Ja, maar ik wou effe boos zeggen "zijn natuurlijk, zijn"quote:
herkenbaar...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef cafpow het volgende:
lichtelijk geergerd en geirriteerd. Morgen konningendag ff naar de vrijmarkt en dan maar terug naar huis.
Op deze dagen voel ik me gewoon alleen/eenzaamen besef hoe "arm" mijn leventje is
![]()
das een hele lange tijd, sterktequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Bienelientjee het volgende:
KUT!![]()
Hondje gaat ineens heel snel achteruit vandaag. Ze kan sinds zojuist ineens niet meer lopen, heeft een hele warme buikZe kan nog wel omhoog komen, maar van haar zit houding af dan werkt de boel niet mee.
![]()
Na 16,5 jaar in mijn bijna 23 jarige leventje geweest te zijn. Is het vanavond dan eindelijk vaarwel...?
Ook niemand om morgen mee af te sprekenquote:
Sterktequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Bienelientjee het volgende:
KUT!![]()
Hondje gaat ineens heel snel achteruit vandaag. Ze kan sinds zojuist ineens niet meer lopen, heeft een hele warme buikZe kan nog wel omhoog komen, maar van haar zit houding af dan werkt de boel niet mee.
![]()
Na 16,5 jaar in mijn bijna 23 jarige leventje geweest te zijn. Is het vanavond dan eindelijk vaarwel...?
uiteindelijk ben je zo moe dat je gewoon overdag in slaap valt en je hele bioritme van slag isquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Moe. Vannacht 3 uur wakker gelegen.
En ik weet dat ik vannacht weer wakker zal zijn.
Stomme jeuk
Uiteindelijk zal ik toch een keer een nacht door kunnen slapen?
Waarschijnlijk wel ja. Gelukkig dinsdag naar de dokter. Want er moet een hoop gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
uiteindelijk ben je zo moe dat je gewoon overdag in slaap valt en je hele bioritme van slag is
Ach, dit is zo herkenbaar. Dit heb ik zelf ook vaak genoeg wel eens gehad, en de laatste tijd heel veel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef candygirl het volgende:
Huh hoe heb je dat vanzelf volgen topic gemaakt???
Ot; het klinkt misschien ernstiger als het is, maar zou het niet heerlijk zijn om morgen niet meer wakker te worden.
En nee dit is geen verkapte ik wil zelfmoord plegen.
maar gewoon er is zoveel aan de hand nu, echt niet meer normaal
Een gewoon mens gelooft het niet eens, dus een winter/zomer slaap van een paar jaar zou nu wel welkom zijn
Kijk, dit noem zonneschijn na de regenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef Bienelientjee het volgende:Mijn schatje blijft nog even bij me!
![]()
Hondje had een vreselijk zware reactie op haar jaarlijkse prik gekregen. Zeer hoge koorts en gewoon niet meer kunnen lopen.
Antiprik gehad en ze kan nu zelfs al weer lopen op haar oude gemak!
Ik ken hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef candygirl het volgende:
Huh hoe heb je dat vanzelf volgen topic gemaakt???
Ot; het klinkt misschien ernstiger als het is, maar zou het niet heerlijk zijn om morgen niet meer wakker te worden.
En nee dit is geen verkapte ik wil zelfmoord plegen.
maar gewoon er is zoveel aan de hand nu, echt niet meer normaal
Een gewoon mens gelooft het niet eens, dus een winter/zomer slaap van een paar jaar zou nu wel welkom zijn
Doe het vooral voor jezelf en laat die bekrompen mensen links liggen als het even kan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:28 schreef Mishu het volgende:
Waarom blijf ik dan zo eeuwig vechten tegen de bierkaai denk ik dan.
ja mn moederquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ook niemand om morgen mee af te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |