yep.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
En als ik het goed begrijp mogen de bewoners spullen van hunzelf verkopen en krijgen ze 2000 euro ( uit hun eigen kluis) om spullen van anderen te kopen?
Ws om te voorkomen dat ze kluisinhouden gelijk gaan maken. Bv door jo en flip.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
En als ik het goed begrijp mogen de bewoners spullen van hunzelf verkopen en krijgen ze 2000 euro ( uit hun eigen kluis) om spullen van anderen te kopen?
dus als mootje iets van haarzelf verkoopt (kan me niet voorstellen wat) heeft ze weer geld voor dr kluisje? Mo verkoopt haar moeder nog voor een schamel bedrag johquote:
Maakt toch niet uit? Ze mag van mij 3e worden in de finale met 1 % van de stemmen en 10 euro in haar kluis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
dus als mootje iets van haarzelf verkoopt (kan me niet voorstellen wat) heeft ze weer geld voor dr kluisje? Mo verkoopt haar moeder nog voor een schamel bedrag joh
Nee mo kan niet kopen, alleen verkopen. Of diensten aanbieden maar helaas is maaike er niet meer.. Misschien is karim heel wanhopig na die 11 weken? Maar hoop t niet voor hem.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
dus als mootje iets van haarzelf verkoopt (kan me niet voorstellen wat) heeft ze weer geld voor dr kluisje? Mo verkoopt haar moeder nog voor een schamel bedrag joh
Wie wordt dan 4e?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:15 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Ze mag van mij 3e worden in de finale met 1 % van de stemmen en 10 euro in haar kluis.
Snap niet precies wat je bedoelt hoor maar dit is echt niet de eerste clue dat Mo niet hoogbegaafd is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef MargrietV het volgende:
Mo is niet zo slim en hoogbegaafd anders had ze het lammetje wel tussen de tulband en cupcakes geplaatst.
Waarom koopt Karim uberhaupt wat van Mo? Is hij vergeten dat zij achterbaks was?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:23 schreef mazaru het volgende:
Karim eet smakelijk van de taart die Mo met haar ongewassen tengels heeft aangegeven. De sperma van Maaike zit er nog aan
Alleen achter zijn rug om. In zijn gezicht is ze één en al vriendelijkheid.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom koopt Karim uberhaupt wat van Mo? Is hij vergeten dat zij achterbaks was?
Oja vergeten. Zij was degene die zij "ik hoop dat hij eruit gaat vanavond" en toen hij terugkwam was ze bijna echt blijquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen achter zijn rug om. In zijn gezicht is ze één en al vriendelijkheid.
100 euroquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:26 schreef Ginosa het volgende:
Hoeveel kosten die broodjes van Mo trouwens?? Straks komt de Stem weer met de geniale oplossing dat diegene met de hoogste omzet haar (Mo !!) foto op het rad mag plaatsen.
oo duh! Tuurlijk, want Mo is een plaats in de finale beloofd of i i g ietsquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:26 schreef Ginosa het volgende:
Hoeveel kosten die broodjes van Mo trouwens?? Straks komt de Stem weer met de geniale oplossing dat diegene met de hoogste omzet haar (Mo !!) foto op het rad mag plaatsen.
Snap ik ook niet helemaal. Lijkt idd op medelijden maar kan me niet voorstellen dat Karim zo goedgelovig is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Gaat Karim alles kopen van Mo? Uit medelijden?
Klopt en Shanon wordt dus door de KvdW gedwarsboomd. Krijgt geen zwarte verf,quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef Ginosa het volgende:
![]()
![]()
[..]
Er staat toch nog gratis vreten in de koelkast ??!!
Gaat ze schilderijen verkopen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Klopt en Shanon wordt dus door de KvdW gedwarsboomd. Krijgt geen zwarte verf,
Ja het is een achterbaks secreetquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen achter zijn rug om. In zijn gezicht is ze één en al vriendelijkheid.
Nee merkte het al met bij lezen net 1 topic.Maar was te verwachten nu geer weg is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef Ginosa het volgende:
Goedemiddag Bamby en nee, je hebt niks gemist
Ga ik over een uurtje doen en lekker broodjes paling halen jammiequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef little_me het volgende:
wat saai weer zeg, ik ga lekker zelf naar de kleedjes markt, heb het wel weer gezien.
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:42 schreef Ytsmi het volgende:
Mo zit gewoon in eenboek een brief te schrijven
O ok dan heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopen
O ja, want "ze is zo goed met taal".quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze schrijft gedichten, die ze wil verkopen
Hier doet deze het prima in IE http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html Vind het alleen ontzettend stom van net 5 dat ze de stream op upc veranderd hebben nu 1 inplaats van 3 .quote:
Leuke capquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard bij kraampje van zijn neefje en nichtje op koninginnedag:
[ afbeelding ]
-edit-
Toevallig voor een makelaarskantoor?
Heeftie dat shirt nou alweer aan...quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard bij kraampje van zijn neefje en nichtje op koninginnedag:
[ afbeelding ]
-edit-
Toevallig voor een makelaarskantoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |