Whut !! Hop zakje pinda's en vliegtuig inquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Day het volgende:
Ik hoop overigens wel dat Gerard iets mocht gaan drinken met zijn zus.
Hallo daar is een apart topic voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb zelf vroeger een puppy cursus gevolgd met vroeger hond.
Daar ook het commando "down" geleerd.....is vrij normaal.;)
Hoe durft ze te zeggen dat Renate Verbaan op haar lijkt!quote:
Anneliesquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
JIj hoeft ons niet te bedanken, wij moeten jou bedanken dat je Geer aan ons hebt uitgeleendHeel jammer dat hij eruit is, maar ik zag toch een twinkeling in je ogen toen het duidelijk was dat hij naar huis zou komen
Voor jullie 2 heel moooi, voor ons dikke shit
Geniet nog maar eerst lekker van elkaar en kom dan samen naar FOK, Gerard krijgt zeer zeker een warm welkom van ons
Nogmaals dank dat je hier bij ons bent, heel sportief! , dikke kus voor jullie twee
ik ben niet geirriteerd hoor maar LS had zich afgemeld om te slapen dus ik was alleen verbaasd dat hij deze plots opende......quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus, door slotje heen posten en dan volgen er weer irritaties in volgende COS steeds weer.
Je herkent het?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut !! Hop zakje pinda's en vliegtuig in
Gaat goed daarquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo daar is een apart topic voor.
Spuw hier je gal over Sharon en de hond
ja dat snapte ik van jou hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ben niet geirriteerd hoor maar LS had zich afgemeld om te slapen dus ik was alleen verbaasd dat hij deze plots opende......
Ja erg hequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus, door slotje heen posten en dan volgen er weer irritaties in volgende COS steeds weer.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
Ben er ook van tussen, bis morgen !
trustequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
daag kijkertjequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
Trustequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
Beste Fokkertjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben niet zo'n hoogvlieger, en ken mijn grenzen .quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:52 schreef danilel het volgende:
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik haat gluiperds........
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker.
Loslaten, is het ultieme houden van.
ja iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Wijnneus het volgende:
alle spreuken van de stem op een computer
Ik post on topic, zeik niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gerard eruit? > Stoppen met kijken, meld je !
* danilel neemt gezellig Noelle06 mee naar boven(geen vrees ik ben niet van PB's club, leg noelle op de logeerkamer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan jou dat nou schelen. Een hand is een hand.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
nee joh ui, die van net op het beeld hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alle caps die ik heb gemaakt tijdens de live uitzending staat hier
SST - Caps deel 11
nee was net op stream 3quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
alle caps die ik heb gemaakt tijdens de live uitzending staat hier
SST - Caps deel 11
Ja denk je nou echt dat er 24 uur per dag een vent zit die de Stem doet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:53 schreef Annelies-G het volgende:
|Was een soort van lijst, stonden paar acties tussen zoals "philip draag je zender goed"
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
nee joh ui, die van net op het beeld hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |