Alles voor de centjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij mag blij zijn dat hij de aandacht van zo'n leuke meid krijgt.
ik begin steeds meer te vermoeden dat onze vriend Flipse zo ruig als een deurmat is
Met zo'n wijf en schoonmoeder zou ik ook spontaan homo wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij mag blij zijn dat hij de aandacht van zo'n leuke meid krijgt.
ik begin steeds meer te vermoeden dat onze vriend Flipse zo ruig als een deurmat is
ik zou d'r terug sturen naar d'r ex of naar pearlbitchquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n wijf en schoonmoeder zou ik ook spontaan homo worden
Humor weer coosquote:
Van een leuke en lekkere meid als Jo zou ik spontaan... o wacht fffquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zo'n wijf en schoonmoeder zou ik ook spontaan homo worden
Ik ga al, ik ga alquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Humor weer coos
Flikker toch op man![]()
Leave mo alone
Yepquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
En dan morgen.....begint het drama Mo weer opnieuw, zodra ze het over de nominaties gaat hebben en dat is al heel snel, want ze staat doodsangsten uit,
Kijken wat de twee terugkomers dan doen. Kan nog heel aardige tv worden.
En snel voordat ik met een "Riek" achter je aankomquote:
Gnnnaaaaaquote:
heb je goed gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het moet me van het hart voordat ik ga slapen. Ik heb vanavond iemand zo verschrikkelijk onvriendelijk, nee zelfs gemeen, nee zelfs vals gezien in heel veel beelden. Ook nog met huichelachtige lachjes in dKvdW.
Die Mo is helemaal gescript en acteert, maar ze is ook zo rot van karakter. Haar gezichuitdrukkingen zeggen genoeg.
Ik hoop werkelijk dat je er niet van kan slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het moet me van het hart voordat ik ga slapen. Ik heb vanavond iemand zo verschrikkelijk onvriendelijk, nee zelfs gemeen, nee zelfs vals gezien in heel veel beelden. Ook nog met huichelachtige lachjes in dKvdW.
Die Mo is helemaal gescript en acteert, maar ze is ook zo rot van karakter. Haar gezichuitdrukkingen zeggen genoeg.
Ja de regie bepaalt hoe ze ieder moment kijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:58 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heb je goed gezien
bravo voor de regie
vertel eens wat is je vraag ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:01 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja de regie bepaalt hoe ze ieder moment kijkt.
Ze heeft vast 24/7 een oortje in!
zou dat niet opvallen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:01 schreef AYLI het volgende:
[..]
En dat lukt niemand 2 maanden lang, te acteren en je gezicht in controle te houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:01 schreef AYLI het volgende:
[..]
ja het valt zo erg op dat ze pas 1 stem heeft gehad van een medebewonerquote:
De regie kan iemand die niet vals is gewoon niet elke dag zo in beeld brengen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
[..]
En dat lukt niemand 2 maanden lang, te acteren en je gezicht in controle te houden
Wel een knipoog dus het was vast een grapjequote:
nou Mo kan het wel schijnbaar want ze is daar nog niet door de mand gevallenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
[..]
En dat lukt niemand 2 maanden lang, te acteren en je gezicht in controle te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |