Nu je het er toch over hebt; ik wilde al een tijdje vragen wat er hier eigenlijk met 'theezakje' wordt bedoeld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. op dat constante trieste gezeik op Pearlbitch. Een hilarisch theezakje hier, daar weer een lesbotroll. Het is niet leuk, was niet leuk en zal niet leuk worden. Het is enkel reuze kinderachtig en irritant in de COS.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt; ik wilde al een tijdje vragen wat er hier eigenlijk met 'theezakje' wordt bedoeld.
Ach, persoonlijk boeit het me niet, maar ik ben het met je eens dat het zo onderhand allemaal wel een beetje sneu en kansloos begint te worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. op dat constante trieste gezeik op Pearlbitch. Een hilarisch theezakje hier, daar weer een lesbotroll. Het is niet leuk, was niet leuk en zal niet leuk worden. Het is enkel reuze kinderachtig en irritant in de COS.
Ik lees het ook en heb ook geen idee, maar het interesseert me niet. Er zal vast van alles achter dat off topic geleuter zitten, maar lees er maar snel overheen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt; ik wilde al een tijdje vragen wat er hier eigenlijk met 'theezakje' wordt bedoeld.
Sneu en kansloos zijn allang gepasseerde stations.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, persoonlijk boeit het me niet, maar ik ben het met je eens dat het zo onderhand allemaal wel een beetje sneu en kansloos begint te worden.
"Ja, ja ik kooooom, ik kom er aaaaan"quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik lees het ook en heb ook geen idee, maar het interesseert me niet. Er zal vast van alles achter dat off topic geleuter zitten, maar lees er maar snel overheen.
Ben hier om te cossen en het over stt te hebben.
On topic: Het Oranjefeest komt nog niet echt op gang. Zal er vanavond eindelijk de langverwachte NL artiest komen?
Ik heb gevoel voor eufemismequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sneu en kansloos zijn allang gepasseerde stations.
hehehequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
"Ja, ja ik kooooom, ik kom er aaaaan"
Ben jij Dries Roelvink?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
"Ja, ja ik kooooom, ik kom er aaaaan"
Suzuki Swift racen...???quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Staan er voor vandaag nog gezellige oud-Hollandsche spelletjes op het program? Koekhappen, zaklopen, spijkerpoepen, happen naar Peijnenburg?
Dan zal het vast happen naar Picolino (of hoe heten die dingen?) worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Staan er voor vandaag nog gezellige oud-Hollandsche spelletjes op het program? Koekhappen, zaklopen, spijkerpoepen, happen naar Peijnenburg?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Ginosa het volgende:
[..]
En ook voor contaminatie. Ik zat er daarnet naast (wou ik eerlijkheidshalve toch ff kwijt).
Ik hoorde daarnet de aankondiging: Koningschietenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Oh God, ja! Picolino's werpen, het aantal Picolino's in de pot schatten, Picolinorace (welke verlaat het snelst het lichaam) en zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dan zal het vast happen naar Picolino (of hoe heten die dingen?) worden.
Ze beginnen met 'ezeltje prik'quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
En dat helemaal zonder hulp van buiten-af he, knap hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat Jo er het meest uit haalt na sst,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |