quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ? Wat is er zo grappig. Ik vind het nl. wel grappig want ik heb 50 euro gewonnen
leuk voor jullie dat ie terug komtquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen,
Heeeeel erg bedankt voor jullie steun aan Gerard!
Erg jammer maar Geer is sportief en gunt het Karim (en Sharon) oprecht ook!
Geer is vorig jaar op Koninginnedag vertrokken naar Barcelona en nu komt ie weer terug op Koninginnedag. De cirkel is rond en hij (en ik) zijn blij dat ie morgen weer bij zijn liefies is.
Hij heeft genoten van de ervaring en er veel van geleerd. Hij zal zich zeker laten zien op FOK!
En wat top dat ie zijn zus mocht spreken, het was een unieke uittocht!
Nogmaals allemaal dank xx
ik ben eigenlijk blij dat hij er nu uit isquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen,
Geer is vorig jaar op Koninginnedag vertrokken naar Barcelona en nu komt ie weer terug op Koninginnedag. De cirkel is rond en hij (en ik) zijn blij dat ie morgen weer bij zijn liefies is.
Hij heeft genoten van de ervaring en er veel van geleerd. Hij zal zich zeker laten zien op FOK!
Ik vond het een saaie lulquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk blij dat hij er nu uit isstelletje gekken daaro! daar past hij echt niet tussen... geniet van elkaar bij het weerziens
ik zeg niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik open geen topics dat laat ik wel aan de hunters over......grijp uw kans!![]()
![]()
![]()
Modje ging door slotje heen volgens mij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik open geen topics dat laat ik wel aan de hunters over......grijp uw kans!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Modje ging door slotje heen volgens mij.
en hoop als karim weer genomineerd word hij een flinke smsbom droptquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk blij dat hij er nu uit isstelletje gekken daaro! daar past hij echt niet tussen... geniet van elkaar bij het weerziens
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
Nou ik niet. Ik vind het een open, vriendelijk, netjes en supergrappige man
Ok, zag Day laatste post doen nog vandaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik had de lapo.
Maar LS neemt voor mij waar met openen.
Hoe kom je daar nou bij... Ik schrik me de tering van haar, elke keer weer.quote:
Gevoels mensquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
Nou ik niet. Ik vind het een open, vriendelijk, netjes en supergrappige man
Denk dat Sharon veel engels spreekt en ook thuis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Down!
Zelfs de hond moet al lijden onder Sharon's Amerika-obsessie..
Lekker portugal in zei zijn zus toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Day het volgende:
Ik hoop overigens wel dat Gerard iets mocht gaan drinken met zijn zus.
Inlikken nu al begonnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Coos het volgende:
Zie je Mo is al aan het rekenen voor de volgende twee weken.
JIj hoeft ons niet te bedanken, wij moeten jou bedanken dat je Geer aan ons hebt uitgeleendquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen,
Jullie hoeven echt niet op mij te wachten. Als mod heb ik, helaas, de mogelijkheid om door het slotje te posten en dat gebeurd vaak.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok, zag Day laatste post doen nog vandaar.
Hier van hetzelfde, leuke vent heb je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
JIj hoeft ons niet te bedanken, wij moeten jou bedanken dat je Geer aan ons hebt uitgeleendHeel jammer dat hij eruit is, maar ik zag toch een twinkeling in je ogen toen het duidelijk was dat hij naar huis zou komen
Voor jullie 2 heel moooi, voor ons dikke shit
Geniet nog maar eerst lekker van elkaar en kom dan samen naar FOK, Gerard krijgt zeer zeker een warm welkom van ons
Nogmaals dank dat je hier bij ons bent, heel sportief! , dikke kus voor jullie twee
Heb zelf vroeger een puppy cursus gevolgd met vroeger hond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Down!
Zelfs de hond moet al lijden onder Sharon's Amerika-obsessie..
[..]
JIj hoeft ons niet te bedanken, wij moeten jou bedanken dat je Geer aan ons hebt uitgeleendHeel jammer dat hij eruit is, maar ik zag toch een twinkeling in je ogen toen het duidelijk was dat hij naar huis zou komen
Geniet nog maar eerst lekker van elkaar en kom dan samen naar FOK, Gerard krijgt zeer zeker een warm welkom van ons
Nogmaals dank dat je hier bij ons bent, heel sportief! , dikke kus voor jullie twee
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Coos het volgende:
Zie je Mo is al aan het rekenen voor de volgende twee weken.
zit en lig hebben beide de i in het midden vandaar dat er vaak gekozen word voor downquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb zelf vroeger een puppy cursus gevolgd met vroeger hond.
Daar ook het commando "down" geleerd.....is vrij normaal.;)
Dat dus, door slotje heen posten en dan volgen er weer irritaties in volgende COS steeds weer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie hoeven echt niet op mij te wachten. Als mod heb ik, helaas, de mogelijkheid om door het slotje te posten en dat gebeurd vaak.
sluit ik me naast m'n eigen opmerking bij aanquote:
[..]
ah bah ik heb een broodje in de oven liggen, weet niet of ik daar nog zin in heb...quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
Zoals ik vanmiddag Mo zag douchen moet de schimmel toch onder haar tieten staan.
Whut !! Hop zakje pinda's en vliegtuig inquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Day het volgende:
Ik hoop overigens wel dat Gerard iets mocht gaan drinken met zijn zus.
Hallo daar is een apart topic voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb zelf vroeger een puppy cursus gevolgd met vroeger hond.
Daar ook het commando "down" geleerd.....is vrij normaal.;)
Hoe durft ze te zeggen dat Renate Verbaan op haar lijkt!quote:
Anneliesquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ik ben niet geirriteerd hoor maar LS had zich afgemeld om te slapen dus ik was alleen verbaasd dat hij deze plots opende......quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus, door slotje heen posten en dan volgen er weer irritaties in volgende COS steeds weer.
Je herkent het?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut !! Hop zakje pinda's en vliegtuig in
Gaat goed daarquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo daar is een apart topic voor.
Spuw hier je gal over Sharon en de hond
ja dat snapte ik van jou hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ben niet geirriteerd hoor maar LS had zich afgemeld om te slapen dus ik was alleen verbaasd dat hij deze plots opende......
Ja erg hequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus, door slotje heen posten en dan volgen er weer irritaties in volgende COS steeds weer.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
Ben er ook van tussen, bis morgen !
trustequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
daag kijkertjequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
Trustequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben niet zo'n hoogvlieger, en ken mijn grenzen .quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:52 schreef danilel het volgende:
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik haat gluiperds........
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker.
Loslaten, is het ultieme houden van.
ja iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Wijnneus het volgende:
alle spreuken van de stem op een computer
Ik post on topic, zeik niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gerard eruit? > Stoppen met kijken, meld je !
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar boven(geen vrees ik ben niet van PB's club, leg noelle op de logeerkamer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan jou dat nou schelen. Een hand is een hand.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
nee joh ui, die van net op het beeld hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alle caps die ik heb gemaakt tijdens de live uitzending staat hier
SST - Caps deel 11
nee was net op stream 3quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alle caps die ik heb gemaakt tijdens de live uitzending staat hier
SST - Caps deel 11
Ja denk je nou echt dat er 24 uur per dag een vent zit die de Stem doet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Annelies-G het volgende:
|Was een soort van lijst, stonden paar acties tussen zoals "philip draag je zender goed"
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
nee joh ui, die van net op het beeld hahaha
en gyazo wilde nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Wijnneus het volgende:
alle spreuken van de stem op een computer
Dan kom je je afspraak dus niet naquote:
truste Knagsjequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef knagsje het volgende:
biertuh op en hup me mandje in...doeiiiiiiiiiiiiiii
heb nog een rosebiertje, die gaat er nog ffies aan, heb morgen vrijquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef knagsje het volgende:
Kijk nou es ff naar Jo en Flipquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef knagsje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat wordt weer geen sex vannacht :p
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:55 schreef knagsje het volgende:
Dat topic is bij de 1e keer dat hij genomineerd stond opgestart.quote:
ik heb ook hele slechte ogen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
cool, ff vergrootglas erbij pakken
Geen zin inquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:00 schreef Maver24 het volgende:
http://img69.imageshack.us/img69/8712/20110429005315.jpg (copy/paste deze link)
Welnee, die hebben elkaar gewoon ontmoet na de uitzending. Waarom denk je dat erquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:01 schreef Day het volgende:
Ze hebben dus toch filmpjes van vader Karim en moeder Flip gezien?
daar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:01 schreef Day het volgende:
Ze hebben dus toch filmpjes van vader Karim en moeder Flip gezien?
ok thnx voor uitlegquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
gewoon uploaden naar tinypic en link hier plaatsen
in SL hebben ze filmpjes gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:03 schreef cherishable het volgende:
[..]
Ik mis even iets! What happened?
Hééééequote:
je weet niet half hoeveelquote:
Of de vrouwen, om het evenwicht weer te herstellenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:05 schreef Annelies-G het volgende:
Volgende x Mo, Flip en Sharon op de nominatiebank, wel zo eerlijk toch?
wat zei ze? Ik benslecht in multitasken, als ik typ hoor ik niks hahahquote:
kan ik ook mee levenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Of de vrouwen, om het evenwicht weer te herstellen
Ahaa .. vandaar die lange SL. Ben nu echt wel benieuwd wie er volgende week gaat. Hopelijk Mo. Kan nog steeds niet bevatten dat haar IQ zo 'hoog zou moeten zijn'. In mijn ogen heeft ze het IQ en EQ van een pindaquote:
Dan heeft z'n vader foto's van z'n huis laten zien, want daar heeft Karim het nu over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welnee, die hebben elkaar gewoon ontmoet na de uitzending. Waarom denk je dat er
een lange SL was?
Zit je weer aan klantenbinding te doen.quote:
iedereen genomineerd!! lijkt mij het eerlijkst,en mo er zowiezo uit naar mijn mening!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nah, wij zijn er ook nog schatjequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom even langs (Kon vanavond niet kijken), om te zeggen dat, nu Gerard eruit is, ik niet meer zal kijken.
Het was een leuke tijd op de COS, maar hier eindigt mijn stream. Aju en succes/'plezier' aan alle andere COS'ers.
Ben ik een keer aardigquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom even langs (Kon vanavond niet kijken), om te zeggen dat, nu Gerard eruit is, ik niet meer zal kijken.
Het was een leuke tijd op de COS, maar hier eindigt mijn stream. Aju en succes/'plezier' aan alle andere COS'ers.
Dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef spikey08 het volgende:
[..]
iedereen genomineerd!! lijkt mij het eerlijkst,en mo er zowiezo uit naar mijn mening!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dan is Sharon de lul.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Arnie Alberts heeft 2 levens,komt altijd terugquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat het pas gaat beginnen voor Mo over twee weken, zei zequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
wat zei ze? Ik benslecht in multitasken, als ik typ hoor ik niks hahah
Tuurlijk, eigenlijk zijn we een beetje naief met zijn allen. Ze laten die 3 niet voor Jan Lul overvliegen om 1 minuutje achter glas te zwaaien he? Alles voor de uitzending en wat daarna gebeurt zien we niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heeft z'n vader foto's van z'n huis laten zien, want daar heeft Karim het nu over.
whisfull thinking, volgende week mag ze wieberenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat het pas gaat beginnen voor Mo over twee weken, zei ze
gewoon mo, is ook een vrouw hoor,lekker opzouten, dan kan ze lekker neuken met maikquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan is Sharon de lul.
Redactie wil echt met de twee blonde snolletjes naar het eind.
dat mocht Peter Kelder ook willenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Arnie Alberts heeft 2 levens,komt altijd terug
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
whisfull thinking, volgende week mag moet ze wieberen
slaap lekker!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:12 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga nu ook wieberen. Ze zullen zo wel gaan slapen en anders maar nietseejoeleeteraliegeeter.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:12 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga nu ook wieberen. Ze zullen zo wel gaan slapen en anders maar nietseejoeleeteraliegeeter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:09 schreef Wijnneus het volgende:
[ http://img69.imageshack.us/img69/8712/20110429005315.jpg (copy/paste deze link) ]
doet het niet![]()
zou zoo graag haar reactie zien!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:12 schreef Mita het volgende:
[..]
En dan kan ze zien, hoeveel heeeeel Nederland van haar houdt
Ik vind het mooi dat haar stemgeluid nu beter naar voren komtquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat haar stemgeluid nu beter naar voren komt
Komt overal boven uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
niet voor mijn oren!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijkquote:
Windows toch?quote:
wat is haar verteld in de KVDW ???quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:18 schreef Mita het volgende:
Mo heeft al over de hele volgende week nagedacht, gaat bij Karim nu geen lichtje branden
quote:
Ja, de Stem is computer gestuurd. Of denk je echt dat er iemand zit die 45x per dag tegen Jo zegt dat ze haar zender goed moet doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:18 schreef Maver24 het volgende:
Zouden ze echt alle tekst in de computer zijn gezet. Dan komt het hele gescripte zooi echt naar buiten
mo en nagedacht,,,misschien heeft de stem het wel ingefluisterd,quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:18 schreef Mita het volgende:
Mo heeft al over de hele volgende week nagedacht, gaat bij Karim nu geen lichtje branden
het probleem is dat bij Mo die hersens geen moment stil staanquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:20 schreef spikey08 het volgende:
[..]
mo en nagedacht,,,misschien heeft de stem het wel ingefluisterd,
Beterquote:
Lijkt me meer het paneel van de stem. Dus die knop indrukken en dan hoor je ".... doe je zender om"quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
het aantal keren dat flip iets verkeerd deed ?
Scherpquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me meer het paneel van de stem. Dus die knop indrukken en dan hoor je ".... doe je zender om"
Die heeft veel meer problemen, dan alleen haar hersensquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:21 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
het probleem is dat bij Mo die hersens geen moment stil staan
met het aantal keren erbijquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me meer het paneel van de stem. Dus die knop indrukken en dan hoor je ".... doe je zender om"
ik hoop op een black out,, voor 2 weken!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:21 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
het probleem is dat bij Mo die hersens geen moment stil staan
Geen idee wie Peter Kelder is.quote:
vertel eens ???quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Mita het volgende:
[..]
Die heeft veel meer problemen, dan alleen haar hersens
Ik moest het opzoeken.... je wil het ook niet wetenquote:
en,, is het gelukt....quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:27 schreef bull-sjitt het volgende:
ik heb ooit eens een hond gehad die leek op JoJo
die heb ik toen z'n kont kaalgeschoren en geleerd om achteruit te lopen
Wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken.... je wil het ook niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
nee kreeg 't klaar om iedere paal te raken onder het lopenquote:
Peter zesduisend ?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben fan van Jo
Dit is niet de slow chat he, pas eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ik stuur day op je af
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
misschien kijk ik iets minder bevooroordeeld en heb iets meer empathiequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Je hebt toch zoveel uren gestreamd, dan weet je het toch.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:32 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ben je in ieder geval klaar voor vannacht haha!!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben fan van Jo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:31 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
misschien kijk ik iets minder bevooroordeeld en heb iets meer empathie
klopt dat typte ik netquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:34 schreef Day het volgende:
Nou, de boel ligt op bed, en nog meer gekrijs van Mo kan ik niet aan.
Morgen geer in de live moet je maar denkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:34 schreef Day het volgende:
waarschijnlijk nog een keer of 5 naar de wc, maar hoopt dat ze haar mond houdt!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:34 schreef Day het volgende:
Is de laatste daily waar ik naar kijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Morgen geer in de live moet je maar denken
Echt he? Het geluid moet weer zachter nu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef Day het volgende:
Kutmootje aast dus op nog een berichtje van huis.
Toen ze Maik's fimpje had gekozenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? Het geluid moet weer zachter nu.
Ik zet hem juist harder, verjaagd alle hangjongeren voor de deurquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? Het geluid moet weer zachter nu.
muggen ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zet hem juist harder, verjaagd alle hangjongeren voor de deur
En iedereen maar zeiken, ze moeten blij zijnquote:
Ze komen er juist op afquote:
ze commandeerde keihardquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:45 schreef bull-sjitt het volgende:
ze knipte in d'r vingers en vroeg aan flip om over d'r rug te aaien ????????????
hoorde ik dat goed ?
Begint ze nu al, dat belooft watquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:44 schreef bull-sjitt het volgende:
JoJo : nog een weekje langer bij jou flippie
Flip : jaahaa
Als die slappe hap nou es zijn poot stijf hield, hebben wij weer lol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:46 schreef liqrich het volgende:
ik begrijp wel dat flip er moe van word , ze moet om de 5 minuten bevestiging hebben van em
flip kan toch ook ff bij Mo in bed kruipen die heeft ook een twee persoons bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:46 schreef liqrich het volgende:
ik begrijp wel dat flip er moe van word , ze moet om de 5 minuten bevestiging hebben van em
Alles voor de centjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij mag blij zijn dat hij de aandacht van zo'n leuke meid krijgt.
ik begin steeds meer te vermoeden dat onze vriend Flipse zo ruig als een deurmat is
Met zo'n wijf en schoonmoeder zou ik ook spontaan homo wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij mag blij zijn dat hij de aandacht van zo'n leuke meid krijgt.
ik begin steeds meer te vermoeden dat onze vriend Flipse zo ruig als een deurmat is
ik zou d'r terug sturen naar d'r ex of naar pearlbitchquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n wijf en schoonmoeder zou ik ook spontaan homo worden
Humor weer coosquote:
Van een leuke en lekkere meid als Jo zou ik spontaan... o wacht fffquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n wijf en schoonmoeder zou ik ook spontaan homo worden
Ik ga al, ik ga alquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Humor weer coos
Flikker toch op man![]()
Leave mo alone
Yepquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
En dan morgen.....begint het drama Mo weer opnieuw, zodra ze het over de nominaties gaat hebben en dat is al heel snel, want ze staat doodsangsten uit,
Kijken wat de twee terugkomers dan doen. Kan nog heel aardige tv worden.
En snel voordat ik met een "Riek" achter je aankomquote:
Gnnnaaaaaquote:
heb je goed gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het moet me van het hart voordat ik ga slapen. Ik heb vanavond iemand zo verschrikkelijk onvriendelijk, nee zelfs gemeen, nee zelfs vals gezien in heel veel beelden. Ook nog met huichelachtige lachjes in dKvdW.
Die Mo is helemaal gescript en acteert, maar ze is ook zo rot van karakter. Haar gezichuitdrukkingen zeggen genoeg.
Ik hoop werkelijk dat je er niet van kan slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het moet me van het hart voordat ik ga slapen. Ik heb vanavond iemand zo verschrikkelijk onvriendelijk, nee zelfs gemeen, nee zelfs vals gezien in heel veel beelden. Ook nog met huichelachtige lachjes in dKvdW.
Die Mo is helemaal gescript en acteert, maar ze is ook zo rot van karakter. Haar gezichuitdrukkingen zeggen genoeg.
Ja de regie bepaalt hoe ze ieder moment kijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:58 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heb je goed gezien
bravo voor de regie
vertel eens wat is je vraag ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:01 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja de regie bepaalt hoe ze ieder moment kijkt.
Ze heeft vast 24/7 een oortje in!
zou dat niet opvallen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:01 schreef AYLI het volgende:
[..]
En dat lukt niemand 2 maanden lang, te acteren en je gezicht in controle te houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:01 schreef AYLI het volgende:
[..]
ja het valt zo erg op dat ze pas 1 stem heeft gehad van een medebewonerquote:
De regie kan iemand die niet vals is gewoon niet elke dag zo in beeld brengen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
[..]
En dat lukt niemand 2 maanden lang, te acteren en je gezicht in controle te houden
Wel een knipoog dus het was vast een grapjequote:
nou Mo kan het wel schijnbaar want ze is daar nog niet door de mand gevallenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
[..]
En dat lukt niemand 2 maanden lang, te acteren en je gezicht in controle te houden
Echt vals wel, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:04 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
nou Mo kan het wel schijnbaar want ze is daar nog niet door de mand gevallen
of zou ze mss toch echt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |