Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
imand anders nog van mening dat mamajo een vreselijk harde oude rotkop ophad ?
Precies, die kreeg veel te weinig promotiequote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, elk nadeel hep ze voordeel: nu Gerard weg is komt er tenminste ook weer eens uitzendtijd voor Joanna
ziet eruit als in de 70quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doen
Ja ze zei net dat ze het wel humor vind allemaal, dat ze er nog steeds zit terwijl ze weg wil.quote:
waarom met de hond wat zou er dan moeten komen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef TheHunterAmin het volgende:
Op twitter denken veel mensen dat het te maken heeft met segredo.. ben benieuwd
Dat sowieso, al hebben we het gisteren tijdens de dingen voor de genomineren ook niet gehad...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Ik zit alleen te luisteren en hier mee te lezen en ik hoor Karim in mijn oor hijgen.....
* Ireth krijgt het er warm van
ja maar wat heeft dat ermee te makenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
imand anders nog van mening dat mamajo een vreselijk harde oude rotkop ophad ?
D'r dochter heeft nu al hetzelfde probleem. Blijft het doodzonde vinden. Volgens mij was ze ook mooi zonder al die poespas.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doen
De grootste concurrent is weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn ze blij allemaal, was geer zo slecht te pruimen?
Dat dus. Morgen weer janken bang voor nominaties tot dat er genomineerd isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze is weer een week verder, de hele opzet van haar gejank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |