Want dat zou jij niet doen, als je wist dat je voor tig miljoen mensen een speech moest gaan opdreunen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef muzas het volgende:
70.000 keer gerepeteerd voor de badkamerspiegel.
Broertje van Kate.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie is deze gast trouwens, die nu aan het speechen is?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de speeches van Dumbledore aan het begin van ieder schooljaar op Hogwarts beter.
Dan nog, het interesseert geen van de aanwezigen wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Type-R het volgende:
Jullie hebben zeker niet onderin in beeld gelezen dat dit een Psalm was?
Dat is toch ook niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo'n kerel met een mijter, neemt iemand die serieus?:')
Nee. Zou dat niet eens durven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want dat zou jij niet doen, als je wist dat je voor tig miljoen mensen een speech moest gaan opdreunen?
Nee man, Maxima is ook hartstikke leuk! Ik zou voor Maxima gaan denk ik, want MILF en ouderquote:
Was een stuk leuker geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat hij even lekker gaat vertellen over hoe hij met Kate samen de nachtclubs afschuimde in hun studententijd.
Verrassend, als de nieuwe baas van de kerk voorgedragen wordtquote:
3 weken? De bijbel is wel iets ouder hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef muzas het volgende:
[..]
idd. 3 weken geleden al geschreven door een duurbetaalde schrijver. 70.000 keer gerepeteerd voor de badkamerspiegel.
Meneer pastoor wil ook wel eens wat andersquote:
Ohw.. jah nooit gelezen, ik hou van sprookjes die gķed aflopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
3 weken? De bijbel is wel iets ouder hoor.
Had jij een zware mannenstem op die leeftijd?quote:
Oerdonker. Hormonen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Had jij een zware mannenstem op die leeftijd?Knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |