abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 13:05:24 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96203276
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, nog steeds RPM-les, ik hit, ik pump en ik fiets buiten. Daarbij eet ik nu ongeveer de hele dag door en ben ik een lean mean fighting machine. (8> Nee, gaat echt heel goed. Heb een hele goede balans gevonden met gezond eten en veel sporten. Af en toe ga ik een avond helemaal los in B&J en ongeveer alles wat ik maar kan vinden waar maar chocolade of suiker in zit en dat is ook zeer fijn. :Y)

Met pump ga je al wel heel snel vooruit, dat ga jij ook wel merken. Utkomtgoed, zumbalala!
Dat klinkt goed allemaal, zeg! O+ Heel erg in balanzzz. Heb je voor-na foto's? :D *aagje*

Zumbalala :D Ik ben erg benieuwd, ik hoop het! :Y Doe het nu maar 1x per week, maar daarnaast doe ik natuurlijk nog steeds m'n blije danslesjes.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 1 mei 2011 @ 13:07:55 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96203365
Die Green Monsters klinken best wel lekker! :o Alleen dat flax of watwashetookweerseed erdoor, daar twijfel ik over :P
pi_96203371
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef Perruche het volgende:
Mini, ik zit ook bij sportcity!! :D heerlijke sportschool vind ik het :)

Maria, die voor je triceps s dat, die is inderdaad killing. Maar ik doe toch maar 3,5 want ja je moet toch wat. Voor squats heb ik 7,5 iedere kant, schouders 2 (huhu) en de rest 3,5 geloof ik. Moet het eigenlijk eens bij gaan houden!
Wat ik ervan gezien heb op de site lijkt mij ook fijn ja. :) Net het online formulier ingevuld, hopelijk bellen ze snel voor een afspraak.

Knap trouwens, die gewichten die jij gebruikt. Toen ik nog body pumpte, deed ik een stuk minder!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96203792
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat klinkt goed allemaal, zeg! O+ Heel erg in balanzzz. Heb je voor-na foto's? :D *aagje*

Zumbalala :D Ik ben erg benieuwd, ik hoop het! :Y Doe het nu maar 1x per week, maar daarnaast doe ik natuurlijk nog steeds m'n blije danslesjes.
Ja, ik heb foto's maar dat is wel heel erg kwetsbaar om zo te posten dus dat doe ik dan maar niet. :D Maar het verschil is denk ik alleen voor mezelf heel goed te zien en ik heb een two bijna four pack. Geen flauw idee wat ik ermee kan maar toch. Soms word ik opeens overvallen door zo'n: "Nou en-gevoel" zoals nu. Heel stom. In een bikini lig ik nauwelijks want de zon haat me. :(
Nou ja, je hebt er dus niks aan maar in mijn hoofd is sowieso alles leuker dan in het echt. :+
Voel me wel sterk en goed dus dat is wel win!

Vandaag was ik wel aangekomen maar ik moest ook bijna huilen toen mijn washand-stapeltje omviel dus it's the most wonderful time of the year month. En toen moest ik lachen en daarna weer bijna huilen. Lindsay Lohan lijkt stabiel naast me. :'( :o :D :'(

God, blablabla...
Ik geef jullie je topic terug. :*
Go hard or go home
  zondag 1 mei 2011 @ 13:27:27 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96203974
Aw Noek :D Herkenbaar wel :') Hormonen hoezee!

Maar een two-bijna-four-pack is toch niiice! :9 Zolang je nog mooi vrouwelijk bent ook! Als je maar fijn tevreden bent met hoe je eruit ziet en vaak als je fit(ter) bent voel je je ook beter toch? Allemaal maar positief :Y)

Oh en de zon haat mij niet maar omdat ik niet in mn blote niksie in de tuin ga liggen ben ik nu helemaal duo penotti :') Mn armen en deel van benen zijn best wel bruin, net als een deel van mn decolleté en m'n hoofd over het algemeen, maar de rest van de regio boobies-buik-bips is maar pipsjes :') Wat doe ik hieraan zonder een stringbikini te kopen en daarmee te gaan liggen schroeien? oO<
  zondag 1 mei 2011 @ 13:28:51 #281
331 Merel
Be here now.
pi_96204020
Pfff, ik wil zo weekboodschappen gaan doen maar ik heb echt nul kookinspiratie.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 1 mei 2011 @ 13:30:45 #282
211002 Goodbye
Awesome!
pi_96204076
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:28 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik wil zo weekboodschappen gaan doen maar ik heb echt nul kookinspiratie.
Pastasalade? Biefstukje met spinazie en broccoli (dat eet ik vanavond _O- B-) )? Ovenschotel? Wraps? Goed gevulde soep met stokbrood?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96204099
Merel: kijk je weleens in het weekmenu-topic? Dat levert mij altijd wel inspiratie op. :)

Maria: zonnebankje?
Everything has changed
  zondag 1 mei 2011 @ 13:32:06 #284
211002 Goodbye
Awesome!
pi_96204119
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Noek :D Herkenbaar wel :') Hormonen hoezee!

Maar een two-bijna-four-pack is toch niiice! :9 Zolang je nog mooi vrouwelijk bent ook! Als je maar fijn tevreden bent met hoe je eruit ziet en vaak als je fit(ter) bent voel je je ook beter toch? Allemaal maar positief :Y)

Oh en de zon haat mij niet maar omdat ik niet in mn blote niksie in de tuin ga liggen ben ik nu helemaal duo penotti :') Mn armen en deel van benen zijn best wel bruin, net als een deel van mn decolleté en m'n hoofd over het algemeen, maar de rest van de regio boobies-buik-bips is maar pipsjes :') Wat doe ik hieraan zonder een stringbikini te kopen en daarmee te gaan liggen schroeien? oO<
:D In een normale bikini zonnen? En als het weer het toelaat zorgt een zomerjurkje ook dat wat meer delen gebruind worden :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96204196
Gister:
O: boterham filet americain, halfvolle melk
L: witte boerenbol met beenham, honing-mosterdsaus en sla, thee
D: zoete spareribs met frietjes en salade, sinaasappelsap, cocktail :9~
T: vers geperst sinaasappelsap

Vandaag:
O: :Z
L: witte pistolet met gebakken kwartelei, halfvolle melk
T: fruit
D: lasagne met gehakt, paprika, spinazie, kaas
T: yoghurt
T: vers geperst sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_96204220
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wat een leuke Lieve Mona vraag! :D
Zoek niet verder. Ik heb de oplossing! Hoor de engelen zingen..

Wat magische druppels en je lijkt niet op een Oompa Loompa. It's amaaazing!
Go hard or go home
  zondag 1 mei 2011 @ 13:36:48 #287
211002 Goodbye
Awesome!
pi_96204236
Mijn lijstje bestaat echt uit veel eten als je bedenkt dat ik pas om tien uur op stond :')

O: 2 boterhammen geitenkaas, appel
B: auto van binnen en buiten opgeruimd en schoongemaakt (was wel weer eens nodig :') )
T: cappuccino met koekje, 2 bolletjes ijs (sinaasappel en banaan)
L: italiaanse bol met lauwwarme beenham en honingmosterddressing :9 , cola light
T: aardbeien en druiven
D: pepersteakje, spinazie en broccoli
T: bakje yoghurt
  zondag 1 mei 2011 @ 13:37:03 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96204244
Mij lijkt zonnebanken altijd zo ongezond/saai :@ Maar tis waarschijnlijk wel de logische oplossing ja :') Al zullen sommige delen dan dubbelgebruind worden :+

GeeBeetje: m'n heg is nog niet zo hoog en ik voel me uberhaupt wat opgelaten in een bikini _O- In de context van zwembad/strand gaat het nog wel, want dan ben ik iig niet de enige :+ Zomerjurkje is idd een goeie! Maar dat doet nog steeds weinig voor de BBB-area :+

Achja, duo penotti is ook lekker :9 :+

Oh en ik zie Noek d'r update! Oehh misschien maar eens halen! :9
  zondag 1 mei 2011 @ 13:38:48 #289
211002 Goodbye
Awesome!
pi_96204289
Zo lang je niet te vaak onder de zonnebank gaat, valt dat volgens mij wel mee.

Ik ga altijd een kwartiertje en doe dan gelijk een powernap _O-

Maar mensen kunnen dus zo je tuin in kijken? Da's wel minder. Ik woon vlak bij een recreatiegebied, dus daar ga ik gewoon heen als het lekker weer is, daar lekker zonnen en lezen 8-) Of met ons bootje weg natuurlijk :9
  zondag 1 mei 2011 @ 13:52:57 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96204742
Jawohl, nog wel. Ons hegje wil nog niet zo hard :') The little hedge that could (not yet). En nouja, zelfs als ie een stukje hoger is dan kunnen mensen nog naar binnen kijken (wel minder makkelijk :P), maar onze bovenburen kijken sowieso van hun balkon zo onze tuin in :+

Kwoot van belastingman die voor gesprek kwam: "Oh jullie zijn bezig met de schutting zie ik? :D "
Ik: "Eh nee? :? "
Hij: "Oh, maar ik zie de deur al staan! Ik dacht daar komt een schutting aan vast!"
Ik: "Uhm nou eigenlijk... oO< "
Hij: "Ohh die struiken worden een soort natuurlijke afscheiding? :Y "
Ik: "Dat is een heg ;( :@ :') "
Hij: "Ahaa!"

:')
  zondag 1 mei 2011 @ 13:53:28 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96204755
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat een leuke Lieve Mona vraag! :D
Zoek niet verder. Ik heb de oplossing! Hoor de engelen zingen..
[ afbeelding ]
Wat magische druppels en je lijkt niet op een Oompa Loompa. It's amaaazing!
Hoe werkt dat?

Groetjes,
Bleke Bep
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:05:15 #292
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_96205183
Hmz, verderop in de straat staat weer een huis te koop. Het is hetzelfde als het mijne, alleen 20.000 euro goedkoper }:| Ik snap niet waarom, ok, zo te zien hebben ze de deur in de keuken dichtgemaakt en een open trap in de kamer gemaakt (WHY?!). Maar niks dat zo'n verschil zou kunnen verklaren.

Er staan ook niet veel foto's bij, dus ik vraag me nu echt af wat voor klusser daar is loos gegaan. Straks mijn moeder maar eens laten informeren in het durp :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96205198
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?

Groetjes,
Bleke Bep
Hallo lieve Bep uit Aalten,

Eerst peelen/scrubben en ontharen. Dan smeer je jezelf in met die Collistar meuk. Dat glazen potje is voor het gezicht en dat plastic flesje is voor het lijf. Ik weet niet waarom dit apart is en dat wist het Douglas-meissie ook niet maar als brave consument trap ik daar natuurlijk graag in.
Wel goed uitsmeren, dat voorkomt wat druipers op de enkels. :') Ook handig om dit te doen in een omgeving met veel licht en zonder alcohol.
Het stinkt niet en de teint is echt oké en zelf te bepalen. Het is niet de goedkoopste van alle zelfbruiners maar goedkoop is oranje koop, zei mijn grootmoeder altijd. Voor de nacht opbrengen want de kleur vormt zich binnen een uur of 4, geloof ik. Dan word je opeens bruin wakker. Niet te enthousiast smeren want dan zeg je opeens:"Yo nigga," in de spiegel. Dat had ik vorige week een beetje. Mijn tanden leken dan wel weer heel wit! *)

Lieve groetjens terug.
Go hard or go home
  zondag 1 mei 2011 @ 14:22:40 #294
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96205766
ik vind het zo fijn dat ik hier niet meer de allerwitste ben maar juist best wel bruin 8-) *)
ok, op de oranjegesmeerde anitas na dan :') maar die tel ik lekker niet mee

heb net lost in translation gekeken, vond hem beter dan ik had verwacht! nu probeer ik een plan te bedenken voor vanmiddag maar ik ben inspiratieloos :O
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 1 mei 2011 @ 14:33:11 #295
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96206133
Ik geef licht in het donker. And damn proud of it!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_96206303
Ik heb net even lekker in bikini in de zon gelegen. Hopelijk heeft niemand me gezien, maar je moet best een beetje moeite doen om op ons terras te kunnen kijken dus ik ga er vanuit dat onze buren wel iets beters te doen hebben.

Nu maar eens wat lunch in elkaar draaien. Lui dagje vandaag, op advies van mijn moeder. O+
Everything has changed
pi_96206436
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:37 schreef Mini. het volgende:
Ik heb net even lekker in bikini in de zon gelegen. Hopelijk heeft niemand me gezien, maar je moet best een beetje moeite doen om op ons terras te kunnen kijken dus ik ga er vanuit dat onze buren wel iets beters te doen hebben.

Nu maar eens wat lunch in elkaar draaien. Lui dagje vandaag, op advies van mijn moeder. O+
In bikini is toch niks mis mee??
Hier heb je naast normale balkons ook een paar uitstekende balkons waar je dan goed zicht op hebt. En soms ligt er iemand wel eens naakt te zonnen... Heb dan liever dat ze een bikini aanhebben ;-)

Zo ik ga ook even van mn luie kont afkomen. Zonde om alleen maar te niksen vandaag!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:42:50 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96206463
Met de laptop buiten O+

Net nog 11 km gewandeld, het waait hard maar de zon heeft gelukkig veel kracht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 mei 2011 @ 14:52:43 #299
117113 Perruche
Muffin!
pi_96206871
Hoi! Superleuk nieuw jurkje gekocht O+

En een jasje voor op sjiek naar het werk enzeau.
  zondag 1 mei 2011 @ 14:55:40 #300
117113 Perruche
Muffin!
pi_96206992
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')