Dat gevoel ken ik, en toch ben ik nu nog de was aan het opvouwenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef cafpow het volgende:
moe, vandaag veel gefietst. Zou de klerenkast opruimen maar ben er niet aan toegekomen
Komt wel goed schatje. *Geeft beker rosvicee*quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:42 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk van slag en bezorg om overbuurman. Het zit me niet lekker en het hakt er toch even in om iemand zo in de war te zien.
Thanx , ja inderdaad, het is een geluk dat we er nu waren en hulp voor hem konden regelen maar ik denk dat man beter naar een bejaardenhuis of zoiets zou moeten , want wij kunnen daar ook niet bij helpen. Hij was gaan rommelen met medicatie en geeft aan dat zelfstandig niet echt meer kan. Het geeft je een beetje een machteloos gevoel. En hij snapte ook niet waarom die mee moest en dat was ook even heel bizar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. *Geeft beker rosvicee*
Ja het is raar, zet je wel even aan het denken he?
Ja dat zal echt wel raar zijn. Je zou erg schrikken om zo'n man dan opeens te zien. En dan het feit nog dat je machteloos bent. Maar je hebt wel het beste gedaan, dus hij kan heel trots op je zijn. Ookal zou hij dat denk ik wel snel vergetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanx , ja inderdaad, het is een geluk dat we er nu waren en hulp voor hem konden regelen maar ik denk dat man beter naar een bejaardenhuis of zoiets zou moeten , want wij kunnen daar ook niet bij helpen. Hij was gaan rommelen met medicatie en geeft aan dat zelfstandig niet echt meer kan. Het geeft je een beetje een machteloos gevoel. En hij snapte ook niet waarom die mee moest en dat was ook even heel bizar.
Ik heb een troep in mijn klerenkast en moet nog het vouwwerk doen enzo, en dat laat ik liever voor een regenachtige dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik, en toch ben ik nu nog de was aan het opvouwen
Goedbezigggquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb een troep in mijn klerenkast en moet nog het vouwwerk doen enzo, en dat laat ik liever voor een regenachtige dat.
Verder wel oké, super moe, en lichamelijk echt brak..iets teveel van mijn lichaam geeist, dus vanavond lekker op de bank, series kijken en films kijken met een drankje erbij. En op tijd mijn nest in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |