Bronneke telegraafquote:In alle vroegte staat Kate Middleton vandaag op. Haar laatste ochtend als ongetrouwde vrouw spendeert ze in het chique Goringhotel, samen met haar familie. Moeder Carole en broer James verlaten het hotel als eerste om tien voor half twaalf. De bruidsjonkers en -meisjes, waaronder Kates zus Pippa, vertrekken rond tien voor twaalf naar Westminster Abbey. De weg naar het altaar is van minuut tot minuut geprogrammeerd.
De meeste van de 1900 genodigden zijn dan al lang in de kerk: tussen kwart over negen en kwart voor tien worden de gewone gasten, waaronder oude schoolvrienden, ex-geliefden van het paar en collega’s van Williams werk als reddingshelikopterpiloot, in de kerk verwacht.
Vanaf tien voor elf komen ambassadeurs, ministers en andere belangrijke genodigden met bussen aan bij de abdij. Vanaf tien voor half twaalf komen leden van buitenlandse koningshuizen aan bij Westminster Abbey, waaronder Willem-Alexander en Máxima. Rond kwart voor twaalf worden prins Charles en zijn echtgenote Camilla verwacht, waarna ook koningin Elizabeth en prins Philip zullen arriveren. Het tijdschema zit strak in elkaar: om negen minuten voor twaalf zijn alle ogen opnieuw gericht op het Goringhotel, waar Kate – aan de hand van haar vader Michael – in de auto zal stappen die hen naar Buckingham Palace brengt.
Op het moment ze een paar minuten voor twaalf uur uit de auto stapt voor Westminster Abbey kunnen we haar goed geheim gehouden bruidsjurk in alle schoonheid bewonderen en is bekend wie de ontwerper is.
De dienst duurt een goed uur en is rechtstreeks op tv te volgen. Het huwelijksregister wordt echter buiten het oog van de camera’s, slechts in het bijzijn van ouders en directe familieleden, getekend.
Om kwart over een gaat het koninklijke gezelschap per koets naar Buckingham Palace. Bij mooi weer nemen prins William en prinses Catherine plaats in een open State Landau uit 1902. Wanneer regen dreigt, zitten ze hoog en droog in een glazen koets uit 1881.
Het gezelschap is om half twee terug op Buckingham Palace, waar een receptie wordt gegeven voor 600 genodigden. Willem-Alexander en Máxima worden daar rond tien over half twee verwacht. Het geduld van het publiek wordt vervolgens op de proef gesteld: pas om vijf voor half drie zal het moment plaatsvinden dat voor altijd in ieders geheugen zal staan gegrift.
Dan neemt het kersverse echtpaar plaats op het balkon voor Buckingham Palace en zal het, onder toeziend oog van de koninklijke familie, de familie Middleton en naar schatting ruim 2 miljard tv-kijkers, elkaar een eerste kus geven als man en vrouw.
Die gene naast die gene in die jurkquote:
duhquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef TWP het volgende:
Will.i.am heeft de zenuwen in z'n stem zitten.
In 2011 nog gelovig zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat een grap? Dochter overgeven van papa aan man? Yuk, het is 2011......
Hé bah inderdaad, traditiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Heerlijk, tradities.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja. Straks wordt de gehele kerk gerickroll'd en dan kunnen ze allemaal weer naar huis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:
Hoe willen ze dit rekken tot 12uquote:
Its called TRADITIONquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is ze mooiquote:
Ik heb niets tegen tradities. Maar van moderne mensen, die ook niet 'obeyen', had ik beter gehoopt. Mag tochquote:
Het geld was opquote:
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/57878866.htmlquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat was ook bekend. Waarom is me even ontschoten.
Stom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Type-R het volgende:
Royal Wedding Countdown: No Ring for Prince William!
Lijkt me ook niet slim om nu nog te gaan twijfelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef just me het volgende:
Kate ziet er zelfverzekerd uit!!
You go girl![]()
![]()
uitpakken zul je bedoelen!quote:
Schijnt niet gebruikelijk te zijn las ik net in bovenstaand linkje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:21 schreef alors het volgende:
Op radio1 vertelden ze net waarom dat van die ring, maar ik dacht dat ze dat op tv dat ook wel verteld... En nu ben ik het alweer vergeten.
ga jij daar ook trouwen ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Anglicaanse kerk is ook best okay. Redelijk vooruitstrevend en rationeel, wel de pracht en praal, en sowieso de mooiste liedjes.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef muzas het volgende:
Al dat stijve, formele en traditionele gedoe... vanavond hangen die keihard in de seksschommel elkaar onder te cummen
Ik ben het daar roerend met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Anglicaanse kerk is ook best okay. Redelijk vooruitstrevend en rationeel, wel de pracht en praal, en sowieso de mooiste liedjes.
Nee ik ben niet gelovig en mijn verloofde niet Anglicaans.quote:
Dit inderdaad. En daar krijgen we dan geen verslag vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef muzas het volgende:
Al dat stijve, formele en traditionele gedoe... vanavond hangen die keihard in de seksschommel elkaar onder te cummen
je kunt ook niet alles hebben hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gelovig en mijn verloofde niet Anglicaans.
Ik vind de onderkant het mooistquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:21 schreef Karina het volgende:
Ik vind de achterkant van de jurk mooier dan de voorkant.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef muzas het volgende:
Gewoon nakend onder die jurkquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind de onderkant het mooist.
Zou ze mooie bruidslingerie aan hebben?.
Ik dacht dat hij een pruik op had.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef Karina het volgende:
Elton John had ook wel even naar de kapper gemogen.
quote:
Nee en ik houd niet van religieuzen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef just me het volgende:
Nee ik hoef broertje niet, vind het zo tegenvallen!
idd. 3 weken geleden al geschreven door een duurbetaalde schrijver. 70.000 keer gerepeteerd voor de badkamerspiegel.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de speeches van Dumbledore aan het begin van ieder schooljaar op Hogwarts beter.
Wat verwacht je dan? Dat hij even lekker gaat vertellen over hoe hij met Kate samen de nachtclubs afschuimde in hun studententijd.quote:
Die zit ook in de kerk zag ik net.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de speeches van Dumbledore aan het begin van ieder schooljaar op Hogwarts beter.
Zo'n kerel met een mijter, neemt iemand die serieus?:')quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Tha_Er! ik het volgende:
Broer van de bruid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie is deze gast trouwens, die nu aan het speechen is?
Volgens mij héb ik er een paar zien zitten met zo'n hoed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Want dat zou jij niet doen, als je wist dat je voor tig miljoen mensen een speech moest gaan opdreunen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef muzas het volgende:
70.000 keer gerepeteerd voor de badkamerspiegel.
Broertje van Kate.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie is deze gast trouwens, die nu aan het speechen is?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan nog, het interesseert geen van de aanwezigen wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Type-R het volgende:
Jullie hebben zeker niet onderin in beeld gelezen dat dit een Psalm was?
Dat is toch ook niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo'n kerel met een mijter, neemt iemand die serieus?:')
Nee. Zou dat niet eens durven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want dat zou jij niet doen, als je wist dat je voor tig miljoen mensen een speech moest gaan opdreunen?
Nee man, Maxima is ook hartstikke leuk! Ik zou voor Maxima gaan denk ik, want MILF en ouderquote:
Was een stuk leuker geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat hij even lekker gaat vertellen over hoe hij met Kate samen de nachtclubs afschuimde in hun studententijd.
Verrassend, als de nieuwe baas van de kerk voorgedragen wordtquote:
3 weken? De bijbel is wel iets ouder hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef muzas het volgende:
[..]
idd. 3 weken geleden al geschreven door een duurbetaalde schrijver. 70.000 keer gerepeteerd voor de badkamerspiegel.
Meneer pastoor wil ook wel eens wat andersquote:
Ohw.. jah nooit gelezen, ik hou van sprookjes die góed aflopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
3 weken? De bijbel is wel iets ouder hoor.
Had jij een zware mannenstem op die leeftijd?quote:
Oerdonker. Hormonen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Had jij een zware mannenstem op die leeftijd?Knap.
Kom op.. die vooraan in het rood... plak een veer op zn hoofd en hij kan op de stoomboot werkenquote:
Het zijn mannen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige van die volwassen koorleden zijn best knap ook nog.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Kom op.. die vooraan in het rood... plak een veer op zn hoofd en hij kan op de stoomboot werken
Je punt?quote:
Die kardinaal kon ook wel doorgaan voor sinterklaas inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Kom op.. die vooraan in het rood... plak een veer op zn hoofd en hij kan op de stoomboot werken
Ja, als het vrouwen waren dan vond ik ze minderquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Gewoon aan toegeven, het is echt prachtig.quote:
+1quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als het vrouwen waren dan vond ik ze minder.
Grinnquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef muzas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
Mr. Bean is er ook bij
[ afbeelding ]
Kan ik niet, religie staat mij gewoon tegenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon aan toegeven, het is echt prachtig.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
Mr. Bean is er ook bij
[ afbeelding ]
Hoe tofquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
Mr. Bean is er ook bij
[ afbeelding ]
Snoop Dogg hopelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Yurithemaster het volgende:
komt er ook nog iets anders dan kerk muziek?
Zie hem dan verveeld kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
Mr. Bean is er ook bij
[ afbeelding ]
Hopen dat hij z'n gulp dicht heeft gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
Mr. Bean is er ook bij
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou hij een stukje cabaret/speech moeten houden, als intermezzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
Mr. Bean is er ook bij
[ afbeelding ]
zonder stijf geen cum!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef muzas het volgende:
Ik moet meteen denken aan die aflevering in de kerk... halellujaaaahhhquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
Mr. Bean is er ook bij
[ afbeelding ]
Freddie Mercury komt zometeen nog zingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Yurithemaster het volgende:
NiN komt zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Zeker, al had ze van mij iets meer babyvet mogen hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ze is echt wel heel mooi hoor.
Mij ook, maar er is precies een ding waar religie goed voor is geweest, en dat is christelijke koralen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Karina het volgende:
Kan ik niet, religie staat mij gewoon tegen
Als dat nog zou kunnen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Freddie Mercury komt zometeen nog zingen.
Ja, zit wat in .... maar die zus is nog erger/dunner ....quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zeker, al had ze van mij iets meer babyvet mogen hebben.
Een 10 voor de keuze van trouwjurk.
Hier kwam het jawoord al na 10 minuten ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
oh my, ik vond onze eigen trouwerij al lang duren, al dat gezemelen dat duurde 40 minuten totdat we 'ja' mochten zeggen en daarna mochten borrelen
was het maar zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Freddie Mercury komt zometeen nog zingen.
Die zus was wel echt knap in die witte jurk van d'rquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, zit wat in .... maar die zus is nog erger/dunner ....
En op het gebied van de jurk helemaal met je eens. Echt heel mooi.
het hele gebeuren begon toch al om 11uur ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier kwam het jawoord al na 10 minuten ofzo. En toen begon het rekken.
Evengoed is die zus ook lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, zit wat in .... maar die zus is nog erger/dunner ....
En op het gebied van de jurk helemaal met je eens. Echt heel mooi.
Dat wel, mooie meid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die zus was wel echt knap in die witte jurk van d'r
En Beckham die een balletje hooghoudtquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Na afloop een stukje cabaret met mr bean, met zang van elton john
Elton & Victoria Beckhamquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Na afloop een stukje cabaret met mr bean, met zang van elton john
En met een perfect schot het hoedje van het hoofd van de koningin af schiet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Beckham die een balletje hooghoudt.
Weekje te laat voor Pasen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef Selestha het volgende:
Wat een vreselijk pakje heeft de Queen mom aan
quote:
Oei, die blauwe heeft niet zo'n gunstige jurk aan voor haar vorm.quote:
Ik vind het voor haar doen nog meevallen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef Selestha het volgende:
de queen mom is al een paar jaar dood hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef Selestha het volgende:
De Queen Mom is doodquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef Selestha het volgende:
Ik zat meer te denken, je zal maar moeten plassen nu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
je zal maar jeuk hebben aan je neus
dat dus. 't is 'gewoon' de koninginquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de queen mom is al een paar jaar dood hoor
Die twee hadden hun outfits moeten wisselen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oei, die blauwe heeft niet zo'n gunstige jurk aan voor haar vorm.
Oh sorry, ik verdiep me niet in de Engelse monarchiequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de queen mom is al een paar jaar dood hoor
"it's a witch, it's a witch!"quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Haar mascara is een beetje uitgelopen, niet dat het veel uitmaakt voor haar uiterlijke verschijning...
[ afbeelding ]
Er is iig iets niet helemaal pluis meequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"it's a witch, it's a witch!"
de queen mom was de moeder van elizabethquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh sorry, ik verdiep me niet in de Engelse monarchieIk kijk voor t eerst eens
corsetquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Zij zit er mooi recht en statig bij, en William onderuitgezakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |