nee dan moet ik jou nog op je reet duwen, doe maar ff nietquote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
dat is niet lief voor Sjampoeh
dat dus !quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef Wolkje21 het volgende:
Ik denk dat Piet en Ineke even een borreltje doen met de bewoners..Zijn ze gelukkig toch niet voor niks naar Portugal gekomen
nee dan moet ik jou nog op je reet duwen, doe maar ff nietquote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
dat is niet lief voor Sjampoeh
merciquote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
[..]
ocherrum, hiej, effe unne aai euver dien köpke......
Wil je wel een verslag maken zodat ik op de hoogte word gehoudenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef danilel het volgende:
[..]
tis ondertussen een 4-hoeks verhouding, knaggie en ik kijken toe, we hebben de rol van mo
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
nee dan moet ik jou nog op je reet duwen, doe maar ff niet
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
nee dan moet ik jou nog op je reet duwen, doe maar ff niet
een vrouw met een baard geeft me zo'n fatima gevoel joh...met alle respect voor fatima dan hequote:
ik kan een burka aandoen als je toch graag wilt kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
een vrouw met een baard geeft me zo'n fatima gevoel joh...met alle respect voor fatima dan he
ff op wiki gekekenquote:
ik kan een burka aandoen als je toch graag wilt kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
een vrouw met een baard geeft me zo'n fatima gevoel joh...met alle respect voor fatima dan he
ik ben nie zo'n kijker hoor sorriequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik kan een burka aandoen als je toch graag wilt kijken
ik ben nie zo'n kijker hoor sorriequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik kan een burka aandoen als je toch graag wilt kijken
er zijn geen streamsquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef Day het volgende:
Even serieus nu, kan dit ergens anders? Open een topic desnoods, maar niet hier!
ok, sorryquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef Day het volgende:
Even serieus nu, kan dit ergens anders? Open een topic desnoods, maar niet hier!
Danilel... wil je knagsje vermaken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik ben nie zo'n kijker hoor sorrie
kan ik nie gewoon met sjampoe EN danilel en dat jij dan ff de hond uitlaat.....een paar uur?quote:
WTF?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
kwam nog een plaatje tegen tijdens mijn opruiming .... iets voor de SL ...zoek de verschillenvul maar verder in
kan ik nie gewoon met sjampoe EN danilel en dat jij dan ff de hond uitlaat.....een paar uur?quote:
Het mag hier niet meer, maar in het kort: neequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
kan ik nie gewoon met sjampoe EN danilel en dat jij dan ff de hond uitlaat.....een paar uur?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
kwam nog een plaatje tegen tijdens mijn opruiming .... iets voor de SL ...zoek de verschillenvul maar verder in
eindelijk iets waar ik weer vrolijk van word. klasse gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is toch een soort van comentaar op elkaar!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef Day het volgende:
wat abrupt zo, maar welterusten en tot mogge dan maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Het mag hier niet meer, maar in het kort: nee
ik ben al klaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is toch een soort van comentaar op elkaar!
Op naar de COU dan!
[COU] Elkaar afzeiken
[sc#120] de drank vloeit rijkelijk. Drank en muziek krijg je er gratis bij!quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef wieweetwatt het volgende:
Tot morgen Sjampoeh, Danilel, Knagsje, Benny, Mark etc etc etc
trusten
nighty knight!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef wieweetwatt het volgende:
trusten
helaas, knaggie.......straks maar weer rennen in radje om af te kurenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef danilel het volgende:
[..]
wat abrupt zo, maar welterusten en tot mogge dan maar
ontopic weer......wast karim zijn haar met shampoe?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
helaas, knaggie.......straks maar weer rennen in radje om af te kuren
doei lekker dingquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef wieweetwatt het volgende:
trusten
Half uurquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef Mita het volgende:
Hoelang is de SL al, heb het niet bijgehouden
je lijkt mo wel, je gaat echt niet wegquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
als er nu familie erbij komt he, dan kijk ik echt echt echt niet meer
je bent welkom bij mij thuis!! neem jij de drank mee... heb helaas niet genoeg voor iedereen!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
[sc#120] de drank vloeit rijkelijk. Drank en muziek krijg je er gratis bij!
Als je donderdag->vrijdag bedoelde klopt hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
we krijgen pas weer beeld als iedereen ligt te snurken
Hoorde nog net dat je tepels raar doen met siliconenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe laat begint pommetje horlepiep
Trustequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef wieweetwatt het volgende:
trusten
Aan d'r stem en d'r 'leuke' grapjes te horen wel, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef snetje het volgende:
Flip oogt niet blij en Mo is geloof ik alweer stomdronken
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
stel je voor dat iemand zoiets goors durft te doen zeg !quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef sjampoeh het volgende:
tsss mo wil niet dat ze gaan zoenen omdat ZIJ er niet tegen kan
Waar bemoeit zij zich mee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef sjampoeh het volgende:
Maar boeren mag wel van Mo....das heel normaal namelijk.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef evaxsis het volgende:
Ik stop er ook mee voor vandaag.
Tot morgen U all.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef evaxsis het volgende:
Tot morgen U all.
Je wilt het niet geloven, maar die was echt tijdens de SL op NED1quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe laat begint pommetje horlepiep
Truste evaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef evaxsis het volgende:
Tot morgen U all.
gauw opzouten naar maik dan. ik houd ze niet tegen,geef ze het liefst een schop na!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef sjampoeh het volgende:
je vergeet schetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef Mita het volgende:
[..]
Maar neuken, boeren en andere ordinaire dingen is normaal
dan krijgt ze een probleem met flipquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat jo mo flink op der nummer gaat zetten de komende tijd !
en met dr lipquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dan krijgt ze een probleem met flip
Ik kijk morgen nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Juistem voor de allerlaatste keer genieten van Geer
daarna mogen we al schrijvend in de COS van m genieten (i hope)quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Juistem voor de allerlaatste keer genieten van Geer
geer heeft niet geschreven ?quote:
Shit dan ben ik nog niet van SST verlost...LOLquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:15 schreef danilel het volgende:
[..]
daarna mogen we al schrijvend in de COS van m genieten (i hope)
jammer dan!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dan krijgt ze een probleem met flip
Streamlock is er net af volgens mijquote:
mag best hoor, horen we toch niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je er maar niet van gaat boeren.
Pak ook een biertjequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:15 schreef spikey08 het volgende:
[..]
groot gelijk. ga mijn glas ook effe bijvullen
Zouden de anderen toch contact hebben gehad met familie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef danilel het volgende:
hebben ze zich ondertussen nog niet verluld over wat er in de sl is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |