeh het volgende:
shar die mo moet leren hoe je een dekbed in een hoes krijgt ?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ons Limbabwaantje weet hoe je een bed moet afraggen, maar opmaken heeft ze nog niet geleerd.
Die van Waren bedoel je? Dat andere is een (geniaal) televisieprogramma.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
Zou de keuringsdienst van waarde ook langskomen op de sst vrijmarkt en voedsel in beslag nemen?
Ze heeft 2 duracells up in her ass die soms teveelquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ons Limbabwaantje weet hoe je een bed moet afraggen, maar opmaken heeft ze nog niet geleerd.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van Waren bedoel je? Dat andere is een (geniaal) televisieprogramma.
Haha.. Zo lang hebben we het niet volgehouden dit jaar. Bij m'n meisie vielen op een gegeven moment de luikjes bijna dicht en toen zijn we maar weer naar huis gegaan. Ze ligt trouwens nu nog steeds half comateus op bedquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hoe was de koffie bij het Novotel?
Daar is toch een speciaal topique voor aangemaaktquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Fuck even een eind op met dat kinderachtige gebash op medeusers.
Doel je op mij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Fuck even een eind op met dat kinderachtige gebash op medeusers.
kijk jij nog????quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef MargrietV het volgende:
Bewoners er staat iets klaar in het labyrint
Nee. op dat constante trieste gezeik op Pearlbitch. Een hilarisch theezakje hier, daar weer een lesbotroll. Het is niet leuk, was niet leuk en zal niet leuk worden. Het is enkel reuze kinderachtig en irritant in de COS.quote:
ow, ik dacht al......quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou, ik speel patience, met achtergrond geluid.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. op dat constante trieste gezeik op Pearlbitch. Een hilarisch theezakje hier, daar weer een lesbotroll. Het is niet leuk, was niet leuk en zal niet leuk worden. Het is enkel reuze kinderachtig en irritant in de COS.
Gelukkig. En ja ik snap je punt, verwacht alleen niet dat het niveau hoger zal worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. op dat constante trieste gezeik op Pearlbitch. Een hilarisch theezakje hier, daar weer een lesbotroll. Het is niet leuk, was niet leuk en zal niet leuk worden. Het is enkel reuze kinderachtig en irritant in de COS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |