^^quote:
Op koninginnedag mag 't best wat oranje!quote:
Het is een rommelmarkt he, geen markt voor bepaalde escapades!quote:
Jij hebt wel vaker van die spontane feestjes die tot vroeg duren hč? Leuk! Slaap lekker nog evenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:25 schreef progje het volgende:
Ik zou vannacht eigenlijk niks gaan doen, maar dat is iets anders gelopen dan verwacht...
Nu maar eens een paar uur gaan slapen![]()
wat tof! Veel plezierquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Blurred86 het volgende:
Voor mij geen koninginnedag dit jaar! (al moet ik zeggen dat ik andere jaren ook niet echt een grote fan ben)
Ik ga deze wandeling doen vanmiddag http://www.discoverirelan(...)g-of-the-frogs/71522zin in! er zijn daar ook zeeleeuwen schijnbaar
Tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik in Hull zit en je hebt zin om naar de UK te gaan gaan we gewoon samen naar York![]()
morgen gaan we iig lekker 2 dagen naar Hull, zo'n zin in!
Grazie!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:51 schreef Blurred86 het volgende:
Maria, http://www.purelijfkracht.nl/okugest_diarree (is voor misselijkheid, opgeblazen gevoel en diarree) is homeopatisch, maar werkt voor mij perfect (en dan maakt het mij ook echt niet uit of het een placebo-effect is of een 'echt' effect) al heb ik ze nooit voor opgeblazen gevoel genomen want daar heb ik nooit echt last van..
Heb je geen scanner? Kun je het daarna uitprinten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
netjes!
Zo, mijn application pack is klaar! Vakken uitgekozen en alles netjes op volgorde gelegd.
Nu nog even uitvissen of de AH hier een kopieerapparaat heeft, want moet alles wel even kopiëren voor ik het inlever.
Zin in!
Succes met het vinden van een printer, Jätje! Bon voyagequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Bijna in denemarken. Nog maar TOT 10 uur vanavond voordat ik op de plaats van bestemming ben. Maar dan heb ik,wel met bus, trein, boot en tram gereisd! Ik vind het heerlijk ontspannen zulke reizen. Boekje lezen, wat slapen, naar buiten kijken...hoop alleen dat ik mb ticket kan printen in kopenhagen.TOT morgen ofzo!
Ik heb dat altijd met ei! De meneer en vooral de mini zijn dol op eieren (gebakken, gekookt, geroerd...) dus hoe vaak ik niet een pan water opzet en dan maar weer uit, nadat ik de ijskast wanhopig heb doorzocht naar dat doosje eieren dat er gisteren nog instond...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
.
Dit is al de tweede keer in korte tijd dat ik alle voorbereidingen heb getroffen voor geroosterde boterhammen met kaasmeuk en de kaas op is. Voortaan eerst maar even checken of ik alles heb.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met ei! De meneer en vooral de mini zijn dol op eieren (gebakken, gekookt, geroerd...) dus hoe vaak ik niet een pan water opzet en dan maar weer uit, nadat ik de ijskast wanhopig heb doorzocht naar dat doosje eieren dat er gisteren nog instond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En nu gaan jullie je als beesten gedragen?quote:
Moest jij niet werken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof MarMar!
Wij hebben zonet nog terras gehangen met 6 vaasjes bier, nu ben ik rozig maar ga toch dapper beginnen met nasi en alle toebehoren te maken voor 5 grote eters.
Bedoeningquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef progje het volgende:
god wat een trieste bedoeling @ Hilversum
De derde al inmiddels!quote:
jawel, maar dat past gewoon niet bij mij... Helaas woon ik in het centrum en moet ik nog steeds die takke muziek aanhorenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoening. En hoezo? Niks te doen?
neeh we gaan nu aan de piiiiizzzzza!quote:
Je kunt toch niet op de Beestenmarkt gezeten hebben zonder appeltaart van Kobus? (ik niet iig)quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
neeh we gaan nu aan de piiiiizzzzza!
Te druk... Op de Beestenmarkt zaten we bij de wijnbar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt toch niet op de Beestenmarkt gezeten hebben zonder appeltaart van Kobus? (ik niet iig)
wijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te druk... Op de Beestenmarkt zaten we bij de wijnbar.
uhuhquote:
Nope, hemelvaart...quote:
Moi aussi.quote:
Jamaarrrr ook in die kleine flesjes van 0.25 cl? Want als ik grote flessen ga kopen is het einde helemaal zoek vrees ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb ook zin in kersentaart nu![]()
die zinfandel rose hebben ze ook gewoon in de Nederlandse Lidl volgens mij! Ik vind hem best wel vies
ik heb lekker gewandeld vandaag, was echt een mooie routeen uiteindelijk ook nog de zeeleeuwen gezien in de haven, heel tof
hmm of ze ook kleine flesjes hebben dat weet ik niet, ik ben zelf meer van de grote flessenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jamaarrrr ook in die kleine flesjes van 0.25 cl? Want als ik grote flessen ga kopen is het einde helemaal zoek vrees ikIk heb wel kleine flesjes witte en rode wijn gezien hier in de Lidl. Zul je zien dat de zuipende huisvrouwen te S. de rosé al maanden eerder hebben ontdekt. Grmbl.
En Duitsland is goedkoperDaar hebben ze ook kleine potjes augurken
met zo'n liftje erin, dat je niet met je hele hand in de pot moet duiken om er eentje te pakken te krijgen.
oooooo die heb ik wel, augurken. Die mag ik! *hopt naar koelkast*
Mijn ex noemde mij altijd liefkozend "vreetbeertje", zeker als ik net weer had lopen klagen over vetjes en dan een cake ging bakken. En dat was drie kilo minder. Maar hij pastte ook niet meer in zijn oude broeken nadat ie bij mij had gewoondquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:36 schreef Perruche het volgende:
Syrena eetbeer!
Hmmm heerlijk dagje toch nog gehad. Had echt geen zin om te gaanmaar uiteindelijk heel leuk, lekker in de pijp en het park gehangen.
Draait alles om je heen?quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
HPKW nog een beetje leuk gehad, ondanks dat je bijna niet kon lopen? Hoeveel uur nog?
Nee hoorquote:
Tofquote:
Friese dorpjes zijn heul goed in feestvieren, jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Ik lees over leuke koninginnedagen hier! En Mo, wanneer gaan jullie naar Hull? Al snel?
Nu wij de tweede nacht op de camping ingaan een kleine reflectie:
- in april is het 's avonds en 's nachts nog best wel fris!
- niettemin steken de muggen er hartelijk op los. 1 vindingrijke mug stak mij in mijn bilnaadik hoop dat de jeuk snel over is, want daar krabben is niet heul lady-like
- ook in kleine friese durpjes ontsnap je niet aan Q-day, getuige het feest in de feesttent nabij dat nog steeds in volle gang is!
Het is wel heel gezellig
Haha, je hele leven ook meteen maar! Leuke dag gehad dus?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn leven bestond zo ongeveer uit
Een boterham pindakaas en een beschuitje aardbeien
een banaan en een paar snoepjes
een broodje makreelfilet
roséeeeeeeeeeeeee
spiesjes kip, gepofte aardappel, paprik an een speklapje
roooooooooooooode wijn
Hips
Oh, in die zin hoorde nog ergens het woordje 'vandaag'quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, je hele leven ook meteen maar! Leuke dag gehad dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |