Heb je geen scanner? Kun je het daarna uitprinten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
netjes!
Zo, mijn application pack is klaar! Vakken uitgekozen en alles netjes op volgorde gelegd.
Nu nog even uitvissen of de AH hier een kopieerapparaat heeft, want moet alles wel even kopiëren voor ik het inlever.
Zin in!
Succes met het vinden van een printer, Jätje! Bon voyagequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Bijna in denemarken. Nog maar TOT 10 uur vanavond voordat ik op de plaats van bestemming ben. Maar dan heb ik,wel met bus, trein, boot en tram gereisd! Ik vind het heerlijk ontspannen zulke reizen. Boekje lezen, wat slapen, naar buiten kijken...hoop alleen dat ik mb ticket kan printen in kopenhagen.TOT morgen ofzo!
Ik heb dat altijd met ei! De meneer en vooral de mini zijn dol op eieren (gebakken, gekookt, geroerd...) dus hoe vaak ik niet een pan water opzet en dan maar weer uit, nadat ik de ijskast wanhopig heb doorzocht naar dat doosje eieren dat er gisteren nog instond...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
.
Dit is al de tweede keer in korte tijd dat ik alle voorbereidingen heb getroffen voor geroosterde boterhammen met kaasmeuk en de kaas op is. Voortaan eerst maar even checken of ik alles heb.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met ei! De meneer en vooral de mini zijn dol op eieren (gebakken, gekookt, geroerd...) dus hoe vaak ik niet een pan water opzet en dan maar weer uit, nadat ik de ijskast wanhopig heb doorzocht naar dat doosje eieren dat er gisteren nog instond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En nu gaan jullie je als beesten gedragen?quote:
Moest jij niet werken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof MarMar!
Wij hebben zonet nog terras gehangen met 6 vaasjes bier, nu ben ik rozig maar ga toch dapper beginnen met nasi en alle toebehoren te maken voor 5 grote eters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |