Of de vrouwen, om het evenwicht weer te herstellenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:05 schreef Annelies-G het volgende:
Volgende x Mo, Flip en Sharon op de nominatiebank, wel zo eerlijk toch?
wat zei ze? Ik benslecht in multitasken, als ik typ hoor ik niks hahahquote:
kan ik ook mee levenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Of de vrouwen, om het evenwicht weer te herstellen
Ahaa .. vandaar die lange SL. Ben nu echt wel benieuwd wie er volgende week gaat. Hopelijk Mo. Kan nog steeds niet bevatten dat haar IQ zo 'hoog zou moeten zijn'. In mijn ogen heeft ze het IQ en EQ van een pindaquote:
Dan heeft z'n vader foto's van z'n huis laten zien, want daar heeft Karim het nu over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welnee, die hebben elkaar gewoon ontmoet na de uitzending. Waarom denk je dat er
een lange SL was?
Zit je weer aan klantenbinding te doen.quote:
iedereen genomineerd!! lijkt mij het eerlijkst,en mo er zowiezo uit naar mijn mening!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nah, wij zijn er ook nog schatjequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom even langs (Kon vanavond niet kijken), om te zeggen dat, nu Gerard eruit is, ik niet meer zal kijken.
Het was een leuke tijd op de COS, maar hier eindigt mijn stream. Aju en succes/'plezier' aan alle andere COS'ers.
Ben ik een keer aardigquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom even langs (Kon vanavond niet kijken), om te zeggen dat, nu Gerard eruit is, ik niet meer zal kijken.
Het was een leuke tijd op de COS, maar hier eindigt mijn stream. Aju en succes/'plezier' aan alle andere COS'ers.
Dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef spikey08 het volgende:
[..]
iedereen genomineerd!! lijkt mij het eerlijkst,en mo er zowiezo uit naar mijn mening!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dan is Sharon de lul.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Arnie Alberts heeft 2 levens,komt altijd terugquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat het pas gaat beginnen voor Mo over twee weken, zei zequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
wat zei ze? Ik benslecht in multitasken, als ik typ hoor ik niks hahah
Tuurlijk, eigenlijk zijn we een beetje naief met zijn allen. Ze laten die 3 niet voor Jan Lul overvliegen om 1 minuutje achter glas te zwaaien he? Alles voor de uitzending en wat daarna gebeurt zien we niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heeft z'n vader foto's van z'n huis laten zien, want daar heeft Karim het nu over.
whisfull thinking, volgende week mag ze wieberenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat het pas gaat beginnen voor Mo over twee weken, zei ze
gewoon mo, is ook een vrouw hoor,lekker opzouten, dan kan ze lekker neuken met maikquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan is Sharon de lul.
Redactie wil echt met de twee blonde snolletjes naar het eind.
dat mocht Peter Kelder ook willenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Arnie Alberts heeft 2 levens,komt altijd terug
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
whisfull thinking, volgende week mag moet ze wieberen
slaap lekker!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:12 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga nu ook wieberen. Ze zullen zo wel gaan slapen en anders maar nietseejoeleeteraliegeeter.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:12 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga nu ook wieberen. Ze zullen zo wel gaan slapen en anders maar nietseejoeleeteraliegeeter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:09 schreef Wijnneus het volgende:
[ http://img69.imageshack.us/img69/8712/20110429005315.jpg (copy/paste deze link) ]
doet het niet![]()
zou zoo graag haar reactie zien!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:12 schreef Mita het volgende:
[..]
En dan kan ze zien, hoeveel heeeeel Nederland van haar houdt
Ik vind het mooi dat haar stemgeluid nu beter naar voren komtquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat haar stemgeluid nu beter naar voren komt
Komt overal boven uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
niet voor mijn oren!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |