niet !quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ook jij moet nu verplicht naar Jo kijken hoor
als ie slim is blijft ie daar in zn eigen slaapkamer, lekker rustigquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
Gaat Karim nou in zijn eentje in de mannen kamer liggen of verhuizen?
of met z'n allen op 1 kamer, of jo/flip op de mannenkamer ?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
Gaat Karim nou in zijn eentje in de mannen kamer liggen of verhuizen?
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
imand anders nog van mening dat mamajo een vreselijk harde oude rotkop ophad ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef TheHunterAmin het volgende:
Op twitter denken veel mensen dat het te maken heeft met segredo.. ben benieuwd
plastic is fantaaaastic babyyyyyquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
Precies, die kreeg veel te weinig promotiequote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, elk nadeel hep ze voordeel: nu Gerard weg is komt er tenminste ook weer eens uitzendtijd voor Joanna
ziet eruit als in de 70quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doen
Ja ze zei net dat ze het wel humor vind allemaal, dat ze er nog steeds zit terwijl ze weg wil.quote:
waarom met de hond wat zou er dan moeten komen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef TheHunterAmin het volgende:
Op twitter denken veel mensen dat het te maken heeft met segredo.. ben benieuwd
Dat sowieso, al hebben we het gisteren tijdens de dingen voor de genomineren ook niet gehad...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Ik zit alleen te luisteren en hier mee te lezen en ik hoor Karim in mijn oor hijgen.....
* Ireth krijgt het er warm van
ja maar wat heeft dat ermee te makenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
D'r dochter heeft nu al hetzelfde probleem. Blijft het doodzonde vinden. Volgens mij was ze ook mooi zonder al die poespas.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doen
De grootste concurrent is weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn ze blij allemaal, was geer zo slecht te pruimen?
Dat dus. Morgen weer janken bang voor nominaties tot dat er genomineerd isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze is weer een week verder, de hele opzet van haar gejank
datquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
zijn de 10 minuten al om![]()
zo boeiend vind ik dit nie
En de jonge meiden die dit volgen denken dat ze alleen mooi zijn als ze 10x verbouwd zijn..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
D'r dochter heeft nu al hetzelfde probleem. Blijft het doodzonde vinden. Volgens mij was ze ook mooi zonder al die poespas.
Daar willen ze allemaal niet naast zitten in de volgende ronde of finalequote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn ze blij allemaal, was geer zo slecht te pruimen?
Beter als een bak roomijsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef just me het volgende:
Ben kwartiertje geleden thuis gekomen van weggeweest, zie dat Karim en Jo er nog zijn, Gerard is dus weg, ik heb van kwaaiigheid een bakje salade weg zitten vreten
Allang volgens mij?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
zijn de 10 minuten al om![]()
zo boeiend vind ik dit nie
Gerard komt terug dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef knagsje het volgende:
een verassing? Gaan ze vanaf nu eerlijk doen dan?
En neemt het Karim nog steeds kwalijk, gezien de boze blik op hem net.quote:
met een baard van 3 dagenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Is het niet mogelijk om Mo gewoon te negeren? en dan compleet? Ach wat lul ik ook, ben maar een simpel meisje
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef just me het volgende:
Ben kwartiertje geleden thuis gekomen van weggeweest, zie dat Karim en Jo er nog zijn, Gerard is dus weg, ik heb van kwaaiigheid een bakje salade weg zitten vreten
nou ja, breekt mijn klompquote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
jo tegen flip: jij stinkt naar knoflook
![]()
expres gedaan die flip ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
die gaat leker in zijn hottub zitten met fenneke en een fles champoepel.....ver weg van die mongolen in sst...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat leker in zijn hottub zitten met fenneke en een fles champoepel.....ver weg van die mongolen in sst...
Tsja ik vrees het stiekum ook maar dit zou wederom betekenen; een spel dat achteraf dus voor niks gespeelt blijkt te zijn, maarja daar lijkt ze daar sinds die kluizenruil zowieso niks meer te kunnen schelen dus achja.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geef het je op een briefje. Zo dadelijk komen de familieleden op bezoek en dat is natuurlijk exclusieve content voor tv..
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
en 2 ballen op een andere plek
denk dat iedereen de pijlen op Karim gaat richten!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
En neemt het Karim nog steeds kwalijk, gezien de boze blik op hem net.
Zou me niet verbazen als ze haar pijlen deze week op hem richt.
Die gedachtes spelen al weken door mijn hoofdquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef Psychecn het volgende:
[..]
En de jonge meiden die dit volgen denken dat ze alleen mooi zijn als ze 10x verbouwd zijn..
lekker voorbeeld...
en fenneke zou hem naar de cos loodsen he !!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat leker in zijn hottub zitten met fenneke en een fles champoepel.....ver weg van die mongolen in sst...
simpel maar wel eerijk, ben het met je eens!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Is het niet mogelijk om Mo gewoon te negeren? en dan compleet? Ach wat lul ik ook, ben maar een simpel meisje
Hexje je bent een heldin!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2![]()
slaap zequote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ik vrees het stiekum ook maar dit zou wederom betekenen; een spel dat achteraf dus voor niks gespeelt blijkt te zijn, maarja daar lijkt ze daar sinds die kluizenruil zowieso niks meer te kunnen schelen dus achja.![]()
Joanna, houd je klep over ju fakking broertjuh, straks krijg ik nog gelijk en flikkeren ze dat mormel echt nog dat huis in.![]()
Ben pitten, op sinds 4.30 en morgen weer vroeg![]()
Stre-amze, en hopelijk geen Sjoel-lock zometeen.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
Kijk de heilige maagd maria het neukvarken zitten
[ afbeelding ]
een uur + 10?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Portugese minuten niet, en geloof me, die duren lang
ik heb al die tijd al die wijven daar al kuthoeren gevondenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waar komt dat nu zo vandaan? wil je er over praten ?
wat een akelige rotkop brrrrrrquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu hij niet meer tegenover gerard staat durft hij dat wel te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Roguee het volgende:
Philip: het verblijf hier wordt met de dag leuker.
Het kijken ook
Bedankt!! Twijfel, zal ik nu lezen of morgen ??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2![]()
Ja, dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Nowlive weten ze precies waarom Gerard weg is. Het Fenomeen vertelt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Roguee het volgende:
Philip: het verblijf hier wordt met de dag leuker.
Het kijken ook
zijn dat nieuwe beessies in ss?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga morgen de bruiloft van William en Kate kijken
bah bah en nog eens bah!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet ik waaarom de SL na de uitzending zolang duurde.... 3 Portugese teams in de halve finale van de Uefa waren aan het spelen ... Dan weet je natuurlijk wat de voorkeur krijgt bij die mensenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Portugese minuten niet, en geloof me, die duren lang
Slaap zoetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ik vrees het stiekum ook maar dit zou wederom betekenen; een spel dat achteraf dus voor niks gespeelt blijkt te zijn, maarja daar lijkt ze daar sinds die kluizenruil zowieso niks meer te kunnen schelen dus achja.![]()
Joanna, houd je klep over ju fakking broertjuh, straks krijg ik nog gelijk en flikkeren ze dat mormel echt nog dat huis in.![]()
Ben pitten, op sinds 4.30 en morgen weer vroeg![]()
Stre-amze, en hopelijk geen Sjoel-lock zometeen.![]()
nee joh! ik ben nu blij dat Gerard daar weg is bij al die gladjanussen .... behalve Karim ...Geer komt nog lekker ff 2 weekjes samen met ons streamenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef brisant het volgende:
gerard is weg en iedereen gelijk zo poeslief tegen elkaar, wat een kwijl en geslijm met elkaar.
de stemming is gelijk zo melig, dit houden we toch niet tot het eind he, wil aktie , maar dat komt zeker niet meer.
Gerard kom terug !!!!!
Waarom kijk je danquote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb al die tijd al die wijven daar al kuthoeren gevonden
en ben van plan sharon wat vaker af te gaan vallen ipv alleen maar mo en jo
(bedankt voor je luisterend oog)
En Mo ertussen door krijsen, wat ze van buiten wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:35 schreef suzi1 het volgende:
zou belachelijk zijn als die 2 familieleden nu ook nog binnen mogen!
tss midden in het voorspel ?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat een kutkeet.
Ik ga schlapen. trusten luitjes
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef Flashbox het volgende:
En nu kunnen ze van mij de pleuris tyfus tering ebola golera krijgen.
Pleur nu alles uit.
Mee eens!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef Flashbox het volgende:
En nu kunnen ze van mij de pleuris tyfus tering ebola golera krijgen.
Pleur nu alles uit.
met een beetje geluk zit je er voor weinig geld!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
wat een faaaaaaaaaal weer.
heb zo'n zin om daar heen te vliegen en van alles over die schutting te kwakken recht in de smoel van mo
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef MightyDude het volgende:
Gerard komt terug het huis in
Als ze hem ongezien 2 dagen in het huis kunnen verstoppen mag hij weer terug
De laatste SST- cap is voor Markquote:
Ben jij dan een hoer omdat hij geld heeft, nou ja hij heeft bezitquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Heb je geen hoofdpijn? zou me nu goed uitkomen
Gebeurd niet... hoogstens volgende weekquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat ze morgen onder de 100.000 kijkers komen
Morgen wil iedereen nog naar Geer kijken in de Daily maandag worden de kijkcijfers echt bagger maar dan zeggen ze gewoon dat dat door de meivakantie komt...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
ben je morgen toch niet een beetje nieuwschierigquote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef shomila het volgende:
Truste ben er klaar mee weer sl en ik verdom het om morgen naar de daily te kijken.
Je hebt gelijk Ruudquote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
SL? Mooi moment om te nokken en het wekkertje op 5:30 te gaan zetten
Veel plezier nog
morgen kijkt iedereen naar de samenvatting van het huwelio\jk in Engelandquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb mijn eigen bezit.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dan een hoer omdat hij geld heeft, nou ja hij heeft bezit
je hebt gelijk dat vermoed ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
nu gaat het allemaal gemoedelijk omdat ze bang zijn op het laatst weggestemd te worden er moeten er nog 2 weg, karim en Sharon gaan eruit finale Beppie monique en flip ik zeg het nu maar vast anders zijn jullie zi teleurgesteld
Zolang Mo's kluis op 0 blijft staan, kan ik me daar prima in vinden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
nu gaat het allemaal gemoedelijk omdat ze bang zijn op het laatst weggestemd te worden er moeten er nog 2 weg, karim en Sharon gaan eruit finale Beppie monique en flip ik zeg het nu maar vast anders zijn jullie zi teleurgesteld
echt nie!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef akveor het volgende:
Dat wordt dus morgen de daily kijken...
(Behalve de afhakers natuurlijk)
Nee dat is het niet maar om ze hoeren te noemen vind ik nogal simpel. Da wastquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen bezit.
maar als jij het allemaal leuke wijven vindt om naar te kijken mag dat hoor. je hebt nog 2 volle weken
weet het wel zeker jo zal nooit flip wegstemmen en mo gaat janken en door jo mag mo ook blijven zo doorzichtig allemaalquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
je hebt gelijk dat vermoed ik ook
Nouwquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Dat vrij gauw in het beginquote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Annelies-G het volgende:
Die Mo is echt niet goed bij der hoofd, een week lang janken dat ze het zooooooo moeilijk heeft, naar huis wil etc. Ik heb haar het voordeel van de twijfel gegeven dat er meer is achter de schermen dan wij weten en dat ze gemanipuleerd wordt door de makers van SST. Maar sorry hoor, als je zo in de shit zit met je gevoelens kun je dat niet zomaar uitschakelen en de volgende dag vrolijk verder gaan met het spelletje. Mo speelt een spelletje met de bwoners en de kijkers, dat is het!
bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is het niet maar om ze hoeren te noemen vind ik nogal simpel. Da wast
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
nee, ik ben best exhibistionistisch
oeh sjampoeh, dan neem ik de rol van mo aan en ga er bij zitten en kijk er naar!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Morgen nog de Daily ..Gerardquote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef akveor het volgende:
Dat wordt dus morgen de daily kijken...
(Behalve de afhakers natuurlijk)
Morgen kijken er nog wel een aardig aantal, omdat Gerard dan in de daily zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
ik mag voor sjampoe hopen dat je niet op je UI lijktquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
helemaal mee eens!!!!ik druk ierbij bijna de toetsen uit mijn bord!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zolang Mo's kluis op 0 blijft staan, kan ik me daar prima in vinden.
En Flip mag ook niet winnen!
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
oeh sjampoeh, dan neem ik de rol van mo aan en ga er bij zitten en kijk er naar!
ajb niet janken, dat leidt teveel afquote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
oeh sjampoeh, dan neem ik de rol van mo aan en ga er bij zitten en kijk er naar!
Ze wil Actrice worden hequote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Annelies-G het volgende:
Die Mo is echt niet goed bij der hoofd, een week lang janken dat ze het zooooooo moeilijk heeft, naar huis wil etc. Ik heb haar het voordeel van de twijfel gegeven dat er meer is achter de schermen dan wij weten en dat ze gemanipuleerd wordt door de makers van SST. Maar sorry hoor, als je zo in de shit zit met je gevoelens kun je dat niet zomaar uitschakelen en de volgende dag vrolijk verder gaan met het spelletje. Mo speelt een spelletje met de bwoners en de kijkers, dat is het!
Sht, niets is wat het lijkt, ik schreef al, hij/zij zit in de ombouwfase bij Mamajoquote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik mag voor sjampoe hopen dat je niet op je UI lijkt
Sneu YWquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ajb niet janken, dat leidt teveel af
doe mij dan maar een danilelquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Sht, niets is wat het lijkt, ik schreef al, hij/zij zit in de ombouwfase bij Mamajo
neej ik heb alco op ik lach alleen hysterisch nu en commandeerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ajb niet janken, dat leidt teveel af
Ik ook. Ben eraan begonnen, dan maak ik het ook afquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen kijk ik gewoon weer de daily en maandag ook.
Niet over mij roddelen waar ik bij ben ja, dat is niet netjesquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Sht, niets is wat het lijkt, ik schreef al, hij/zij zit in de ombouwfase bij Mamajo
quote:
ik zit er toch bij!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niet over mij roddelen waar ik bij ben ja, dat is niet netjes
Echt klote ditquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef bull-sjitt het volgende:
en de regie heeft het nu voor elkaar dat in ieder geval JoJo en Flip in de finale zitten
Weetje waar zij van kan genieten? Mootje op lul!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef spikey08 het volgende:
[..]
mooi he, daar kan ik zo van genieten, mootje op nul!!
Precies.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Ben eraan begonnen, dan maak ik het ook af
[..]quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de helft van de kluis van phil gaat naar jo. dus even aanpassen
ik ook tot het einde!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen kijk ik gewoon weer de daily en maandag ook.
Toch is het kut (sorry voor mijn taalgebruik;))quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
ach gerard maakt lol nu met zn zus ! heeft ie zelf gezegd
dat riep jo al eerder toen hij een geheim van haar mocht raden (welke zij ook wist)quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
wie weet wat wie weet weeet???? eng hoor.....
Knagsjequote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
wie weet wat wie weet weeet???? eng hoor.....
heerlijk toch, maar niet op de mijne!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Weetje waar zij van kan genieten? Mootje op lul!
ik dacht ok, wie zal er naast geer staan...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/3174/Tijd+om+afscheid+te+nemen
drie keer raden wie op die foto staan bij het berichtje
en ik zit op het randje van het bed en kijk toe!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke, morgen same time, same place ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef danilel het volgende:
[..]
en ik zit op het randje van het bed en kijk toe!
hand in hand met knagsje uiteraard
ja maar het blijft een spel he, met rare regels ,dat wel, maar ja, of hij er nu uit gaat of over 2 weken? hij vond er toch niks meer aan en zonder karim had hij het ook niet leuk meer gevonden.ik ben blij voor hem dat hij weer bij fenneke is straks. wij moeten toch een keer afkicken? dat kan nu bij het slappe zooitje wat er nog zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Toch is het kut (sorry voor mijn taalgebruik;))
teveel JoJo gezien dan neem je dat taalgebruik overquote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Toch is het kut (sorry voor mijn taalgebruik;))
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niemand komt 'tussen' ons toch?
Heel mooi verwoord.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Ben eraan begonnen, dan maak ik het ook af
kunnen we er geen poll van maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht ok, wie zal er naast geer staan...
Ik begrijp van danilel dat je ook meekijkt hoe Sjampoeh en ik exhibistionistisch doen, dus dat mag ikquote:
De liveshow was idd wel een groot feestquote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef 38half het volgende:
Mededeling
28 april om 23.29
Er gaat nog wat gebeuren vanavond.
De bewoners zijn doodop van een uitputtende dag. Gerard is naar huis en Karim en Joanna zijn opgelucht dat ze nog in het huis zitten. De bewoners willen daarom al gaan aftaaien, maar De Stem waarschuwt hen. Er komt nog een spannende opdracht aan, het feest is nog niet voorbij.
4e worden is net zo erg!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
ja we mogen blij zijn dat geer eruit is! is toch een gekkenhuis daaro .
ik wil dat mo blijft tot het einde, dat ze dooordraait en nix wint
aftaaien ? wtf is dat nu voor abnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef MightyDude het volgende:
[..]
De liveshow was idd wel een groot feest
Een spannende opdracht....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef 38half het volgende:
Mededeling
28 april om 23.29
De bewoners zijn doodop van een uitputtende dag. Gerard is naar huis en Karim en Joanna zijn opgelucht dat ze nog in het huis zitten. De bewoners willen daarom al gaan aftaaien, maar De Stem waarschuwt hen. Er komt nog een spannende opdracht aan, het feest is nog niet voorbij.
denk dat hij het pies & vree mannetje weer uit gaat hangenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef schurk65 het volgende:
nou misschien deze week karim nog ff lekker mo bashen, hebben we iig nog wat te zien en emo uit te lachen!
als jij een vrouw bent kijk ik wel maar anders niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik begrijp van danilel dat je ook meekijkt hoe Sjampoeh en ik exhibistionistisch doen, dus dat mag ik
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Een spannende opdracht....
Eerst elkaar gek maken over vaders en moeders die zouden komen en dan blijkt dat je in het kader van "de week van Joanna" 24 uur lang jurkjes uit colaflessen moet gaan knippen
dan kijk je maar de andere kant op, of naar beneden naar Sjampoehquote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
als jij een vrouw bent kijk ik wel maar anders niet hoor
We zien er ook zoveel vanquote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef 38half het volgende:
Mededeling
28 april om 23.29
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
dan kijk je maar de andere kant op, of naar beneden naar Sjampoeh
ik hou de handjes wel voor zijn ogen, kan ie alleen luisteren......quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Een spannende opdracht....
Eerst elkaar gek maken over vaders en moeders die zouden komen en dan blijkt dat je in het kader van "de week van Joanna" 24 uur lang jurkjes uit colaflessen moet gaan knippen
Of hij neukt ze allemaal gratis !!! Die hoerenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk dat hij het pies & vree mannetje weer uit gaat hangen
ik zou er nog niet voor niks op willen kruipen. al kreeg ik er geld bij!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk dat hij het pies & vree mannetje weer uit gaat hangen
neeeeeeee dan haak ik afquote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Oh hebben we ons eigen romance hier in de COSquote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niemand komt 'tussen' ons toch?
och jong toch.. is ut zoa errug?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef bull-sjitt het volgende:
ik ga me nog maar ff een buis bier halen
m'n verdriet verzuipen
Drank maakt meer kapot dan er geheimen zijn in het huisquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef bull-sjitt het volgende:
m'n verdriet verzuipen
ik zuip met je mee hoor lekkahhhhhhhhquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef bull-sjitt het volgende:
m'n verdriet verzuipen
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh hebben we ons eigen romance hier in de COS
tis ondertussen een 4-hoeks verhouding, knaggie en ik kijken toe, we hebben de rol van moquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh hebben we ons eigen romance hier in de COS
liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmakenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan er geheimen zijn in het huis
Knagsje kijkt niet meer sinds ik een 3daagse baard hebquote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef danilel het volgende:
[..]
tis ondertussen een 4-hoeks verhouding, knaggie en ik kijken toe, we hebben de rol van mo
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |