Gebeurd niet... hoogstens volgende weekquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat ze morgen onder de 100.000 kijkers komen
Morgen wil iedereen nog naar Geer kijken in de Daily maandag worden de kijkcijfers echt bagger maar dan zeggen ze gewoon dat dat door de meivakantie komt...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
ben je morgen toch niet een beetje nieuwschierigquote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef shomila het volgende:
Truste ben er klaar mee weer sl en ik verdom het om morgen naar de daily te kijken.
Je hebt gelijk Ruudquote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
SL? Mooi moment om te nokken en het wekkertje op 5:30 te gaan zetten
Veel plezier nog
morgen kijkt iedereen naar de samenvatting van het huwelio\jk in Engelandquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb mijn eigen bezit.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dan een hoer omdat hij geld heeft, nou ja hij heeft bezit
je hebt gelijk dat vermoed ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
nu gaat het allemaal gemoedelijk omdat ze bang zijn op het laatst weggestemd te worden er moeten er nog 2 weg, karim en Sharon gaan eruit finale Beppie monique en flip ik zeg het nu maar vast anders zijn jullie zi teleurgesteld
Zolang Mo's kluis op 0 blijft staan, kan ik me daar prima in vinden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
nu gaat het allemaal gemoedelijk omdat ze bang zijn op het laatst weggestemd te worden er moeten er nog 2 weg, karim en Sharon gaan eruit finale Beppie monique en flip ik zeg het nu maar vast anders zijn jullie zi teleurgesteld
echt nie!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef akveor het volgende:
Dat wordt dus morgen de daily kijken...
(Behalve de afhakers natuurlijk)
Nee dat is het niet maar om ze hoeren te noemen vind ik nogal simpel. Da wastquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen bezit.
maar als jij het allemaal leuke wijven vindt om naar te kijken mag dat hoor. je hebt nog 2 volle weken
weet het wel zeker jo zal nooit flip wegstemmen en mo gaat janken en door jo mag mo ook blijven zo doorzichtig allemaalquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
je hebt gelijk dat vermoed ik ook
Nouwquote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
Dat vrij gauw in het beginquote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Annelies-G het volgende:
Die Mo is echt niet goed bij der hoofd, een week lang janken dat ze het zooooooo moeilijk heeft, naar huis wil etc. Ik heb haar het voordeel van de twijfel gegeven dat er meer is achter de schermen dan wij weten en dat ze gemanipuleerd wordt door de makers van SST. Maar sorry hoor, als je zo in de shit zit met je gevoelens kun je dat niet zomaar uitschakelen en de volgende dag vrolijk verder gaan met het spelletje. Mo speelt een spelletje met de bwoners en de kijkers, dat is het!
bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is het niet maar om ze hoeren te noemen vind ik nogal simpel. Da wast
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
nee, ik ben best exhibistionistisch
oeh sjampoeh, dan neem ik de rol van mo aan en ga er bij zitten en kijk er naar!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
nee, ik ben best exhibistionistisch
Morgen nog de Daily ..Gerardquote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef akveor het volgende:
Dat wordt dus morgen de daily kijken...
(Behalve de afhakers natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |