Gaat ze schilderijen verkopen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Klopt en Shanon wordt dus door de KvdW gedwarsboomd. Krijgt geen zwarte verf,
Ja het is een achterbaks secreetquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen achter zijn rug om. In zijn gezicht is ze één en al vriendelijkheid.
Nee merkte het al met bij lezen net 1 topic.Maar was te verwachten nu geer weg is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef Ginosa het volgende:
Goedemiddag Bamby en nee, je hebt niks gemist
Ga ik over een uurtje doen en lekker broodjes paling halen jammiequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef little_me het volgende:
wat saai weer zeg, ik ga lekker zelf naar de kleedjes markt, heb het wel weer gezien.
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:42 schreef Ytsmi het volgende:
Mo zit gewoon in eenboek een brief te schrijven
O ok dan heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopen
O ja, want "ze is zo goed met taal".quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopen
Hier doet deze het prima in IE http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html Vind het alleen ontzettend stom van net 5 dat ze de stream op upc veranderd hebben nu 1 inplaats van 3 .quote:
Leuke capquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard bij kraampje van zijn neefje en nichtje op koninginnedag:
[ afbeelding ]
-edit-
Toevallig voor een makelaarskantoor?
Heeftie dat shirt nou alweer aan...quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard bij kraampje van zijn neefje en nichtje op koninginnedag:
[ afbeelding ]
-edit-
Toevallig voor een makelaarskantoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |