Hehe in welk gat ga jij uit?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:08 schreef Hoogheid het volgende:
Net thuis.. gaat wel prima, maar we dachten dat de tent nog tot 4.00 open zou zijn.. bleek 2.00 te zijnEn het was echt ontzetttttttttend rustig.
Hier ook, waaromquote:Op zondag 1 mei 2011 07:54 schreef scrub_nurse het volgende:
En weer een slechte nachtrust en dat na zo'n fijne dagen weer veel te vroeg wakker
Maar waarom!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze probeert je gewoon een beetje jaloers te maken en alles.
Zodat je harder je best gaat doen voor haar.quote:
Ze is waarsch. benieuwd hoe je ermee omgaat en hoopt dat je (nog meer) laat zien dat je voor haar wilt gaan. Het is allemaal niet zo chique, maar zo zijn bepaalde meiden. Je kunt alsnog kiezen om uit haar buurt te blijven.quote:
Dementie? Alcoholisme? Klinkt iig vervelend.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Het wordt er niet beter op.
Mama is vannacht door een Belg naar huis gebracht, omdat ze niet weet waar ze haar auto heeft laten staan.
Nee, mijn moeder hoort stemmen in haar hoofd. Maar ze zoekt niet de goede hulp.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dementie? Alcoholisme? Klinkt iig vervelend.
Goed plan en ook verstandig dat ze voorlopig niet meer rijdt. Waarsch. zal ze toch psychisch onderzocht moeten worden en dan heb je aan kwakzalvers idd niets.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:06 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder hoort stemmen in haar hoofd. Maar ze zoekt niet de goede hulp.
De hulp die ze zoekt is die van kwakzalvers. Ik ga dinsdag al naar de dokter en ga kijken wat ik kan doen.
Ik maak er nooit zo'n probleem van als mijn vriendin een keer verzwijgt dat ze na het werk even door de McDrive is gereden.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:32 schreef Liflaf het volgende:
Boos en niet serieus genomen, omdat mijn partner nog steeds niet eerlijk tegen me is over haar amoureuze escapades terwijl de afspraak is dat "buiten de deur eten" mag, alleen niet stiekem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |