Ja, maar ik wou effe boos zeggen "zijn natuurlijk, zijn"quote:
herkenbaar...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef cafpow het volgende:
lichtelijk geergerd en geirriteerd. Morgen konningendag ff naar de vrijmarkt en dan maar terug naar huis.
Op deze dagen voel ik me gewoon alleen/eenzaamen besef hoe "arm" mijn leventje is
![]()
das een hele lange tijd, sterktequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Bienelientjee het volgende:
KUT!![]()
Hondje gaat ineens heel snel achteruit vandaag. Ze kan sinds zojuist ineens niet meer lopen, heeft een hele warme buikZe kan nog wel omhoog komen, maar van haar zit houding af dan werkt de boel niet mee.
![]()
Na 16,5 jaar in mijn bijna 23 jarige leventje geweest te zijn. Is het vanavond dan eindelijk vaarwel...?
Ook niemand om morgen mee af te sprekenquote:
Sterktequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Bienelientjee het volgende:
KUT!![]()
Hondje gaat ineens heel snel achteruit vandaag. Ze kan sinds zojuist ineens niet meer lopen, heeft een hele warme buikZe kan nog wel omhoog komen, maar van haar zit houding af dan werkt de boel niet mee.
![]()
Na 16,5 jaar in mijn bijna 23 jarige leventje geweest te zijn. Is het vanavond dan eindelijk vaarwel...?
uiteindelijk ben je zo moe dat je gewoon overdag in slaap valt en je hele bioritme van slag isquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Moe. Vannacht 3 uur wakker gelegen.
En ik weet dat ik vannacht weer wakker zal zijn.
Stomme jeuk
Uiteindelijk zal ik toch een keer een nacht door kunnen slapen?
Waarschijnlijk wel ja. Gelukkig dinsdag naar de dokter. Want er moet een hoop gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
uiteindelijk ben je zo moe dat je gewoon overdag in slaap valt en je hele bioritme van slag is
Ach, dit is zo herkenbaar. Dit heb ik zelf ook vaak genoeg wel eens gehad, en de laatste tijd heel veel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef candygirl het volgende:
Huh hoe heb je dat vanzelf volgen topic gemaakt???
Ot; het klinkt misschien ernstiger als het is, maar zou het niet heerlijk zijn om morgen niet meer wakker te worden.
En nee dit is geen verkapte ik wil zelfmoord plegen.
maar gewoon er is zoveel aan de hand nu, echt niet meer normaal
Een gewoon mens gelooft het niet eens, dus een winter/zomer slaap van een paar jaar zou nu wel welkom zijn
Kijk, dit noem zonneschijn na de regenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef Bienelientjee het volgende:Mijn schatje blijft nog even bij me!
![]()
Hondje had een vreselijk zware reactie op haar jaarlijkse prik gekregen. Zeer hoge koorts en gewoon niet meer kunnen lopen.
Antiprik gehad en ze kan nu zelfs al weer lopen op haar oude gemak!
Ik ken hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef candygirl het volgende:
Huh hoe heb je dat vanzelf volgen topic gemaakt???
Ot; het klinkt misschien ernstiger als het is, maar zou het niet heerlijk zijn om morgen niet meer wakker te worden.
En nee dit is geen verkapte ik wil zelfmoord plegen.
maar gewoon er is zoveel aan de hand nu, echt niet meer normaal
Een gewoon mens gelooft het niet eens, dus een winter/zomer slaap van een paar jaar zou nu wel welkom zijn
Doe het vooral voor jezelf en laat die bekrompen mensen links liggen als het even kan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:28 schreef Mishu het volgende:
Waarom blijf ik dan zo eeuwig vechten tegen de bierkaai denk ik dan.
ja mn moederquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ook niemand om morgen mee af te spreken
Lijkt me idd erg als je dat niet hebt,quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:12 schreef Shivers het volgende:
[..]
ja mn moederVrienden heb ik maar 1 van. En die is getrouwd dus die zit bij haar man op schoot :S
Balen zeg!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef formerjellybean het volgende:
balen , terwijl half nederland zit te feesten zit ik met die stomme kut ongesteldheid
Hier hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef formerjellybean het volgende:
balen , terwijl half nederland zit te feesten zit ik met die stomme kut ongesteldheid
haha..zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:12 schreef Shivers het volgende:
[..]
ja mn moederVrienden heb ik maar 1 van. En die is getrouwd dus die zit bij haar man op schoot :S
Stel je niet zo aan.. Mijn zusje is ook ongesteld en die feest net zo hard mee, misschien zelfs iets te hardquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ja hoor komt hier vaak genoeg voor ook bij verveling.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef Mishu het volgende:
Moe, waardoor ik depri ben. Herkenbaar anyone?
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef Mishu het volgende:
Moe, waardoor ik depri ben. Herkenbaar anyone?
Ze probeert je gewoon een beetje jaloers te maken en alles.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:50 schreef Dimens het volgende:
Waarom moest ze een foto van een jongen die ik niet ken als achtergrond op haar telefoon hebben, nu ben ik dus weer onzeker en alles.
Hehe in welk gat ga jij uit?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:08 schreef Hoogheid het volgende:
Net thuis.. gaat wel prima, maar we dachten dat de tent nog tot 4.00 open zou zijn.. bleek 2.00 te zijnEn het was echt ontzetttttttttend rustig.
Hier ook, waaromquote:Op zondag 1 mei 2011 07:54 schreef scrub_nurse het volgende:
En weer een slechte nachtrust en dat na zo'n fijne dagen weer veel te vroeg wakker
Maar waarom!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze probeert je gewoon een beetje jaloers te maken en alles.
Zodat je harder je best gaat doen voor haar.quote:
Ze is waarsch. benieuwd hoe je ermee omgaat en hoopt dat je (nog meer) laat zien dat je voor haar wilt gaan. Het is allemaal niet zo chique, maar zo zijn bepaalde meiden. Je kunt alsnog kiezen om uit haar buurt te blijven.quote:
Dementie? Alcoholisme? Klinkt iig vervelend.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Het wordt er niet beter op.
Mama is vannacht door een Belg naar huis gebracht, omdat ze niet weet waar ze haar auto heeft laten staan.
Nee, mijn moeder hoort stemmen in haar hoofd. Maar ze zoekt niet de goede hulp.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dementie? Alcoholisme? Klinkt iig vervelend.
Goed plan en ook verstandig dat ze voorlopig niet meer rijdt. Waarsch. zal ze toch psychisch onderzocht moeten worden en dan heb je aan kwakzalvers idd niets.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder hoort stemmen in haar hoofd. Maar ze zoekt niet de goede hulp.
De hulp die ze zoekt is die van kwakzalvers. Ik ga dinsdag al naar de dokter en ga kijken wat ik kan doen.
Ik maak er nooit zo'n probleem van als mijn vriendin een keer verzwijgt dat ze na het werk even door de McDrive is gereden.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:32 schreef Liflaf het volgende:
Boos en niet serieus genomen, omdat mijn partner nog steeds niet eerlijk tegen me is over haar amoureuze escapades terwijl de afspraak is dat "buiten de deur eten" mag, alleen niet stiekem.
Kut voetbal.quote:
tisserdan?quote:
oeh herkenbaar ... maar dan niet de hem versie .. de haarquote:
iddquote:
dan hoop ik dat het bij jou net zo wederzijds is als bij mijquote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef tralalalars het volgende:
[..]
oeh herkenbaar ... maar dan niet de hem versie .. de haar
nu je het zegt!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef candygirl het volgende:
By the way ; heb ik nu Apothese weggejaagd???
Ben je zwangerquote:
haha nee! niet dat ik weet in ieder gevalquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben je zwanger![]()
?
OT: Hier goed, klasse van een weekend gehad. Met leuke dingen die komen gaan.
Jammer inderdaadquote:
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef candygirl het volgende:
By the way ; heb ik nu Apotheose weggejaagd???
Beetje jammer altijd, die vrouwenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja.
En Yuki heeft Xantalien weg gejaagd, die durft niet eens meer op het forum te komen.
Op vakantie in Engeland, ik mis het meisje die ik nog niet ''mijn'' meisje mag noemen.
Xantalien heeft een ban. En dat is niet Yuki dr schuld hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja.
En Yuki heeft Xantalien weg gejaagd, die durft niet eens meer op het forum te komen.
Op vakantie in Engeland, ik mis het meisje die ik nog niet ''mijn'' meisje mag noemen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Yuki probeert hier iedereen weg te jagen, volgens mij. Altijd bij de modjes klagen over van alles, las ik.
OT goed.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OT: verveel me, nog een half uurtje en dan kan ik naar huis
Gelukkig weet ik wie het zeggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hetzelfde antwoord voor mij hier .
Verder moet straks nog koken en weet totaal niet wat ik wil gaan eten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja.
Poeh poehquote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Yuki probeert hier iedereen weg te jagen, volgens mij. Altijd bij de modjes klagen over van alles, las ik.
OT goed.
Of even als Mod kijken sinds wanneer ze die ban heeft, die heeft ze pas een week later gekregen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Xantalien heeft een ban. En dat is niet Yuki dr schuld hoor
Voor je iets roept moet je t wel zeker weten dat t klopt
Ik kan precies zien wanneer ze die ban gekregen heb. En dat had ik toentertijd dus ook gedaanquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of even als Mod kijken sinds wanneer ze die ban heeft, die heeft ze pas een week later gekregen.
Netjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me afgestudeerd!
Klaar met mijn master, wauw
gefeliciteerd meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me afgestudeerd!
Klaar met mijn master, wauw
Oh hier kan ik me zo kwaad om maken wie gooit zo'n lief beessie nou in een glasbakquote:
Zo herkenbaar, echtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:00 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik ben fucking moe. Echt even moe. En er staat nog een stapel werk op me te wachten waar ik niet onderuit kom. Toch doe ik het niet.
Kut is dat.
Nu al een geweldig beestquote:
Wie zegt dat jij je moetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:13 schreef zwartedoos het volgende:
Omg, had ik dat al die tijd gewetenHad het ook wel kunnen weten maar had het nu echt niet meer gedacht, vdomme
Stommmm dus
quote:
hier ook, even lezen en slapenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef Laniboekje het volgende:
Nu ook hoofdpijn. Op tijd naar bed vandaag!
same here. Bijna 24 uur geslapen, van half1 tot 11 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me prima! Vraag me alleen af hoe het kan dat ik de laatste twee nachten zo enorm lang slaap?
Van harte nog! Je hebt het verdiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me prima! Vraag me alleen af hoe het kan dat ik de laatste twee nachten zo enorm lang slaap?
Nouja bij mij is het van 22.45 tot 8.30, maar das is voor mijn doen echt enorm langquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
same here. Bijna 24 uur geslapen, van half1 tot 11 uur 's ochtendsKortom voel me dus uitgerust
Alleen weet niet wat te doen met deze dag![]()
Thanks!quote:
Held. Daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn ego gestreelt. Ex sms'te dat ze mij mist en er alles voor over had weer in contact met mij te komen. Heb toen gezegd dat ze haar vriend moest verlaten voordat ik weer met haar wilde praten.
Toen ze toestemde heb ik haar maar verteld dat ik helemaal niet van plan was weer in contact met haar te komen en nu is ze heel boos op mij.
Wat ben ik toch een eikel maar ik voel mij wel goed.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn ego gestreelt. Ex sms'te dat ze mij mist en er alles voor over had weer in contact met mij te komen. Heb toen gezegd dat ze haar vriend moest verlaten voordat ik weer met haar wilde praten.
Toen ze toestemde heb ik haar maar verteld dat ik helemaal niet van plan was weer in contact met haar te komen en nu is ze heel boos op mij.
Wat ben ik toch een eikel maar ik voel mij wel goed.
Dat gevoel ken ik, en toch ben ik nu nog de was aan het opvouwenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef cafpow het volgende:
moe, vandaag veel gefietst. Zou de klerenkast opruimen maar ben er niet aan toegekomen
Komt wel goed schatje. *Geeft beker rosvicee*quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:42 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk van slag en bezorg om overbuurman. Het zit me niet lekker en het hakt er toch even in om iemand zo in de war te zien.
Thanx , ja inderdaad, het is een geluk dat we er nu waren en hulp voor hem konden regelen maar ik denk dat man beter naar een bejaardenhuis of zoiets zou moeten , want wij kunnen daar ook niet bij helpen. Hij was gaan rommelen met medicatie en geeft aan dat zelfstandig niet echt meer kan. Het geeft je een beetje een machteloos gevoel. En hij snapte ook niet waarom die mee moest en dat was ook even heel bizar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. *Geeft beker rosvicee*
Ja het is raar, zet je wel even aan het denken he?
Ja dat zal echt wel raar zijn. Je zou erg schrikken om zo'n man dan opeens te zien. En dan het feit nog dat je machteloos bent. Maar je hebt wel het beste gedaan, dus hij kan heel trots op je zijn. Ookal zou hij dat denk ik wel snel vergetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanx , ja inderdaad, het is een geluk dat we er nu waren en hulp voor hem konden regelen maar ik denk dat man beter naar een bejaardenhuis of zoiets zou moeten , want wij kunnen daar ook niet bij helpen. Hij was gaan rommelen met medicatie en geeft aan dat zelfstandig niet echt meer kan. Het geeft je een beetje een machteloos gevoel. En hij snapte ook niet waarom die mee moest en dat was ook even heel bizar.
Ik heb een troep in mijn klerenkast en moet nog het vouwwerk doen enzo, en dat laat ik liever voor een regenachtige dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, en toch ben ik nu nog de was aan het opvouwen
Goedbezigggquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb een troep in mijn klerenkast en moet nog het vouwwerk doen enzo, en dat laat ik liever voor een regenachtige dat.
Verder wel oké, super moe, en lichamelijk echt brak..iets teveel van mijn lichaam geeist, dus vanavond lekker op de bank, series kijken en films kijken met een drankje erbij. En op tijd mijn nest in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |