wat abrupt zo, maar welterusten en tot mogge dan maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Het mag hier niet meer, maar in het kort: nee
ik ben al klaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is toch een soort van comentaar op elkaar!
Op naar de COU dan!
[COU] Elkaar afzeiken
[sc#120] de drank vloeit rijkelijk. Drank en muziek krijg je er gratis bij!quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef wieweetwatt het volgende:
Tot morgen Sjampoeh, Danilel, Knagsje, Benny, Mark etc etc etc
trusten
nighty knight!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef wieweetwatt het volgende:
trusten
helaas, knaggie.......straks maar weer rennen in radje om af te kurenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef danilel het volgende:
[..]
wat abrupt zo, maar welterusten en tot mogge dan maar
ontopic weer......wast karim zijn haar met shampoe?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
helaas, knaggie.......straks maar weer rennen in radje om af te kuren
doei lekker dingquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef wieweetwatt het volgende:
trusten
Half uurquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef Mita het volgende:
Hoelang is de SL al, heb het niet bijgehouden
je lijkt mo wel, je gaat echt niet wegquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
als er nu familie erbij komt he, dan kijk ik echt echt echt niet meer
je bent welkom bij mij thuis!! neem jij de drank mee... heb helaas niet genoeg voor iedereen!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
[sc#120] de drank vloeit rijkelijk. Drank en muziek krijg je er gratis bij!
Als je donderdag->vrijdag bedoelde klopt hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
we krijgen pas weer beeld als iedereen ligt te snurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |