SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben niet zo'n hoogvlieger, en ken mijn grenzen .quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:52 schreef danilel het volgende:
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik haat gluiperds........
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker.
Loslaten, is het ultieme houden van.
ja iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Wijnneus het volgende:
alle spreuken van de stem op een computer
Ik post on topic, zeik niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gerard eruit? > Stoppen met kijken, meld je !
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar boven(geen vrees ik ben niet van PB's club, leg noelle op de logeerkamer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan jou dat nou schelen. Een hand is een hand.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
nee joh ui, die van net op het beeld hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alle caps die ik heb gemaakt tijdens de live uitzending staat hier
SST - Caps deel 11
nee was net op stream 3quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alle caps die ik heb gemaakt tijdens de live uitzending staat hier
SST - Caps deel 11
Ja denk je nou echt dat er 24 uur per dag een vent zit die de Stem doet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Annelies-G het volgende:
|Was een soort van lijst, stonden paar acties tussen zoals "philip draag je zender goed"
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
nee joh ui, die van net op het beeld hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |