same here. Bijna 24 uur geslapen, van half1 tot 11 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me prima! Vraag me alleen af hoe het kan dat ik de laatste twee nachten zo enorm lang slaap?
Van harte nog! Je hebt het verdiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me prima! Vraag me alleen af hoe het kan dat ik de laatste twee nachten zo enorm lang slaap?
Nouja bij mij is het van 22.45 tot 8.30, maar das is voor mijn doen echt enorm langquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
same here. Bijna 24 uur geslapen, van half1 tot 11 uur 's ochtendsKortom voel me dus uitgerust
Alleen weet niet wat te doen met deze dag![]()
Thanks!quote:
Held. Daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn ego gestreelt. Ex sms'te dat ze mij mist en er alles voor over had weer in contact met mij te komen. Heb toen gezegd dat ze haar vriend moest verlaten voordat ik weer met haar wilde praten.
Toen ze toestemde heb ik haar maar verteld dat ik helemaal niet van plan was weer in contact met haar te komen en nu is ze heel boos op mij.
Wat ben ik toch een eikel maar ik voel mij wel goed.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn ego gestreelt. Ex sms'te dat ze mij mist en er alles voor over had weer in contact met mij te komen. Heb toen gezegd dat ze haar vriend moest verlaten voordat ik weer met haar wilde praten.
Toen ze toestemde heb ik haar maar verteld dat ik helemaal niet van plan was weer in contact met haar te komen en nu is ze heel boos op mij.
Wat ben ik toch een eikel maar ik voel mij wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |