Blurppppp ...oeps.....solliequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je er maar niet van gaat boeren.
Geen last met http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html in IE werkt perfectquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
geer heeft niet geschreven ?
offtopic : wat in hmelsnaam is er aan de hand met de streams ? 60X verversen elke jeer weer
Meer drankquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Coos het volgende:
Heb wel zin in een lekkere bitchfight Jo vs Mo.
JAAAAAAAAA doe issssssssssquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Coos het volgende:
Niet dus, hij gunde het anderenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef akveor het volgende:
OMG die aantekeningen van Gerard. Ik had um nog het voordeel van de twijfel gegeven maar hij was dus echt zo dom in het spel.
heb ik net gemist, wat schreef hij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
Lief van gerard hoe hij over Mo had geschreven.
Wat schreef hij dan?? Streams aan het opstarten dus niet gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef knagsje het volgende:
geer zet via het boek nog ff Jo te kakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Coos het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Toverheks het volgende:
wens iedereen nog veel SSTreamplezier vannacht en voor straks slaap lekker![]()
![]()
Zoiets van let op Mo, dat ze haar liefde buiten het huis moet opbouwen.quote:
Om mee te beginnen!quote:
![]()
Truste Heksjequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Oww in dat geval kunnen we dus gewoon blij zijn dat ie weg is...quote:
idd liefquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zoiets van let op Mo, dat ze haar liefde buiten het huis moet opbouwen.
Praat met haar dat ze met beide voetjes op de grond blijft.
Truste heksjequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Toverheks het volgende:
![]()
hij schreef; ik denk dat joanna heel erg rijk is, dat kan niet anders...........en dan schreef hij hahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat schreef hij dan?? Streams aan het opstarten dus niet gehoord.
![]()
denk je echt dat Mo het zo lang vol houd ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef Soury het volgende:
Het is tot maandag weer allemaal vriendjes gedoe, dan begint de ellende weer
Ze hebben een filmpje gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Niki.P het volgende:
Zal we niet iets heel intressants gebeurt zijn tijdens de SL, anders hadden we het nu wel geweten(of is het gezegd en heb ik gewoon niet oplopen letten)
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij schreef; ik denk dat joanna heel erg rijk is, dat kan niet anders...........en dan schreef hij hahahahahahahahahaha
Nee, ze zijn verdomd stil! Het was in ieder geval geen filmpje van de oudbewoners.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Niki.P het volgende:
Zal we niet iets heel intressants gebeurt zijn tijdens de SL, anders hadden we het nu wel geweten(of is het gezegd en heb ik gewoon niet oplopen letten)
zat die string in dr neus???quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef missmistreated het volgende:
JO.....me string zat niet goed...huppaahh gelij kde vingers in der neus....
hoop het niet kan wel kotsen als ik haar ziequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je echt dat Mo het zo lang vol houd ?
Mo zal morgen wel weer beginnen zoals meestal op vrijdag. Vannacht gaat ze liggen malen en rekenen en komt tot de conclusie dat enkel janken helpt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef Soury het volgende:
Het is tot maandag weer allemaal vriendjes gedoe, dan begint de ellende weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |