We zijn in de Sud-West Hoeke! Heel mooi hier! Als ik ooit terug ga naar Friesland, dan ga ik hier wonen. Wel koud trouwens, had ik dat al gezegd?quote:
Lekker lijstje!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje!
O: havermout, banaan, volle melk
B: 2.1 km lopen
L: half stokbroodje met kipfilet, tomaat, lightmayo/mosterd +scone
B: 10.6 km lopen
T: pint cider
T: half stokbroodje met brie en tomaat
B: 2.1 km lopen
T: koffie met volle melk
D: aardappeltjes, wortel, bleekselderij en battered (is daar een NL woord voor?) kabeljauwfilet uit de oven
T: glas chardonnay, magere yoghurt met wat muesli
Deze zuipende hiusvrouw heeft 'em al een half jaar geleden ontdekt. Geloof dat ik 'em niet geweldig genoeg vond om voor om te rijden. Maar ik zuip zo weinig dat ik liever een halve liter dessertwijn voor een tientje koop en die in 3 avonden leegzuipquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Syrena het volgende:
Jamaarrrr ook in die kleine flesjes van 0.25 cl? Want als ik grote flessen ga kopen is het einde helemaal zoek vrees ikIk heb wel kleine flesjes witte en rode wijn gezien hier in de Lidl. Zul je zien dat de zuipende huisvrouwen te S. de rosé al maanden eerder hebben ontdekt. Grmbl.
Bij de weg, moet je ons iets vertellen? Augurken???quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Syrena het volgende:
oooooo die heb ik wel, augurken. Die mag ik! *hopt naar koelkast*
Dat is voor beginnersquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de weg, moet je ons iets vertellen? Augurken???
Ow... etenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat eet jij dan en wat moet je ons vertellen?
Wat kreeg/krijg je?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef loveli het volgende:
Meh, ik krijg minder reiskostenvergoeding dan eerst![]()
quote:
Oh crap, kreeg op mijn werk idd ook een mail met een vragenlijst die ik moest invullen voor een nieuw mobiliteitsplan.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef loveli het volgende:
Door de verhoogde kilometervergoeding hebben ze alles opnieuw berekend. Met een betere routeplanner![]()
Misschien dat ik toch maar moet gaan fietsen
of met de treno of krijg je dan ook niet alles vergoed?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef loveli het volgende:
Door de verhoogde kilometervergoeding hebben ze alles opnieuw berekend. Met een betere routeplanner![]()
Misschien dat ik toch maar moet gaan fietsen
Welkom! Wat is je plan, ga je meer sporten/gezond eten?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:21 schreef Ravka het volgende:
Sluit me bij jullie aan. Ik wil er in ieder geval 5 kg af hebben. Ik ben helemaal niet van de fora en moet echt een drempel over. Maar ik heb een stok achter de deur nodig vandaar.
Ouderwets? Dit is voor mij een redelijk nieuwe ervaringquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow... eten![]()
Chico heerlijk ouderwetse brakheid![]()
Zo even een zak chips met dip weggewerkt...![]()
Of jullie gaan naar Black Butterfliesquote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bioscopen in de buurt hebben hem ook alleen in 3DMweh ik vind het stom! En sneu voor vriendje (en zn paps, die zou ook mee en heeft ook een lui oog).
Maar goed. Nu nog even aan de scriptie en dan de stad in
Denk niet dat dat in het straatje van het groepje waarmee ik zou gaan ligtquote:Op zondag 1 mei 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of jullie gaan naar Black Butterflies.
Thor lijkt mij sws niet zo boeiend, afgaand op de trailer.
Ik wil Barneys Version zien, maar die draait (nog?) niet in Den Haag. En The Tree of Life wil ik ook zien, met Sean Penn en Brad Pitt, maar die komt eind vd maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |