Dat klinkt goed allemaal, zeg!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nog steeds RPM-les, ik hit, ik pump en ik fiets buiten. Daarbij eet ik nu ongeveer de hele dag door en ben ik een lean mean fighting machine.Nee, gaat echt heel goed. Heb een hele goede balans gevonden met gezond eten en veel sporten. Af en toe ga ik een avond helemaal los in B&J en ongeveer alles wat ik maar kan vinden waar maar chocolade of suiker in zit en dat is ook zeer fijn.
![]()
Met pump ga je al wel heel snel vooruit, dat ga jij ook wel merken. Utkomtgoed, zumbalala!
Wat ik ervan gezien heb op de site lijkt mij ook fijn ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef Perruche het volgende:
Mini, ik zit ook bij sportcity!!heerlijke sportschool vind ik het
Maria, die voor je triceps s dat, die is inderdaad killing. Maar ik doe toch maar 3,5 want ja je moet toch wat. Voor squats heb ik 7,5 iedere kant, schouders 2 (huhu) en de rest 3,5 geloof ik. Moet het eigenlijk eens bij gaan houden!
Ja, ik heb foto's maar dat is wel heel erg kwetsbaar om zo te posten dus dat doe ik dan maar niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt goed allemaal, zeg!Heel erg in balanzzz. Heb je voor-na foto's?
*aagje*
ZumbalalaIk ben erg benieuwd, ik hoop het!
Doe het nu maar 1x per week, maar daarnaast doe ik natuurlijk nog steeds m'n blije danslesjes.
Pastasalade? Biefstukje met spinazie en broccoli (dat eet ik vanavondquote:Op zondag 1 mei 2011 13:28 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik wil zo weekboodschappen gaan doen maar ik heb echt nul kookinspiratie.
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw NoekHerkenbaar wel
Hormonen hoezee!
Maar een two-bijna-four-pack is toch niiice!Zolang je nog mooi vrouwelijk bent ook! Als je maar fijn tevreden bent met hoe je eruit ziet en vaak als je fit(ter) bent voel je je ook beter toch? Allemaal maar positief
![]()
Oh en de zon haat mij niet maar omdat ik niet in mn blote niksie in de tuin ga liggen ben ik nu helemaal duo penottiMn armen en deel van benen zijn best wel bruin, net als een deel van mn decolleté en m'n hoofd over het algemeen, maar de rest van de regio boobies-buik-bips is maar pipsjes
Wat doe ik hieraan zonder een stringbikini te kopen en daarmee te gaan liggen schroeien?
Wat een leuke Lieve Mona vraag!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en de zon haat mij niet maar omdat ik niet in mn blote niksie in de tuin ga liggen ben ik nu helemaal duo penottiMn armen en deel van benen zijn best wel bruin, net als een deel van mn decolleté en m'n hoofd over het algemeen, maar de rest van de regio boobies-buik-bips is maar pipsjes
Wat doe ik hieraan zonder een stringbikini te kopen en daarmee te gaan liggen schroeien?
Hoe werkt dat?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een leuke Lieve Mona vraag!![]()
Zoek niet verder. Ik heb de oplossing! Hoor de engelen zingen..
[ afbeelding ]
Wat magische druppels en je lijkt niet op een Oompa Loompa. It's amaaazing!
Hallo lieve Bep uit Aalten,quote:
In bikini is toch niks mis mee??quote:Op zondag 1 mei 2011 14:37 schreef Mini. het volgende:
Ik heb net even lekker in bikini in de zon gelegen. Hopelijk heeft niemand me gezien, maar je moet best een beetje moeite doen om op ons terras te kunnen kijken dus ik ga er vanuit dat onze buren wel iets beters te doen hebben.
Nu maar eens wat lunch in elkaar draaien. Lui dagje vandaag, op advies van mijn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |