Dat sowieso, al hebben we het gisteren tijdens de dingen voor de genomineren ook niet gehad...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Ireth het volgende:
Ik zit alleen te luisteren en hier mee te lezen en ik hoor Karim in mijn oor hijgen.....
* Ireth krijgt het er warm van
ja maar wat heeft dat ermee te makenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef bull-sjitt het volgende:
imand anders nog van mening dat mamajo een vreselijk harde oude rotkop ophad ?
D'r dochter heeft nu al hetzelfde probleem. Blijft het doodzonde vinden. Volgens mij was ze ook mooi zonder al die poespas.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze is pas 49/50 Had beter niks aan zich laten doen
De grootste concurrent is weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn ze blij allemaal, was geer zo slecht te pruimen?
Dat dus. Morgen weer janken bang voor nominaties tot dat er genomineerd isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze is weer een week verder, de hele opzet van haar gejank
datquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
zijn de 10 minuten al om![]()
zo boeiend vind ik dit nie
En de jonge meiden die dit volgen denken dat ze alleen mooi zijn als ze 10x verbouwd zijn..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
D'r dochter heeft nu al hetzelfde probleem. Blijft het doodzonde vinden. Volgens mij was ze ook mooi zonder al die poespas.
Daar willen ze allemaal niet naast zitten in de volgende ronde of finalequote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zijn ze blij allemaal, was geer zo slecht te pruimen?
Beter als een bak roomijsquote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef just me het volgende:
Ben kwartiertje geleden thuis gekomen van weggeweest, zie dat Karim en Jo er nog zijn, Gerard is dus weg, ik heb van kwaaiigheid een bakje salade weg zitten vreten
Allang volgens mij?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef evaxsis het volgende:
zijn de 10 minuten al om![]()
zo boeiend vind ik dit nie
Gerard komt terug dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef knagsje het volgende:
een verassing? Gaan ze vanaf nu eerlijk doen dan?
En neemt het Karim nog steeds kwalijk, gezien de boze blik op hem net.quote:
met een baard van 3 dagenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Is het niet mogelijk om Mo gewoon te negeren? en dan compleet? Ach wat lul ik ook, ben maar een simpel meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |