Windows toch?quote:
wat is haar verteld in de KVDW ???quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:18 schreef Mita het volgende:
Mo heeft al over de hele volgende week nagedacht, gaat bij Karim nu geen lichtje branden
quote:
Ja, de Stem is computer gestuurd. Of denk je echt dat er iemand zit die 45x per dag tegen Jo zegt dat ze haar zender goed moet doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:18 schreef Maver24 het volgende:
Zouden ze echt alle tekst in de computer zijn gezet. Dan komt het hele gescripte zooi echt naar buiten
mo en nagedacht,,,misschien heeft de stem het wel ingefluisterd,quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:18 schreef Mita het volgende:
Mo heeft al over de hele volgende week nagedacht, gaat bij Karim nu geen lichtje branden
het probleem is dat bij Mo die hersens geen moment stil staanquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:20 schreef spikey08 het volgende:
[..]
mo en nagedacht,,,misschien heeft de stem het wel ingefluisterd,
Beterquote:
Lijkt me meer het paneel van de stem. Dus die knop indrukken en dan hoor je ".... doe je zender om"quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
het aantal keren dat flip iets verkeerd deed ?
Scherpquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me meer het paneel van de stem. Dus die knop indrukken en dan hoor je ".... doe je zender om"
Die heeft veel meer problemen, dan alleen haar hersensquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:21 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
het probleem is dat bij Mo die hersens geen moment stil staan
met het aantal keren erbijquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me meer het paneel van de stem. Dus die knop indrukken en dan hoor je ".... doe je zender om"
ik hoop op een black out,, voor 2 weken!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:21 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
het probleem is dat bij Mo die hersens geen moment stil staan
Geen idee wie Peter Kelder is.quote:
vertel eens ???quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Mita het volgende:
[..]
Die heeft veel meer problemen, dan alleen haar hersens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |