van mij mag Segredo, die slip van Maik in flarden raggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef Chuckster het volgende:
Secredo jat weer wat van een stand weg, volgens mij bij eMo
weer? Terecht, de anderen hebben wel hun atributen gekregen en zij niet eens om 1 schilderij af te maken. Geweldige bevoordeling van de anderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef Chuckster het volgende:
Sjerrun loopt weer te huilen, irritant stuk vreten
"Foto met verdiend Secret Story winnaar Don Gerard: 250 eu"quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard heeft het beter voor elkaar:
[ afbeelding ]
Ik vind t maar kinderachtig, mevrouw mist de kleur zwart en de wereld vergaat gelijk, arrogant meiske is hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
weer? Terecht, de anderen hebben wel hun atributen gekregen en zij niet eens om 1 schilderij af te maken. Geweldige bevoordeling van de anderen.
Volgens mij doet hij dat allemaal voor Gratisquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"Foto met verdiend Secret Story winnaar Don Gerard: 250 eu"
Nou nee, ondertussen verdient ze nl. ook niks.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef Namat het volgende:
Sharon is uitgekookt, die is zo lang bezig met schilderen dat ze niets bij een ander hoeft te kopen.
Zo blijft haar kluis lekker vet.
Onsympathiek mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |