Ik vind de daily ook ontzettend tegen vallen. En dan roept die Bart maar dat de daily niet goed bekeken word door de streams maar de daily word gewoon niet goed bekeken omdat hij niet kan presenteren en de daily echt een heel ander beeld neerzet dan wat er in werkelijkheid soms gebeurd of gezegd word.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Roguee het volgende:
Jullie kennen lullen wat jullie willen, maar ik ben op een hele natuurlijke manier al gestopt met kijken naar die showhier meelezen is leuk, af en toe een stream maar op tv kan het me gewoon al weken niet meer boeien
Mee eensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef bull-sjitt het volgende:
ze kondigde een spannende exitavond aan
ik vond er niks spannends aan
niets onverwachts gebeurd
ik vond de avond eerder teleurstellend
Ach...ik ben van het goede rasquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
voor je het weet zit je op het verkeerde spoor....
gecondoleerd gaat veel te ver, maar sterktequote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Roguee het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar jou favoriet zit er nog in en die van mij niet meer.
Ik was overigens wel verbaasd dat die uitspraak van Mo ("Ik hoop zo dat ie morgen vertrekt...") over Karim in de daily zat!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik vind de daily ook ontzettend tegen vallen. En dan roept die Bart maar dat de daily niet goed bekeken word door de streams maar de daily word gewoon niet goed bekeken omdat hij niet kan presenteren en de daily echt een heel ander beeld neerzet dan wat er in werkelijkheid soms gebeurd of gezegd word.
FLIP????!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Nu nog even Flip en Mo eruit en klaar is de finale
ik ook niet, met haar Ibiza en meer van die zgn jet-set dingen, van mij mag ze in de stront zakken,quote:
19 zelfs!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha iemand van 20/21?? Die zijn nog zo heerlijk naief
Ach we overleven het wel....quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
gecondoleerd gaat veel te ver, maar sterkte![]()
Ik ga morgen de bruiloft van William en Kate kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef waxmask het volgende:
Zal ik hem maar eens erin gooien...welke natte mutsen gaan morgen daadwerkelijk naar Schiphol?
K neem aan dat er nog iets moet gebeuren...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Haha je zou bijna anders denken met die grafsfeer, thanks!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
gecondoleerd gaat veel te ver, maar sterkte![]()
ughquote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga morgen de bruiloft van William en Kate kijken
ik bedoelde jou ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ach...ik ben van het goede ras
Jaaaaa lekker glijen op schiphol, als je me zoekt: volg het kwijlspoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef waxmask het volgende:
Zal ik hem maar eens erin gooien...welke natte mutsen gaan morgen daadwerkelijk naar Schiphol?
nee joh! die 2 komen juist in de finale... die gaan heel geniepig met zijn tweetjes iedereen eruit werken ... Mo gaat verder met Flip omdat hij haar nummero 1 is en Flip wil verder met Mo omdat hij allang aanvoeld dat heel Nederland haar nu wel zat is .... makkelijk winnen dusquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |