Morgen geer in de live moet je maar denkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:34 schreef Day het volgende:
Nou, de boel ligt op bed, en nog meer gekrijs van Mo kan ik niet aan.
waarschijnlijk nog een keer of 5 naar de wc, maar hoopt dat ze haar mond houdt!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:34 schreef Day het volgende:
Nou, de boel ligt op bed, en nog meer gekrijs van Mo kan ik niet aan.
Is de laatste daily waar ik naar kijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Morgen geer in de live moet je maar denken
Echt he? Het geluid moet weer zachter nu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef Day het volgende:
Kutmootje aast dus op nog een berichtje van huis.
Toen ze Maik's fimpje had gekozenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? Het geluid moet weer zachter nu.
Ik zet hem juist harder, verjaagd alle hangjongeren voor de deurquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? Het geluid moet weer zachter nu.
muggen ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zet hem juist harder, verjaagd alle hangjongeren voor de deur
En iedereen maar zeiken, ze moeten blij zijnquote:
Ze komen er juist op afquote:
ze commandeerde keihardquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:45 schreef bull-sjitt het volgende:
ze knipte in d'r vingers en vroeg aan flip om over d'r rug te aaien ????????????
hoorde ik dat goed ?
Begint ze nu al, dat belooft watquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:44 schreef bull-sjitt het volgende:
JoJo : nog een weekje langer bij jou flippie
Flip : jaahaa
Als die slappe hap nou es zijn poot stijf hield, hebben wij weer lol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:46 schreef liqrich het volgende:
ik begrijp wel dat flip er moe van word , ze moet om de 5 minuten bevestiging hebben van em
flip kan toch ook ff bij Mo in bed kruipen die heeft ook een twee persoons bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:46 schreef liqrich het volgende:
ik begrijp wel dat flip er moe van word , ze moet om de 5 minuten bevestiging hebben van em
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |