Stel je niet zo aan.. Mijn zusje is ook ongesteld en die feest net zo hard mee, misschien zelfs iets te hardquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:31 schreef formerjellybean het volgende:
balen , terwijl half nederland zit te feesten zit ik met die stomme kut ongesteldheid
Ja hoor komt hier vaak genoeg voor ook bij verveling.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef Mishu het volgende:
Moe, waardoor ik depri ben. Herkenbaar anyone?
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef Mishu het volgende:
Moe, waardoor ik depri ben. Herkenbaar anyone?
Ze probeert je gewoon een beetje jaloers te maken en alles.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:50 schreef Dimens het volgende:
Waarom moest ze een foto van een jongen die ik niet ken als achtergrond op haar telefoon hebben, nu ben ik dus weer onzeker en alles.
Hehe in welk gat ga jij uit?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:08 schreef Hoogheid het volgende:
Net thuis.. gaat wel prima, maar we dachten dat de tent nog tot 4.00 open zou zijn.. bleek 2.00 te zijnEn het was echt ontzetttttttttend rustig.
Hier ook, waaromquote:Op zondag 1 mei 2011 07:54 schreef scrub_nurse het volgende:
En weer een slechte nachtrust en dat na zo'n fijne dagen weer veel te vroeg wakker
Maar waarom!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze probeert je gewoon een beetje jaloers te maken en alles.
Zodat je harder je best gaat doen voor haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |