quote:
Op zaterdag 30 april 2011 12:12 schreef Shivers het volgende:[..]
ja mn moeder

Vrienden heb ik maar 1 van. En die is getrouwd dus die zit bij haar man op schoot :S
haha..zeer herkenbaar.
OT: voel me wel redelijk., moe, en mijn benen kunnen niet meer. dag begon slecht toch beter geeindigd, alleen ik wil nu echt niks van niemand weten en de rest van de dag zitten. Wel boos op 1 iemand en van die persoon hoef ik komende tijd even niks te weten
In het begin zat echt alles tegen, ik stap op mijn fiets richting centrum is mijn hele achterband lek, en nergens in de buurt een fietsenmaker of winkel waar ik een band kan kopen
Daarna uiteindelijk lopend naar centrum...niks voor mijn nichtje kunnen vinden
Belt een zeer vage bekende waar ik eigenlijk niks mee heb op, van wat doe je vandaag. Ik loop in het centrum. Hij oke ik kom ook naar centrum. UIteindelijk elkaar getroffen lopen we een rondje ik moest nog wat terugbrengen...opeens uit het niets lopen we terug zegt hij van wat ga je doen, ik zeg ik weet niet, we kunnen ergens even zitten en wat drinken. Zegt hij opeens nee, ik ga nu weg...naar andere vrienden toe.
En hij heeft ze zelf opgezocht terwijl ik binnen wat iets aan het ruilen, belt hij die vrienden op. Dus uiteindelijk ben ik gewoon gedumpt
Dus de benen gepakt en naar een marktje in de buurt gegaan en daar heel veel spulletjes voor mijn nichtje gevonden voor 1¤