mjamquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb lekkere dingetjes gehaald
oa nachochips en spullen voor guacamole! En van die gevulde sweetpeppers!
maar ook veldsla, hoor!
even overleggen met Mr.Mo of hij morgen wil barbecueën of Nachos con todo wil eten![]()
Jum! Heb nog van alles over van vorig weekend dus wij hebben ook hapjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik neem aan dat Mr.Mo ook niet van plan is vanavond of morgen echt de deur uit te gaan, en omdat ik 'm een hele avond heb gemist () vanavond lekker met wat hapjes op de bank, chillen
Jeutje! Heftig. Was hij ziek of kwam het heel plotseling?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n moeder belt net dat een neef van me is overleden. Drie kinderen, oudste net naar de middelbare school. Ken hem nauwelijks, maar vind het zo erg voor mn oom en tante...
Ook niet fijn. Ik heb zelf ook last van een peesontsteking in m'n pols en daar ben ik al bijna 2 jaar zoet mee... Echt voldoende rust nemen, al is dat voor jou natuurlijk nog lastiger dan voor mij. Sterkte!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Peesontsteking, kan dus een tijdje niets met mn krukken en handbewogen rolstoel![]()
Ik ga er wel een tijdje zoet mee zijn volgens dok.
Wat ontzettend naar!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werd plotseling ziek, gestorven tijdens het overplaatsen van het ene naar het andere ziekenhuis.
ziet er lekker uit uniekquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben net asperges met ham, gepocheerd ei, gesmolten boter en romige pasta gegeten.
Was lekker!
[ afbeelding ]
ach nee, wat een verschrikkelijk nieuws..quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n moeder belt net dat een neef van me is overleden. Drie kinderen, oudste net naar de middelbare school. Ken hem nauwelijks, maar vind het zo erg voor mn oom en tante...
De eerste trein is maar 40 minuten, dus als hij eenmaal rijdt is het geen probleem. Het is dat er geen trein eerder gaat, anders had ik die genomen, maar nu ben ik daar op aangewezen. Ach ja, het moet goed komen. Waarom zou de eerste trein op zaterdag morgen vertraagd zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het een mooi lijstje XM!
Kun je morgen wel onderweg zien of je trein op tijd aankomt Jagär? Voor het relaxte effect zeg maar?
Volkorenpasta en ik neem aan dat je ook volkorenbrood hebt gegeten. Dan zijn het toch goede carbs?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank HPKW. Wel veel carbs, maar wel goede carbs geloof ik.
Ik zou niet weten waarom die trein vertraagd zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De eerste trein is maar 40 minuten, dus als hij eenmaal rijdt is het geen probleem. Het is dat er geen trein eerder gaat, anders had ik die genomen, maar nu ben ik daar op aangewezen. Ach ja, het moet goed komen. Waarom zou de eerste trein op zaterdag morgen vertraagd zijn?
denk het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
In de lokale place to be schijnt een oranjebal te zijn. Is zoiets leuker dan film + wijn + kaas?
ooowh, ook al zo lekker!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef Syrena het volgende:
Ik met een roseetje, olijven en brood met aioli!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
If you like Piiiiiiña Coladaaaaaaaaa!!
Getting caaaaaught in the rain!
Dankje! Ook wel eens leuk om te horenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Heerlijk maleisisch gegeten
XM mooi lijstje hoor!
Voor het eerst gegeten met een Maleisische collega in Londen, en het was zooooo lekker en thuis in A'dam heb ik 2 Maleisische restaurants gevonden (om de hoek nog wel!).quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
maleisisch?waar doe je dat en wat heb je op?
Je hebt 4/5 van 450gr groente op? Complimenten!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ook wel eens leuk om te horen.
Nou zo doorgaan dan. Je hebt geen troep, groente fruit, volkoren en zuivel, echt prima. En dan ook nog een S!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ook wel eens leuk om te horen.
ah, tof! *onthoudt* als we nog 's in A'dam zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor het eerst gegeten met een Maleisische collega in Londen, en het was zooooo lekker en thuis in A'dam heb ik 2 Maleisische restaurants gevonden (om de hoek nog wel!).
De ene heet Nyonya en de andere Wau.
En het is echt zoooo lekker! Zelf maken kan ik helaas niet...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt 4/5 van 450gr groente op? Complimenten!
Ik ben flabbergasted en zeer fier op u.quote:
Hmpf. Hoe raad je 't zo? Gelukkig is 'ie er nu weer (net: biertje, hapje eten en zo meteen naar bed en dan om 3:45 weer op..)quote:
Omdat je wel eens hebt verteld dat je lijstjes stukken minder zijn als je alleen bent. Nu ja, je lijstje is stukken minder, dus.. ja..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf. Hoe raad je 't zo? Gelukkig is 'ie er nu weer (net: biertje, hapje eten en zo meteen naar bed en dan om 3:45 weer op..)
aangevuld met toch 2 sweetpeppers, 4 blokjes kaas en wat van die hartige sticks met bruchettadipquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Niet best lijstje:
O: 2 gekookte eitjes, half plakje ham met wat kaas
S: combinatietraining (hardlopen/spinnen)
L: 2 pita's met kaas
T: slapen
D: risotto (ongekookt gewogen: 110 gram) met wat groente
T: 3 wijntjes
had véél beter gekund, morgen weer een dag!
Hoi! Hoe was de lunch?quote:
Ola! Leuke lunch gehad?quote:
Kansloos!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Merel het volgende:
Lunch ging niet door. Even kijken of we nog iets nieuws gaan plannen, maar ik ben niet bijster enthousiast. So far for internetdating
Hij is waar hè?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef progje het volgende:
Maria, heerlijke nerdZo blij met een WoW cadeau
Succes alvast morgen met je scriptie
Dat ken ik, wij bleven ook altijd op totdat A zijn dochter terug was van stappen..quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Daarna gedoucht, geslapen en nu weer op want de jongens komen zo.
Nu een cola-berenburg, komt nog een schaaltje nacho chips met dipsaus bij
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een stomme koninginnenacht.
Bedankt voor de steunbetuigingen.. Lief.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef progje het volgende:
[..]
Dat ken ik, wij bleven ook altijd op totdat A zijn dochter terug was van stappen..
(gewoon om nog ff te kletsen en zo)
^^quote:
Op koninginnedag mag 't best wat oranje!quote:
Het is een rommelmarkt he, geen markt voor bepaalde escapades!quote:
Jij hebt wel vaker van die spontane feestjes die tot vroeg duren hè? Leuk! Slaap lekker nog evenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:25 schreef progje het volgende:
Ik zou vannacht eigenlijk niks gaan doen, maar dat is iets anders gelopen dan verwacht...
Nu maar eens een paar uur gaan slapen![]()
wat tof! Veel plezierquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Blurred86 het volgende:
Voor mij geen koninginnedag dit jaar! (al moet ik zeggen dat ik andere jaren ook niet echt een grote fan ben)
Ik ga deze wandeling doen vanmiddag http://www.discoverirelan(...)g-of-the-frogs/71522zin in! er zijn daar ook zeeleeuwen schijnbaar
Tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik in Hull zit en je hebt zin om naar de UK te gaan gaan we gewoon samen naar York![]()
morgen gaan we iig lekker 2 dagen naar Hull, zo'n zin in!
Grazie!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:51 schreef Blurred86 het volgende:
Maria, http://www.purelijfkracht.nl/okugest_diarree (is voor misselijkheid, opgeblazen gevoel en diarree) is homeopatisch, maar werkt voor mij perfect (en dan maakt het mij ook echt niet uit of het een placebo-effect is of een 'echt' effect) al heb ik ze nooit voor opgeblazen gevoel genomen want daar heb ik nooit echt last van..
Heb je geen scanner? Kun je het daarna uitprinten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
netjes!
Zo, mijn application pack is klaar! Vakken uitgekozen en alles netjes op volgorde gelegd.
Nu nog even uitvissen of de AH hier een kopieerapparaat heeft, want moet alles wel even kopiëren voor ik het inlever.
Zin in!
Succes met het vinden van een printer, Jätje! Bon voyagequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Bijna in denemarken. Nog maar TOT 10 uur vanavond voordat ik op de plaats van bestemming ben. Maar dan heb ik,wel met bus, trein, boot en tram gereisd! Ik vind het heerlijk ontspannen zulke reizen. Boekje lezen, wat slapen, naar buiten kijken...hoop alleen dat ik mb ticket kan printen in kopenhagen.TOT morgen ofzo!
Ik heb dat altijd met ei! De meneer en vooral de mini zijn dol op eieren (gebakken, gekookt, geroerd...) dus hoe vaak ik niet een pan water opzet en dan maar weer uit, nadat ik de ijskast wanhopig heb doorzocht naar dat doosje eieren dat er gisteren nog instond...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
.
Dit is al de tweede keer in korte tijd dat ik alle voorbereidingen heb getroffen voor geroosterde boterhammen met kaasmeuk en de kaas op is. Voortaan eerst maar even checken of ik alles heb.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met ei! De meneer en vooral de mini zijn dol op eieren (gebakken, gekookt, geroerd...) dus hoe vaak ik niet een pan water opzet en dan maar weer uit, nadat ik de ijskast wanhopig heb doorzocht naar dat doosje eieren dat er gisteren nog instond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En nu gaan jullie je als beesten gedragen?quote:
Moest jij niet werken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof MarMar!
Wij hebben zonet nog terras gehangen met 6 vaasjes bier, nu ben ik rozig maar ga toch dapper beginnen met nasi en alle toebehoren te maken voor 5 grote eters.
Bedoeningquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef progje het volgende:
god wat een trieste bedoeling @ Hilversum
De derde al inmiddels!quote:
jawel, maar dat past gewoon niet bij mij... Helaas woon ik in het centrum en moet ik nog steeds die takke muziek aanhorenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoening. En hoezo? Niks te doen?
neeh we gaan nu aan de piiiiizzzzza!quote:
Je kunt toch niet op de Beestenmarkt gezeten hebben zonder appeltaart van Kobus? (ik niet iig)quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
neeh we gaan nu aan de piiiiizzzzza!
Te druk... Op de Beestenmarkt zaten we bij de wijnbar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt toch niet op de Beestenmarkt gezeten hebben zonder appeltaart van Kobus? (ik niet iig)
wijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te druk... Op de Beestenmarkt zaten we bij de wijnbar.
uhuhquote:
Nope, hemelvaart...quote:
Moi aussi.quote:
Jamaarrrr ook in die kleine flesjes van 0.25 cl? Want als ik grote flessen ga kopen is het einde helemaal zoek vrees ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb ook zin in kersentaart nu![]()
die zinfandel rose hebben ze ook gewoon in de Nederlandse Lidl volgens mij! Ik vind hem best wel vies
ik heb lekker gewandeld vandaag, was echt een mooie routeen uiteindelijk ook nog de zeeleeuwen gezien in de haven, heel tof
hmm of ze ook kleine flesjes hebben dat weet ik niet, ik ben zelf meer van de grote flessenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jamaarrrr ook in die kleine flesjes van 0.25 cl? Want als ik grote flessen ga kopen is het einde helemaal zoek vrees ikIk heb wel kleine flesjes witte en rode wijn gezien hier in de Lidl. Zul je zien dat de zuipende huisvrouwen te S. de rosé al maanden eerder hebben ontdekt. Grmbl.
En Duitsland is goedkoperDaar hebben ze ook kleine potjes augurken
met zo'n liftje erin, dat je niet met je hele hand in de pot moet duiken om er eentje te pakken te krijgen.
oooooo die heb ik wel, augurken. Die mag ik! *hopt naar koelkast*
Mijn ex noemde mij altijd liefkozend "vreetbeertje", zeker als ik net weer had lopen klagen over vetjes en dan een cake ging bakken. En dat was drie kilo minder. Maar hij pastte ook niet meer in zijn oude broeken nadat ie bij mij had gewoondquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:36 schreef Perruche het volgende:
Syrena eetbeer!
Hmmm heerlijk dagje toch nog gehad. Had echt geen zin om te gaanmaar uiteindelijk heel leuk, lekker in de pijp en het park gehangen.
Draait alles om je heen?quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
HPKW nog een beetje leuk gehad, ondanks dat je bijna niet kon lopen? Hoeveel uur nog?
Nee hoorquote:
Tofquote:
Friese dorpjes zijn heul goed in feestvieren, jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Ik lees over leuke koninginnedagen hier! En Mo, wanneer gaan jullie naar Hull? Al snel?
Nu wij de tweede nacht op de camping ingaan een kleine reflectie:
- in april is het 's avonds en 's nachts nog best wel fris!
- niettemin steken de muggen er hartelijk op los. 1 vindingrijke mug stak mij in mijn bilnaadik hoop dat de jeuk snel over is, want daar krabben is niet heul lady-like
- ook in kleine friese durpjes ontsnap je niet aan Q-day, getuige het feest in de feesttent nabij dat nog steeds in volle gang is!
Het is wel heel gezellig
Haha, je hele leven ook meteen maar! Leuke dag gehad dus?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn leven bestond zo ongeveer uit
Een boterham pindakaas en een beschuitje aardbeien
een banaan en een paar snoepjes
een broodje makreelfilet
roséeeeeeeeeeeeee
spiesjes kip, gepofte aardappel, paprik an een speklapje
roooooooooooooode wijn
Hips
Oh, in die zin hoorde nog ergens het woordje 'vandaag'quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, je hele leven ook meteen maar! Leuke dag gehad dus?
We zijn in de Sud-West Hoeke! Heel mooi hier! Als ik ooit terug ga naar Friesland, dan ga ik hier wonen. Wel koud trouwens, had ik dat al gezegd?quote:
Lekker lijstje!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje!
O: havermout, banaan, volle melk
B: 2.1 km lopen
L: half stokbroodje met kipfilet, tomaat, lightmayo/mosterd +scone
B: 10.6 km lopen
T: pint cider
T: half stokbroodje met brie en tomaat
B: 2.1 km lopen
T: koffie met volle melk
D: aardappeltjes, wortel, bleekselderij en battered (is daar een NL woord voor?) kabeljauwfilet uit de oven
T: glas chardonnay, magere yoghurt met wat muesli
Deze zuipende hiusvrouw heeft 'em al een half jaar geleden ontdekt. Geloof dat ik 'em niet geweldig genoeg vond om voor om te rijden. Maar ik zuip zo weinig dat ik liever een halve liter dessertwijn voor een tientje koop en die in 3 avonden leegzuipquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Syrena het volgende:
Jamaarrrr ook in die kleine flesjes van 0.25 cl? Want als ik grote flessen ga kopen is het einde helemaal zoek vrees ikIk heb wel kleine flesjes witte en rode wijn gezien hier in de Lidl. Zul je zien dat de zuipende huisvrouwen te S. de rosé al maanden eerder hebben ontdekt. Grmbl.
Bij de weg, moet je ons iets vertellen? Augurken???quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Syrena het volgende:
oooooo die heb ik wel, augurken. Die mag ik! *hopt naar koelkast*
Dat is voor beginnersquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de weg, moet je ons iets vertellen? Augurken???
Ow... etenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat eet jij dan en wat moet je ons vertellen?
Wat kreeg/krijg je?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef loveli het volgende:
Meh, ik krijg minder reiskostenvergoeding dan eerst![]()
quote:
Oh crap, kreeg op mijn werk idd ook een mail met een vragenlijst die ik moest invullen voor een nieuw mobiliteitsplan.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef loveli het volgende:
Door de verhoogde kilometervergoeding hebben ze alles opnieuw berekend. Met een betere routeplanner![]()
Misschien dat ik toch maar moet gaan fietsen
of met de treno of krijg je dan ook niet alles vergoed?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef loveli het volgende:
Door de verhoogde kilometervergoeding hebben ze alles opnieuw berekend. Met een betere routeplanner![]()
Misschien dat ik toch maar moet gaan fietsen
Welkom! Wat is je plan, ga je meer sporten/gezond eten?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:21 schreef Ravka het volgende:
Sluit me bij jullie aan. Ik wil er in ieder geval 5 kg af hebben. Ik ben helemaal niet van de fora en moet echt een drempel over. Maar ik heb een stok achter de deur nodig vandaar.
Ouderwets? Dit is voor mij een redelijk nieuwe ervaringquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow... eten![]()
Chico heerlijk ouderwetse brakheid![]()
Zo even een zak chips met dip weggewerkt...![]()
Of jullie gaan naar Black Butterfliesquote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bioscopen in de buurt hebben hem ook alleen in 3DMweh ik vind het stom! En sneu voor vriendje (en zn paps, die zou ook mee en heeft ook een lui oog).
Maar goed. Nu nog even aan de scriptie en dan de stad in
Denk niet dat dat in het straatje van het groepje waarmee ik zou gaan ligtquote:Op zondag 1 mei 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of jullie gaan naar Black Butterflies.
Thor lijkt mij sws niet zo boeiend, afgaand op de trailer.
Ik wil Barneys Version zien, maar die draait (nog?) niet in Den Haag. En The Tree of Life wil ik ook zien, met Sean Penn en Brad Pitt, maar die komt eind vd maand.
Bodypumpquote:Op zondag 1 mei 2011 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Body pump! Heb ik ook wel weer zin inWiebenjewatwiljeenwathebjemetMariagedaan
![]()
Waarom een pak, parkietchen? Voor je werk?
Nou, het is niet zo dat we helemaal niet zouden gaan, maar 2x in de week zou op moment al heel wat zijn. Het is ook nogal een dure sportschool want ze hebben alleen abo's waar alles in zit (SportCity) maar het is zo'n beetje de enige hier in de buurt en stiekem vind ik een beetje luxe ook wel fijn. Je begint sowieso met een proefabo van 4 weken dus dat kunnen we in elk geval eens proberen. Er waren alleen steeds redenen waarom het zonde zou zijn om het nu te doen omdat een paar dagen niet kunnen op 4 weken al heel veel lijkt, maar dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:25 schreef Perruche het volgende:
Mini, als je toch niet gaat, waarom dan een abonnement? Zou ik dan mn geld niet aan besteden. Ik betaal 50 euro per maand, maar ga wel 3 keer in de week. Dan is het ineens niet meer zo duur
Ik vind 3.5 geen mietjeshoeveelheid! Ik heb veelal minder geloof ikquote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Perruche het volgende:
Ja 50, maar ja amsterdam is sowieso duur en het zit op 1 minuut rollen van mijn huis
Ja idd polsen voor bijv. bicep en triceps, ik doe nu 3.5 kilo ieere kant (mietje jaja) maar het kost me dan wel moeite om mn polsen recht te houden. Dus met van die dumbells gewoon op en neer
*Jaloers*quote:Op zondag 1 mei 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zo de auto maar in!Post vast nog wel, maar bedankt voor de plezierwensen!
![]()
Ja, nog steeds RPM-les, ik hit, ik pump en ik fiets buiten. Daarbij eet ik nu ongeveer de hele dag door en ben ik een lean mean fighting machine.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat Noek zegt!
Ach ik hou het er maar op dat ik een beginner benEn dan wil ik gewoon net zo goei worden als Perruche
![]()
Hoe is het nu met jou, Noek? Nog steeds spinning aan het geven en goed bezig?
Lekker!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef Perruche het volgende:
Ik ga komende week trouwens ontbijten met green monsters, heb ik besloten![]()
http://greenmonstermovement.com/?page_id=581
Dat klinkt goed allemaal, zeg!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nog steeds RPM-les, ik hit, ik pump en ik fiets buiten. Daarbij eet ik nu ongeveer de hele dag door en ben ik een lean mean fighting machine.Nee, gaat echt heel goed. Heb een hele goede balans gevonden met gezond eten en veel sporten. Af en toe ga ik een avond helemaal los in B&J en ongeveer alles wat ik maar kan vinden waar maar chocolade of suiker in zit en dat is ook zeer fijn.
![]()
Met pump ga je al wel heel snel vooruit, dat ga jij ook wel merken. Utkomtgoed, zumbalala!
Wat ik ervan gezien heb op de site lijkt mij ook fijn ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef Perruche het volgende:
Mini, ik zit ook bij sportcity!!heerlijke sportschool vind ik het
Maria, die voor je triceps s dat, die is inderdaad killing. Maar ik doe toch maar 3,5 want ja je moet toch wat. Voor squats heb ik 7,5 iedere kant, schouders 2 (huhu) en de rest 3,5 geloof ik. Moet het eigenlijk eens bij gaan houden!
Ja, ik heb foto's maar dat is wel heel erg kwetsbaar om zo te posten dus dat doe ik dan maar niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt goed allemaal, zeg!Heel erg in balanzzz. Heb je voor-na foto's?
*aagje*
ZumbalalaIk ben erg benieuwd, ik hoop het!
Doe het nu maar 1x per week, maar daarnaast doe ik natuurlijk nog steeds m'n blije danslesjes.
Pastasalade? Biefstukje met spinazie en broccoli (dat eet ik vanavondquote:Op zondag 1 mei 2011 13:28 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik wil zo weekboodschappen gaan doen maar ik heb echt nul kookinspiratie.
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw NoekHerkenbaar wel
Hormonen hoezee!
Maar een two-bijna-four-pack is toch niiice!Zolang je nog mooi vrouwelijk bent ook! Als je maar fijn tevreden bent met hoe je eruit ziet en vaak als je fit(ter) bent voel je je ook beter toch? Allemaal maar positief
![]()
Oh en de zon haat mij niet maar omdat ik niet in mn blote niksie in de tuin ga liggen ben ik nu helemaal duo penottiMn armen en deel van benen zijn best wel bruin, net als een deel van mn decolleté en m'n hoofd over het algemeen, maar de rest van de regio boobies-buik-bips is maar pipsjes
Wat doe ik hieraan zonder een stringbikini te kopen en daarmee te gaan liggen schroeien?
Wat een leuke Lieve Mona vraag!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en de zon haat mij niet maar omdat ik niet in mn blote niksie in de tuin ga liggen ben ik nu helemaal duo penottiMn armen en deel van benen zijn best wel bruin, net als een deel van mn decolleté en m'n hoofd over het algemeen, maar de rest van de regio boobies-buik-bips is maar pipsjes
Wat doe ik hieraan zonder een stringbikini te kopen en daarmee te gaan liggen schroeien?
Hoe werkt dat?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een leuke Lieve Mona vraag!![]()
Zoek niet verder. Ik heb de oplossing! Hoor de engelen zingen..
[ afbeelding ]
Wat magische druppels en je lijkt niet op een Oompa Loompa. It's amaaazing!
Hallo lieve Bep uit Aalten,quote:
In bikini is toch niks mis mee??quote:Op zondag 1 mei 2011 14:37 schreef Mini. het volgende:
Ik heb net even lekker in bikini in de zon gelegen. Hopelijk heeft niemand me gezien, maar je moet best een beetje moeite doen om op ons terras te kunnen kijken dus ik ga er vanuit dat onze buren wel iets beters te doen hebben.
Nu maar eens wat lunch in elkaar draaien. Lui dagje vandaag, op advies van mijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |