Bodypumpquote:Op zondag 1 mei 2011 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Body pump! Heb ik ook wel weer zin inWiebenjewatwiljeenwathebjemetMariagedaan
![]()
Waarom een pak, parkietchen? Voor je werk?
Nou, het is niet zo dat we helemaal niet zouden gaan, maar 2x in de week zou op moment al heel wat zijn. Het is ook nogal een dure sportschool want ze hebben alleen abo's waar alles in zit (SportCity) maar het is zo'n beetje de enige hier in de buurt en stiekem vind ik een beetje luxe ook wel fijn. Je begint sowieso met een proefabo van 4 weken dus dat kunnen we in elk geval eens proberen. Er waren alleen steeds redenen waarom het zonde zou zijn om het nu te doen omdat een paar dagen niet kunnen op 4 weken al heel veel lijkt, maar dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:25 schreef Perruche het volgende:
Mini, als je toch niet gaat, waarom dan een abonnement? Zou ik dan mn geld niet aan besteden. Ik betaal 50 euro per maand, maar ga wel 3 keer in de week. Dan is het ineens niet meer zo duur
Ik vind 3.5 geen mietjeshoeveelheid! Ik heb veelal minder geloof ikquote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Perruche het volgende:
Ja 50, maar ja amsterdam is sowieso duur en het zit op 1 minuut rollen van mijn huis
Ja idd polsen voor bijv. bicep en triceps, ik doe nu 3.5 kilo ieere kant (mietje jaja) maar het kost me dan wel moeite om mn polsen recht te houden. Dus met van die dumbells gewoon op en neer
*Jaloers*quote:Op zondag 1 mei 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Zo de auto maar in!Post vast nog wel, maar bedankt voor de plezierwensen!
![]()
Ja, nog steeds RPM-les, ik hit, ik pump en ik fiets buiten. Daarbij eet ik nu ongeveer de hele dag door en ben ik een lean mean fighting machine.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat Noek zegt!
Ach ik hou het er maar op dat ik een beginner benEn dan wil ik gewoon net zo goei worden als Perruche
![]()
Hoe is het nu met jou, Noek? Nog steeds spinning aan het geven en goed bezig?
Lekker!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef Perruche het volgende:
Ik ga komende week trouwens ontbijten met green monsters, heb ik besloten![]()
http://greenmonstermovement.com/?page_id=581
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |