Ik heb niets tegen tradities. Maar van moderne mensen, die ook niet 'obeyen', had ik beter gehoopt. Mag tochquote:
Het geld was opquote:
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/57878866.htmlquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat was ook bekend. Waarom is me even ontschoten.
Stom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Type-R het volgende:
Royal Wedding Countdown: No Ring for Prince William!
Lijkt me ook niet slim om nu nog te gaan twijfelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef just me het volgende:
Kate ziet er zelfverzekerd uit!!
You go girl![]()
![]()
uitpakken zul je bedoelen!quote:
Schijnt niet gebruikelijk te zijn las ik net in bovenstaand linkje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:21 schreef alors het volgende:
Op radio1 vertelden ze net waarom dat van die ring, maar ik dacht dat ze dat op tv dat ook wel verteld... En nu ben ik het alweer vergeten.
ga jij daar ook trouwen ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Anglicaanse kerk is ook best okay. Redelijk vooruitstrevend en rationeel, wel de pracht en praal, en sowieso de mooiste liedjes.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef muzas het volgende:
Al dat stijve, formele en traditionele gedoe... vanavond hangen die keihard in de seksschommel elkaar onder te cummen
Ik ben het daar roerend met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Anglicaanse kerk is ook best okay. Redelijk vooruitstrevend en rationeel, wel de pracht en praal, en sowieso de mooiste liedjes.
Nee ik ben niet gelovig en mijn verloofde niet Anglicaans.quote:
Dit inderdaad. En daar krijgen we dan geen verslag vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef muzas het volgende:
Al dat stijve, formele en traditionele gedoe... vanavond hangen die keihard in de seksschommel elkaar onder te cummen
je kunt ook niet alles hebben hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gelovig en mijn verloofde niet Anglicaans.
Ik vind de onderkant het mooistquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:21 schreef Karina het volgende:
Ik vind de achterkant van de jurk mooier dan de voorkant.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef muzas het volgende:
Gewoon nakend onder die jurkquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind de onderkant het mooist.
Zou ze mooie bruidslingerie aan hebben?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |