en fenneke zou hem naar de cos loodsen he !!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat leker in zijn hottub zitten met fenneke en een fles champoepel.....ver weg van die mongolen in sst...
simpel maar wel eerijk, ben het met je eens!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Is het niet mogelijk om Mo gewoon te negeren? en dan compleet? Ach wat lul ik ook, ben maar een simpel meisje
Hexje je bent een heldin!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2![]()
slaap zequote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ik vrees het stiekum ook maar dit zou wederom betekenen; een spel dat achteraf dus voor niks gespeelt blijkt te zijn, maarja daar lijkt ze daar sinds die kluizenruil zowieso niks meer te kunnen schelen dus achja.![]()
Joanna, houd je klep over ju fakking broertjuh, straks krijg ik nog gelijk en flikkeren ze dat mormel echt nog dat huis in.![]()
Ben pitten, op sinds 4.30 en morgen weer vroeg![]()
Stre-amze, en hopelijk geen Sjoel-lock zometeen.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
Kijk de heilige maagd maria het neukvarken zitten
[ afbeelding ]
een uur + 10?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Portugese minuten niet, en geloof me, die duren lang
ik heb al die tijd al die wijven daar al kuthoeren gevondenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waar komt dat nu zo vandaan? wil je er over praten ?
wat een akelige rotkop brrrrrrquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |