Morgen kijken er nog wel een aardig aantal, omdat Gerard dan in de daily zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat ze morgen onder de 100.000 kijkers komen
ik mag voor sjampoe hopen dat je niet op je UI lijktquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
nee, ik ben best exhibistionistisch
helemaal mee eens!!!!ik druk ierbij bijna de toetsen uit mijn bord!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zolang Mo's kluis op 0 blijft staan, kan ik me daar prima in vinden.
En Flip mag ook niet winnen!
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
oeh sjampoeh, dan neem ik de rol van mo aan en ga er bij zitten en kijk er naar!
ajb niet janken, dat leidt teveel afquote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
oeh sjampoeh, dan neem ik de rol van mo aan en ga er bij zitten en kijk er naar!
Ze wil Actrice worden hequote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Annelies-G het volgende:
Die Mo is echt niet goed bij der hoofd, een week lang janken dat ze het zooooooo moeilijk heeft, naar huis wil etc. Ik heb haar het voordeel van de twijfel gegeven dat er meer is achter de schermen dan wij weten en dat ze gemanipuleerd wordt door de makers van SST. Maar sorry hoor, als je zo in de shit zit met je gevoelens kun je dat niet zomaar uitschakelen en de volgende dag vrolijk verder gaan met het spelletje. Mo speelt een spelletje met de bwoners en de kijkers, dat is het!
Sht, niets is wat het lijkt, ik schreef al, hij/zij zit in de ombouwfase bij Mamajoquote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik mag voor sjampoe hopen dat je niet op je UI lijkt
Sneu YWquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ajb niet janken, dat leidt teveel af
doe mij dan maar een danilelquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Sht, niets is wat het lijkt, ik schreef al, hij/zij zit in de ombouwfase bij Mamajo
neej ik heb alco op ik lach alleen hysterisch nu en commandeerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ajb niet janken, dat leidt teveel af
Ik ook. Ben eraan begonnen, dan maak ik het ook afquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen kijk ik gewoon weer de daily en maandag ook.
Niet over mij roddelen waar ik bij ben ja, dat is niet netjesquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Sht, niets is wat het lijkt, ik schreef al, hij/zij zit in de ombouwfase bij Mamajo
quote:
ik zit er toch bij!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niet over mij roddelen waar ik bij ben ja, dat is niet netjes
Echt klote ditquote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef bull-sjitt het volgende:
en de regie heeft het nu voor elkaar dat in ieder geval JoJo en Flip in de finale zitten
Weetje waar zij van kan genieten? Mootje op lul!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef spikey08 het volgende:
[..]
mooi he, daar kan ik zo van genieten, mootje op nul!!
Precies.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Ben eraan begonnen, dan maak ik het ook af
[..]quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de helft van de kluis van phil gaat naar jo. dus even aanpassen
ik ook tot het einde!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen kijk ik gewoon weer de daily en maandag ook.
Toch is het kut (sorry voor mijn taalgebruik;))quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
ach gerard maakt lol nu met zn zus ! heeft ie zelf gezegd
dat riep jo al eerder toen hij een geheim van haar mocht raden (welke zij ook wist)quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
wie weet wat wie weet weeet???? eng hoor.....
Knagsjequote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
wie weet wat wie weet weeet???? eng hoor.....
heerlijk toch, maar niet op de mijne!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Weetje waar zij van kan genieten? Mootje op lul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |