niet !quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ook jij moet nu verplicht naar Jo kijken hoor
als ie slim is blijft ie daar in zn eigen slaapkamer, lekker rustigquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
Gaat Karim nou in zijn eentje in de mannen kamer liggen of verhuizen?
of met z'n allen op 1 kamer, of jo/flip op de mannenkamer ?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
Gaat Karim nou in zijn eentje in de mannen kamer liggen of verhuizen?
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
imand anders nog van mening dat mamajo een vreselijk harde oude rotkop ophad ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef TheHunterAmin het volgende:
Op twitter denken veel mensen dat het te maken heeft met segredo.. ben benieuwd
plastic is fantaaaastic babyyyyyquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
Precies, die kreeg veel te weinig promotiequote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, elk nadeel hep ze voordeel: nu Gerard weg is komt er tenminste ook weer eens uitzendtijd voor Joanna
ziet eruit als in de 70quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doen
Ja ze zei net dat ze het wel humor vind allemaal, dat ze er nog steeds zit terwijl ze weg wil.quote:
waarom met de hond wat zou er dan moeten komen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef TheHunterAmin het volgende:
Op twitter denken veel mensen dat het te maken heeft met segredo.. ben benieuwd
Dat sowieso, al hebben we het gisteren tijdens de dingen voor de genomineren ook niet gehad...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Ik zit alleen te luisteren en hier mee te lezen en ik hoor Karim in mijn oor hijgen.....
* Ireth krijgt het er warm van
ja maar wat heeft dat ermee te makenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
D'r dochter heeft nu al hetzelfde probleem. Blijft het doodzonde vinden. Volgens mij was ze ook mooi zonder al die poespas.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doen
De grootste concurrent is weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn ze blij allemaal, was geer zo slecht te pruimen?
Dat dus. Morgen weer janken bang voor nominaties tot dat er genomineerd isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze is weer een week verder, de hele opzet van haar gejank
datquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
zijn de 10 minuten al om![]()
zo boeiend vind ik dit nie
En de jonge meiden die dit volgen denken dat ze alleen mooi zijn als ze 10x verbouwd zijn..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
D'r dochter heeft nu al hetzelfde probleem. Blijft het doodzonde vinden. Volgens mij was ze ook mooi zonder al die poespas.
Daar willen ze allemaal niet naast zitten in de volgende ronde of finalequote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn ze blij allemaal, was geer zo slecht te pruimen?
Beter als een bak roomijsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef just me het volgende:
Ben kwartiertje geleden thuis gekomen van weggeweest, zie dat Karim en Jo er nog zijn, Gerard is dus weg, ik heb van kwaaiigheid een bakje salade weg zitten vreten
Allang volgens mij?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
zijn de 10 minuten al om![]()
zo boeiend vind ik dit nie
Gerard komt terug dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef knagsje het volgende:
een verassing? Gaan ze vanaf nu eerlijk doen dan?
En neemt het Karim nog steeds kwalijk, gezien de boze blik op hem net.quote:
met een baard van 3 dagenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Is het niet mogelijk om Mo gewoon te negeren? en dan compleet? Ach wat lul ik ook, ben maar een simpel meisje
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef just me het volgende:
Ben kwartiertje geleden thuis gekomen van weggeweest, zie dat Karim en Jo er nog zijn, Gerard is dus weg, ik heb van kwaaiigheid een bakje salade weg zitten vreten
nou ja, breekt mijn klompquote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
jo tegen flip: jij stinkt naar knoflook
![]()
expres gedaan die flip ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
die gaat leker in zijn hottub zitten met fenneke en een fles champoepel.....ver weg van die mongolen in sst...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat leker in zijn hottub zitten met fenneke en een fles champoepel.....ver weg van die mongolen in sst...
Tsja ik vrees het stiekum ook maar dit zou wederom betekenen; een spel dat achteraf dus voor niks gespeelt blijkt te zijn, maarja daar lijkt ze daar sinds die kluizenruil zowieso niks meer te kunnen schelen dus achja.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geef het je op een briefje. Zo dadelijk komen de familieleden op bezoek en dat is natuurlijk exclusieve content voor tv..
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
en 2 ballen op een andere plek
denk dat iedereen de pijlen op Karim gaat richten!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
En neemt het Karim nog steeds kwalijk, gezien de boze blik op hem net.
Zou me niet verbazen als ze haar pijlen deze week op hem richt.
Die gedachtes spelen al weken door mijn hoofdquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef Psychecn het volgende:
[..]
En de jonge meiden die dit volgen denken dat ze alleen mooi zijn als ze 10x verbouwd zijn..
lekker voorbeeld...
en fenneke zou hem naar de cos loodsen he !!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat leker in zijn hottub zitten met fenneke en een fles champoepel.....ver weg van die mongolen in sst...
simpel maar wel eerijk, ben het met je eens!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Is het niet mogelijk om Mo gewoon te negeren? en dan compleet? Ach wat lul ik ook, ben maar een simpel meisje
Hexje je bent een heldin!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2![]()
slaap zequote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ik vrees het stiekum ook maar dit zou wederom betekenen; een spel dat achteraf dus voor niks gespeelt blijkt te zijn, maarja daar lijkt ze daar sinds die kluizenruil zowieso niks meer te kunnen schelen dus achja.![]()
Joanna, houd je klep over ju fakking broertjuh, straks krijg ik nog gelijk en flikkeren ze dat mormel echt nog dat huis in.![]()
Ben pitten, op sinds 4.30 en morgen weer vroeg![]()
Stre-amze, en hopelijk geen Sjoel-lock zometeen.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
Kijk de heilige maagd maria het neukvarken zitten
[ afbeelding ]
een uur + 10?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Portugese minuten niet, en geloof me, die duren lang
ik heb al die tijd al die wijven daar al kuthoeren gevondenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waar komt dat nu zo vandaan? wil je er over praten ?
wat een akelige rotkop brrrrrrquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu hij niet meer tegenover gerard staat durft hij dat wel te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Roguee het volgende:
Philip: het verblijf hier wordt met de dag leuker.
Het kijken ook
Bedankt!! Twijfel, zal ik nu lezen of morgen ??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2![]()
Ja, dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Nowlive weten ze precies waarom Gerard weg is. Het Fenomeen vertelt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Roguee het volgende:
Philip: het verblijf hier wordt met de dag leuker.
Het kijken ook
zijn dat nieuwe beessies in ss?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga morgen de bruiloft van William en Kate kijken
bah bah en nog eens bah!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet ik waaarom de SL na de uitzending zolang duurde.... 3 Portugese teams in de halve finale van de Uefa waren aan het spelen ... Dan weet je natuurlijk wat de voorkeur krijgt bij die mensenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Portugese minuten niet, en geloof me, die duren lang
Slaap zoetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ik vrees het stiekum ook maar dit zou wederom betekenen; een spel dat achteraf dus voor niks gespeelt blijkt te zijn, maarja daar lijkt ze daar sinds die kluizenruil zowieso niks meer te kunnen schelen dus achja.![]()
Joanna, houd je klep over ju fakking broertjuh, straks krijg ik nog gelijk en flikkeren ze dat mormel echt nog dat huis in.![]()
Ben pitten, op sinds 4.30 en morgen weer vroeg![]()
Stre-amze, en hopelijk geen Sjoel-lock zometeen.![]()
nee joh! ik ben nu blij dat Gerard daar weg is bij al die gladjanussen .... behalve Karim ...Geer komt nog lekker ff 2 weekjes samen met ons streamenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef brisant het volgende:
gerard is weg en iedereen gelijk zo poeslief tegen elkaar, wat een kwijl en geslijm met elkaar.
de stemming is gelijk zo melig, dit houden we toch niet tot het eind he, wil aktie , maar dat komt zeker niet meer.
Gerard kom terug !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |