Zo hoop ik dat de ware aard van Sharon nog tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef Ginosa het volgende:
Ik ben bang dat Mo er voorlopig wel doorheen wordt gesleept door de programmamakers, aangezien zij de meeste "buzz" heeft. Ik blijf hopen op een totale vernedering, zo ver ben ik al (not too ashamed to admit it either)
En ik hoop nog steeds dat karim erachter komt wat mo achter zijn rug om heeft gezegtquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo hoop ik dat de ware aard van Sharon nog tevoorschijn komt.
Dat gebeurt ook nog wel, maar pas over een paar weken, als hij weer thuis is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:56 schreef bamby het volgende:
[..]
En ik hoop nog steeds dat karim erachter komt wat mo achter zijn rug om heeft gezegt
Denk het ook jammer genoegquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook nog wel, maar pas over een paar weken, als hij weer thuis is.
Ze zijn al begonnen, maar een vrijmarkt met 5 man, tja..quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk op dit moment niet, maar zijn ze al begonnen met het verkopen van spullen?
Idd tenenkrommendquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef Chuckster het volgende:
Ooooooh wat is ze mooi lelijk
[ afbeelding ]
Wat een slijmgedicht van Mo weer, met d'r oprecht dit en vriendschap dat
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:02 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen, maar een vrijmarkt met 5 man, tja..
Flip doet het wel leuk, moet ik hem nageven
Flip heeft een grabbelton en Mo mocht grabbelen, eerst kreeg ze een hart onder de riem (letterlijk uitgevoerd door Flip), en daarna een staande ovatie waarbij er een kleine one-man-showquote:
Maakt niet uit dat je niet weet hoe je Kopipi o.i.d. schrijft hoor. Maik dacht dat de Tsunami bij Taiwan wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef Gia het volgende:
Wat ik, bijvoorbeeld, zo goed vind aan Gerard is dat hij het had over een anonieme gift aan een goed doel. Kan Sharon een voorbeeld aan nemen.
Sharon, je kunt ook anoniem een gift doen aan kopipi (ik weet dat je dat zo niet schrijft). Het gaat tenslotte toch over je eigen afsluiting van het trauma. Dat hoeft dan toch niet op tv, in de bladen enz......
Houd dat lekker voor jezelf, een privé-moment.
Komt veel sympathieker over dan er een boegbeeld door willen worden.
Niet goed geld terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Flip heeft een grabbelton en Mo mocht grabbelen, eerst kreeg ze een hart onder de riem (letterlijk uitgevoerd door Flip), en daarna een staande ovatie waarbij er een kleine one-man-show
En nu een borstvergroting dmv. handoplegging bij Jo
[ afbeelding ]
Sharon is nu pissed dat ze geen wit en zwart heeft, verwend nest is hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:09 schreef Ytsmi het volgende:
Vind Sharon alleen maar bezig met haar schilderen die koopt niks bij een ander.
En ik dacht dat ik het niet ging zeggen maar zo gauw als Mo geld heeft geeft ze het uit om te grabbelen bij Philip in de ton
van mij mag Segredo, die slip van Maik in flarden raggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef Chuckster het volgende:
Secredo jat weer wat van een stand weg, volgens mij bij eMo
weer? Terecht, de anderen hebben wel hun atributen gekregen en zij niet eens om 1 schilderij af te maken. Geweldige bevoordeling van de anderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef Chuckster het volgende:
Sjerrun loopt weer te huilen, irritant stuk vreten
"Foto met verdiend Secret Story winnaar Don Gerard: 250 eu"quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard heeft het beter voor elkaar:
[ afbeelding ]
Ik vind t maar kinderachtig, mevrouw mist de kleur zwart en de wereld vergaat gelijk, arrogant meiske is hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
weer? Terecht, de anderen hebben wel hun atributen gekregen en zij niet eens om 1 schilderij af te maken. Geweldige bevoordeling van de anderen.
Volgens mij doet hij dat allemaal voor Gratisquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"Foto met verdiend Secret Story winnaar Don Gerard: 250 eu"
Nou nee, ondertussen verdient ze nl. ook niks.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef Namat het volgende:
Sharon is uitgekookt, die is zo lang bezig met schilderen dat ze niets bij een ander hoeft te kopen.
Zo blijft haar kluis lekker vet.
Onsympathiek mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |