ik dacht ok, wie zal er naast geer staan...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/3174/Tijd+om+afscheid+te+nemen
drie keer raden wie op die foto staan bij het berichtje
en ik zit op het randje van het bed en kijk toe!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke, morgen same time, same place ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef danilel het volgende:
[..]
en ik zit op het randje van het bed en kijk toe!
hand in hand met knagsje uiteraard
ja maar het blijft een spel he, met rare regels ,dat wel, maar ja, of hij er nu uit gaat of over 2 weken? hij vond er toch niks meer aan en zonder karim had hij het ook niet leuk meer gevonden.ik ben blij voor hem dat hij weer bij fenneke is straks. wij moeten toch een keer afkicken? dat kan nu bij het slappe zooitje wat er nog zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Toch is het kut (sorry voor mijn taalgebruik;))
teveel JoJo gezien dan neem je dat taalgebruik overquote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Toch is het kut (sorry voor mijn taalgebruik;))
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niemand komt 'tussen' ons toch?
Heel mooi verwoord.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Ben eraan begonnen, dan maak ik het ook af
kunnen we er geen poll van maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht ok, wie zal er naast geer staan...
Ik begrijp van danilel dat je ook meekijkt hoe Sjampoeh en ik exhibistionistisch doen, dus dat mag ikquote:
De liveshow was idd wel een groot feestquote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef 38half het volgende:
Mededeling
28 april om 23.29
Er gaat nog wat gebeuren vanavond.
De bewoners zijn doodop van een uitputtende dag. Gerard is naar huis en Karim en Joanna zijn opgelucht dat ze nog in het huis zitten. De bewoners willen daarom al gaan aftaaien, maar De Stem waarschuwt hen. Er komt nog een spannende opdracht aan, het feest is nog niet voorbij.
4e worden is net zo erg!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
ja we mogen blij zijn dat geer eruit is! is toch een gekkenhuis daaro .
ik wil dat mo blijft tot het einde, dat ze dooordraait en nix wint
aftaaien ? wtf is dat nu voor abnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef MightyDude het volgende:
[..]
De liveshow was idd wel een groot feest
Een spannende opdracht....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef 38half het volgende:
Mededeling
28 april om 23.29
De bewoners zijn doodop van een uitputtende dag. Gerard is naar huis en Karim en Joanna zijn opgelucht dat ze nog in het huis zitten. De bewoners willen daarom al gaan aftaaien, maar De Stem waarschuwt hen. Er komt nog een spannende opdracht aan, het feest is nog niet voorbij.
denk dat hij het pies & vree mannetje weer uit gaat hangenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef schurk65 het volgende:
nou misschien deze week karim nog ff lekker mo bashen, hebben we iig nog wat te zien en emo uit te lachen!
als jij een vrouw bent kijk ik wel maar anders niet hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik begrijp van danilel dat je ook meekijkt hoe Sjampoeh en ik exhibistionistisch doen, dus dat mag ik
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Een spannende opdracht....
Eerst elkaar gek maken over vaders en moeders die zouden komen en dan blijkt dat je in het kader van "de week van Joanna" 24 uur lang jurkjes uit colaflessen moet gaan knippen
dan kijk je maar de andere kant op, of naar beneden naar Sjampoehquote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
als jij een vrouw bent kijk ik wel maar anders niet hoor
We zien er ook zoveel vanquote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef 38half het volgende:
Mededeling
28 april om 23.29
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
dan kijk je maar de andere kant op, of naar beneden naar Sjampoeh
ik hou de handjes wel voor zijn ogen, kan ie alleen luisteren......quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Een spannende opdracht....
Eerst elkaar gek maken over vaders en moeders die zouden komen en dan blijkt dat je in het kader van "de week van Joanna" 24 uur lang jurkjes uit colaflessen moet gaan knippen
Of hij neukt ze allemaal gratis !!! Die hoerenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk dat hij het pies & vree mannetje weer uit gaat hangen
ik zou er nog niet voor niks op willen kruipen. al kreeg ik er geld bij!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk dat hij het pies & vree mannetje weer uit gaat hangen
neeeeeeee dan haak ik afquote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Oh hebben we ons eigen romance hier in de COSquote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niemand komt 'tussen' ons toch?
och jong toch.. is ut zoa errug?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef bull-sjitt het volgende:
ik ga me nog maar ff een buis bier halen
m'n verdriet verzuipen
Drank maakt meer kapot dan er geheimen zijn in het huisquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef bull-sjitt het volgende:
m'n verdriet verzuipen
ik zuip met je mee hoor lekkahhhhhhhhquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef bull-sjitt het volgende:
m'n verdriet verzuipen
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh hebben we ons eigen romance hier in de COS
tis ondertussen een 4-hoeks verhouding, knaggie en ik kijken toe, we hebben de rol van moquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh hebben we ons eigen romance hier in de COS
liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmakenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan er geheimen zijn in het huis
Knagsje kijkt niet meer sinds ik een 3daagse baard hebquote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef danilel het volgende:
[..]
tis ondertussen een 4-hoeks verhouding, knaggie en ik kijken toe, we hebben de rol van mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |