quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ? Wat is er zo grappig. Ik vind het nl. wel grappig want ik heb 50 euro gewonnen
leuk voor jullie dat ie terug komtquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen,
Heeeeel erg bedankt voor jullie steun aan Gerard!
Erg jammer maar Geer is sportief en gunt het Karim (en Sharon) oprecht ook!
Geer is vorig jaar op Koninginnedag vertrokken naar Barcelona en nu komt ie weer terug op Koninginnedag. De cirkel is rond en hij (en ik) zijn blij dat ie morgen weer bij zijn liefies is.
Hij heeft genoten van de ervaring en er veel van geleerd. Hij zal zich zeker laten zien op FOK!
En wat top dat ie zijn zus mocht spreken, het was een unieke uittocht!
Nogmaals allemaal dank xx
ik ben eigenlijk blij dat hij er nu uit isquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen,
Geer is vorig jaar op Koninginnedag vertrokken naar Barcelona en nu komt ie weer terug op Koninginnedag. De cirkel is rond en hij (en ik) zijn blij dat ie morgen weer bij zijn liefies is.
Hij heeft genoten van de ervaring en er veel van geleerd. Hij zal zich zeker laten zien op FOK!
Ik vond het een saaie lulquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk blij dat hij er nu uit isstelletje gekken daaro! daar past hij echt niet tussen... geniet van elkaar bij het weerziens
ik zeg niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik open geen topics dat laat ik wel aan de hunters over......grijp uw kans!![]()
![]()
![]()
Modje ging door slotje heen volgens mij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik open geen topics dat laat ik wel aan de hunters over......grijp uw kans!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Modje ging door slotje heen volgens mij.
en hoop als karim weer genomineerd word hij een flinke smsbom droptquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk blij dat hij er nu uit isstelletje gekken daaro! daar past hij echt niet tussen... geniet van elkaar bij het weerziens
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
Nou ik niet. Ik vind het een open, vriendelijk, netjes en supergrappige man
Ok, zag Day laatste post doen nog vandaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik had de lapo.
Maar LS neemt voor mij waar met openen.
Hoe kom je daar nou bij... Ik schrik me de tering van haar, elke keer weer.quote:
Gevoels mensquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
Nou ik niet. Ik vind het een open, vriendelijk, netjes en supergrappige man
Denk dat Sharon veel engels spreekt en ook thuis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Down!
Zelfs de hond moet al lijden onder Sharon's Amerika-obsessie..
Lekker portugal in zei zijn zus toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Day het volgende:
Ik hoop overigens wel dat Gerard iets mocht gaan drinken met zijn zus.
Inlikken nu al begonnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Coos het volgende:
Zie je Mo is al aan het rekenen voor de volgende twee weken.
JIj hoeft ons niet te bedanken, wij moeten jou bedanken dat je Geer aan ons hebt uitgeleendquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen,
Jullie hoeven echt niet op mij te wachten. Als mod heb ik, helaas, de mogelijkheid om door het slotje te posten en dat gebeurd vaak.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok, zag Day laatste post doen nog vandaar.
Hier van hetzelfde, leuke vent heb je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
JIj hoeft ons niet te bedanken, wij moeten jou bedanken dat je Geer aan ons hebt uitgeleendHeel jammer dat hij eruit is, maar ik zag toch een twinkeling in je ogen toen het duidelijk was dat hij naar huis zou komen
Voor jullie 2 heel moooi, voor ons dikke shit
Geniet nog maar eerst lekker van elkaar en kom dan samen naar FOK, Gerard krijgt zeer zeker een warm welkom van ons
Nogmaals dank dat je hier bij ons bent, heel sportief! , dikke kus voor jullie twee
Heb zelf vroeger een puppy cursus gevolgd met vroeger hond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Down!
Zelfs de hond moet al lijden onder Sharon's Amerika-obsessie..
[..]
JIj hoeft ons niet te bedanken, wij moeten jou bedanken dat je Geer aan ons hebt uitgeleendHeel jammer dat hij eruit is, maar ik zag toch een twinkeling in je ogen toen het duidelijk was dat hij naar huis zou komen
Geniet nog maar eerst lekker van elkaar en kom dan samen naar FOK, Gerard krijgt zeer zeker een warm welkom van ons
Nogmaals dank dat je hier bij ons bent, heel sportief! , dikke kus voor jullie twee
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:46 schreef Coos het volgende:
Zie je Mo is al aan het rekenen voor de volgende twee weken.
zit en lig hebben beide de i in het midden vandaar dat er vaak gekozen word voor downquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb zelf vroeger een puppy cursus gevolgd met vroeger hond.
Daar ook het commando "down" geleerd.....is vrij normaal.;)
Dat dus, door slotje heen posten en dan volgen er weer irritaties in volgende COS steeds weer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie hoeven echt niet op mij te wachten. Als mod heb ik, helaas, de mogelijkheid om door het slotje te posten en dat gebeurd vaak.
sluit ik me naast m'n eigen opmerking bij aanquote:
[..]
ah bah ik heb een broodje in de oven liggen, weet niet of ik daar nog zin in heb...quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
Zoals ik vanmiddag Mo zag douchen moet de schimmel toch onder haar tieten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |