Nu hij niet meer tegenover gerard staat durft hij dat wel te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Roguee het volgende:
Philip: het verblijf hier wordt met de dag leuker.
Het kijken ook
Bedankt!! Twijfel, zal ik nu lezen of morgen ??quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2![]()
Ja, dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Nowlive weten ze precies waarom Gerard weg is. Het Fenomeen vertelt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Roguee het volgende:
Philip: het verblijf hier wordt met de dag leuker.
Het kijken ook
zijn dat nieuwe beessies in ss?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga morgen de bruiloft van William en Kate kijken
bah bah en nog eens bah!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flashbox het volgende:
Kijk de heilige maagd maria het neukvarken zitten
[ afbeelding ]
Nu weet ik waaarom de SL na de uitzending zolang duurde.... 3 Portugese teams in de halve finale van de Uefa waren aan het spelen ... Dan weet je natuurlijk wat de voorkeur krijgt bij die mensenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Portugese minuten niet, en geloof me, die duren lang
Slaap zoetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ik vrees het stiekum ook maar dit zou wederom betekenen; een spel dat achteraf dus voor niks gespeelt blijkt te zijn, maarja daar lijkt ze daar sinds die kluizenruil zowieso niks meer te kunnen schelen dus achja.![]()
Joanna, houd je klep over ju fakking broertjuh, straks krijg ik nog gelijk en flikkeren ze dat mormel echt nog dat huis in.![]()
Ben pitten, op sinds 4.30 en morgen weer vroeg![]()
Stre-amze, en hopelijk geen Sjoel-lock zometeen.![]()
nee joh! ik ben nu blij dat Gerard daar weg is bij al die gladjanussen .... behalve Karim ...Geer komt nog lekker ff 2 weekjes samen met ons streamenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef brisant het volgende:
gerard is weg en iedereen gelijk zo poeslief tegen elkaar, wat een kwijl en geslijm met elkaar.
de stemming is gelijk zo melig, dit houden we toch niet tot het eind he, wil aktie , maar dat komt zeker niet meer.
Gerard kom terug !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |