mjamquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb lekkere dingetjes gehaald
oa nachochips en spullen voor guacamole! En van die gevulde sweetpeppers!
maar ook veldsla, hoor!
even overleggen met Mr.Mo of hij morgen wil barbecueën of Nachos con todo wil eten![]()
Jum! Heb nog van alles over van vorig weekend dus wij hebben ook hapjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik neem aan dat Mr.Mo ook niet van plan is vanavond of morgen echt de deur uit te gaan, en omdat ik 'm een hele avond heb gemist () vanavond lekker met wat hapjes op de bank, chillen
Jeutje! Heftig. Was hij ziek of kwam het heel plotseling?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n moeder belt net dat een neef van me is overleden. Drie kinderen, oudste net naar de middelbare school. Ken hem nauwelijks, maar vind het zo erg voor mn oom en tante...
Ook niet fijn. Ik heb zelf ook last van een peesontsteking in m'n pols en daar ben ik al bijna 2 jaar zoet mee... Echt voldoende rust nemen, al is dat voor jou natuurlijk nog lastiger dan voor mij. Sterkte!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Peesontsteking, kan dus een tijdje niets met mn krukken en handbewogen rolstoel![]()
Ik ga er wel een tijdje zoet mee zijn volgens dok.
Wat ontzettend naar!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werd plotseling ziek, gestorven tijdens het overplaatsen van het ene naar het andere ziekenhuis.
ziet er lekker uit uniekquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben net asperges met ham, gepocheerd ei, gesmolten boter en romige pasta gegeten.
Was lekker!
[ afbeelding ]
ach nee, wat een verschrikkelijk nieuws..quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n moeder belt net dat een neef van me is overleden. Drie kinderen, oudste net naar de middelbare school. Ken hem nauwelijks, maar vind het zo erg voor mn oom en tante...
De eerste trein is maar 40 minuten, dus als hij eenmaal rijdt is het geen probleem. Het is dat er geen trein eerder gaat, anders had ik die genomen, maar nu ben ik daar op aangewezen. Ach ja, het moet goed komen. Waarom zou de eerste trein op zaterdag morgen vertraagd zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het een mooi lijstje XM!
Kun je morgen wel onderweg zien of je trein op tijd aankomt Jagär? Voor het relaxte effect zeg maar?
Volkorenpasta en ik neem aan dat je ook volkorenbrood hebt gegeten. Dan zijn het toch goede carbs?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank HPKW. Wel veel carbs, maar wel goede carbs geloof ik.
Ik zou niet weten waarom die trein vertraagd zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De eerste trein is maar 40 minuten, dus als hij eenmaal rijdt is het geen probleem. Het is dat er geen trein eerder gaat, anders had ik die genomen, maar nu ben ik daar op aangewezen. Ach ja, het moet goed komen. Waarom zou de eerste trein op zaterdag morgen vertraagd zijn?
denk het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
In de lokale place to be schijnt een oranjebal te zijn. Is zoiets leuker dan film + wijn + kaas?
ooowh, ook al zo lekker!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef Syrena het volgende:
Ik met een roseetje, olijven en brood met aioli!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
If you like Piiiiiiña Coladaaaaaaaaa!!
Getting caaaaaught in the rain!
Dankje! Ook wel eens leuk om te horenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Heerlijk maleisisch gegeten
XM mooi lijstje hoor!
Voor het eerst gegeten met een Maleisische collega in Londen, en het was zooooo lekker en thuis in A'dam heb ik 2 Maleisische restaurants gevonden (om de hoek nog wel!).quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
maleisisch?waar doe je dat en wat heb je op?
Je hebt 4/5 van 450gr groente op? Complimenten!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ook wel eens leuk om te horen.
Nou zo doorgaan dan. Je hebt geen troep, groente fruit, volkoren en zuivel, echt prima. En dan ook nog een S!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ook wel eens leuk om te horen.
ah, tof! *onthoudt* als we nog 's in A'dam zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor het eerst gegeten met een Maleisische collega in Londen, en het was zooooo lekker en thuis in A'dam heb ik 2 Maleisische restaurants gevonden (om de hoek nog wel!).
De ene heet Nyonya en de andere Wau.
En het is echt zoooo lekker! Zelf maken kan ik helaas niet...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt 4/5 van 450gr groente op? Complimenten!
Ik ben flabbergasted en zeer fier op u.quote:
Hmpf. Hoe raad je 't zo? Gelukkig is 'ie er nu weer (net: biertje, hapje eten en zo meteen naar bed en dan om 3:45 weer op..)quote:
Omdat je wel eens hebt verteld dat je lijstjes stukken minder zijn als je alleen bent. Nu ja, je lijstje is stukken minder, dus.. ja..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf. Hoe raad je 't zo? Gelukkig is 'ie er nu weer (net: biertje, hapje eten en zo meteen naar bed en dan om 3:45 weer op..)
aangevuld met toch 2 sweetpeppers, 4 blokjes kaas en wat van die hartige sticks met bruchettadipquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Niet best lijstje:
O: 2 gekookte eitjes, half plakje ham met wat kaas
S: combinatietraining (hardlopen/spinnen)
L: 2 pita's met kaas
T: slapen
D: risotto (ongekookt gewogen: 110 gram) met wat groente
T: 3 wijntjes
had véél beter gekund, morgen weer een dag!
Hoi! Hoe was de lunch?quote:
Ola! Leuke lunch gehad?quote:
Kansloos!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Merel het volgende:
Lunch ging niet door. Even kijken of we nog iets nieuws gaan plannen, maar ik ben niet bijster enthousiast. So far for internetdating
Hij is waar hè?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef progje het volgende:
Maria, heerlijke nerdZo blij met een WoW cadeau
Succes alvast morgen met je scriptie
Dat ken ik, wij bleven ook altijd op totdat A zijn dochter terug was van stappen..quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Daarna gedoucht, geslapen en nu weer op want de jongens komen zo.
Nu een cola-berenburg, komt nog een schaaltje nacho chips met dipsaus bij
quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een stomme koninginnenacht.
Bedankt voor de steunbetuigingen.. Lief.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef progje het volgende:
[..]
Dat ken ik, wij bleven ook altijd op totdat A zijn dochter terug was van stappen..
(gewoon om nog ff te kletsen en zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |