Mooie stijging weer Fannetje! Zal wel even pittig zijn elke dag werken!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:43 schreef Vanyel het volgende:
Oh ja, dat lijstje. Merk dat ik best vaak ff opzoek hoe oud een kindje eigenlijk is, dus moet er zelf ook maar aan geloven.
Mag Dottir in de lijst? Ze is van 9 februari.
Ze is er nogquote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik de foto's van Anne en Bientje zo leuk vond![]()
En wat geweldig dat Saffier op Amy gepast heeft vandaag. Was vast gezellig twee dametjes in huis.
En ik maar denken; zij heeft helemaal geen kindje van 3,5 jaar... of heb ik iets gemist, maar toen viel mijn kwartje pas.... er staat nergens 'jaar' alleen maar 'maand'.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik volg het nieuws niet; jbz?
Ik blijf maar mensen tegenkomen die het werkelijk wonderlijk vinden dat ik twee kinderen heb van 3,5 en 17,5 maanden oud, alsof het een bovenmenselijke prestatie is. Best grappig, want ik sta zelf nooit stil bij het leeftijdsverschil. Het levert weinig onpraktische situaties op.
Oh, sterkte dan maarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ze is er nogen wil perse niet slapen
Tobias was 6 weken te vroeg en had met 3 maanden 2 tanden. Ja dat kan heel goed dusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb hier een meisje dat continu wil kauwen op vanalles en nog wat, kwijlt als een gek en al de hele dag (en gister ook een beetje) af en aan jengelig is. Daarbij heeft ze opeens weer iets van 6 poepbroeken per dag (en ze stinken voor het eerst). Maar ze is ook pas 11 weken!
Zou het dan toch misschien een tandje zijn?
Nou en of! We zijn wezen zwemmen bij CP de Kempervennen, en dat was heerlijk! Lekker blij kereltje. Het was alleen ook erg vermoeiend, en meneer wilde geen dutje doen daar, dus zijn we wel eerder dan gepland weer naar huis gegaan. (Gelukkig was er daar zoveel geroezemoes en herrie dat niemand last heeft gehad van Lars' gekrijsquote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Lars, gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad!
Bij Lena hebben we precies hetzelfde gehad. Ik ben ook met haar naar de huisarts geweest, hoor! En het was volstrekt onschuldig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ga zo even naar de huisarts met Sarah, ze hoest erg en klinkt vol, heeft ietwat verhoging.. Maar toen jaël de eerste keer verkouden was zat het meteen op de longetjes dus ik wil gewoon dat ernaar geluistert word voor me eigen gemoedsrust. Helemaal zo voor het weekend, als ik het anders uitstel kan ik van het weekend naar de HAP voor mijn geruststelling en dat zou ik dan misschien weer onnodig achten..
Ze was ook gewoon heel gezellig hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef Solagratia het volgende:
Zo ik ben weer in het land der levenden oftewel op mijn werk. Amy vond het zo leuk bij Saffier dat ze gewoon niet wilde slapenSorry Saffier
Gelukkig is ze bij mijn schoonouders wel gelijk gaan slapen en niet meer wakker geworden tot de volgende ochtend. J. heeft haar daar opgehaald en naar het kdv gebracht dus ik zit de uren af te tellen dat ik haar weer mag ophalen. Ik ga ook niet sporten want dan zou ik haar pas weer zien bij de fles van 23:00 en dan slaapt ze half. Dus lekker rustig knuffelen vanavond
Maar de bruiloft was leuk en nu ben ik aan het bijkomen op mijn werk.
Zo eens rustig bijlezen. Las al wel dat Anne mooie curves had! Fijn zeg Fannetje!
En Lars gefeliciteerd! Mooie foto's!
Goed zo meis, knap van je dat de beslissing hebt genomen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:34 schreef As1981 het volgende:
oja, ik heb besloten om per 1 juli 24 uur te gaan werken i.p.v. 32 uur. Met 10-12 uur per week reistijd werd het me toch echt te veel. Heb de knoop doorgehakt en gekozen voor mijzelf.
*Ben best wel een beetje trots*
Weet je nog waar hij zich in verslikt heeft? Ik vond niet alles geschikt om meteen te introduceren. Appel krijgt Ivan bijvoorbeeld pas sinds 2 weken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:31 schreef Troeta het volgende:
Rozijntjes lijken me eng met verslikken, heeft ie daar geen last van?
Ik wilde fijn gaan Rapleyen, maar we hebben toch al een aantal enge momenten gehad, dus ik durf niet meer echt. Het was echt geen kokhalzen meer,maar echt verslikken.
Oh ja, appel is hier ook een keer fout gegaan.. Maar ze vindt appel zo lekker, dus die kook soms heel kort even..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je nog waar hij zich in verslikt heeft? Ik vond niet alles geschikt om meteen te introduceren. Appel krijgt Ivan bijvoorbeeld pas sinds 2 weken!
Ik had Ivan in de doek, maar hij vond het lawaai bijvoorbeeld echt eng. Ik ga het morgen ook wel gewoon proberen, hoor! Als het niet bevalt ben je de drukte zo weer uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Morretje het volgende:
Claudia, ik ben anders ook best huiverig voor drukte enzo met kleintjes.. Maar we gaan 's ochtends, en ik woon in een durp, en ze gaat in de Bondolino. Komt vast goed.
Ik heb het niet eens geprobeerd. Ik verslik me zelf al vaak in appel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh ja, appel is hier ook een keer fout gegaan.. Maar ze vindt appel zo lekker, dus die kook soms heel kort even..
Oh ja, dat kan ook nog.. Ze knaagt het ook als een konijntje, dus echt hele stukken en dan je mond vol met stukken.. Tja, da werkt nie he..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens geprobeerd. Ik verslik me zelf al vaak in appel.Mijn schoonmoeder raspte appel altijd voor Ivan, dat is ook wel een aardig idee.
We hadden al een paar keer fruit geprobeerd de afgelopen 2 weken (zowel uit een potje als vers) maar dit was de eerste keer groente, vooralsnog gaat dat dus goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef pessie het volgende:
dank dankik ben zelf ook dol op hem
![]()
De Mei Tai heeft Freecell voor me gemaakt. Ik mocht zelf het stofje uitkiezen. Ik vind het koeler dragen dan mn doek.
Haha Leandra, wij hebben Nathan vanavond weer es een menuutje gevoerd, iets met pasta en hij vond het lékker! Zo grappig, het duurt even maar dan kom je erachter wat voor olvarit je kind wel eet. Lekker makkelijk als je zelf pizza eet!
Nathan krijgt vaak vast voedsel na de borstvoeding. Dat houdt de productie op peil (schijnt). En wat betreft de curve, die van Nathan is ook raar, en nu na 9 maanden trekt ie pas goed bijquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hadden al een paar keer fruit geprobeerd de afgelopen 2 weken (zowel uit een potje als vers) maar dit was de eerste keer groente, vooralsnog gaat dat dus goed.
En hij drinkt er niets minder om, dus ik hoop eigenlijk dat zijn curve door de bijvoeding weer wat bijtrekt.
ik heb Jan met 7 maanden aardbeien gegeven ofzo, juist ook omdat hij nergens op reageerde. Nooit ergens last van gehad. 't enige waarmee ik (braaf) gewacht heb is honing.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef pessie het volgende:
Peer krijgt ie ook, mango lust ie niet en (galia)meloen snapte hij niet. Ik ga morgen gewoon een watermeloen scoren
.
Hoe streng moet je zijn met aardbei? In juni zijn er namelijk volop aardbeien omdat dat echt het seizoen is maar hij wordt pas eind juli een jaar. Is het dan toch beter te wachten? Tot nu toe reageert Nathan nergens met een allergische reactie op.
Haha, het mag allemaal, hoor. Of zoals de verpleegkundige tegen mij zei toen ik vroeg of Ivan op zijn vingers mocht sabbelen: "Doet moet je zelf weten, jij bent de baas."quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:03 schreef danic het volgende:
Maar dat is inmiddels een aantal jaren geleden, ik weet niet of dit nog steeds mag?
wat zij zegt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef MamaPurk het volgende:
Het gaat ook om Soneal niet om jou haar.. Daar zullen we niet naar kijken en niets over zeggen (toch dames?!) plaatsen maar dus
ik ga naar een klein dorpquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Precies Leandra. Plaats die foto maar!
Ga je naar A'dam Huup?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef danic het volgende:
Ik wist niet eens dat daar een vrijmarkt was joh!
Sorry, maar daar is gewoon niet zoveel haha. Behalve een kantoor van ons werk
de enige manier waarop ik fruit bij Jan naar binnen krijg is van die zakjes knijpfruit. Hij krijgt ze als toetje na het eten. gewoon een banaan of appel gooit hij wegquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik prak liga door het fruit. Op geen enkele andere manier wilt ze fruit eten. Dan maar zo.
De reden is voornamelijk dat melk meer calorieen bevat dan water of sap... Bovendien is het eigenlijk ook niet nodig om ander drinken te geven als ze onbeperkt toegang tot de borst heeft..quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:54 schreef As1981 het volgende:
Claudia, ik vind het vooral vervelend dat ik er nu ineens mee bezig ben, terwijl het nooit echt een probleem was en hij het gewoon hetzelfde doet. Hij ontwikkeld zich goed (kan nu naast zwaaien ook ineens klappen in zijn handen deze week, echt te schattig). En hij is vrolijk. Dus als dat stomme cb zich er geen zorgen om had gemaakt was er niets aan de hand geweest en nu heb ik toch het idee dat ik er steeds op moet letten. Terwijl ik het wel probeer te relativeren hoor, dat gaat me steeds beter af. Zeker nu ik zelf een weegschaal heb en ik het dus goed in de gaten kan houden.
En dat 6x op de grond gooien en het dan ook echt zat zijn herken ik maar al te goed Tico. Wat is eigenlijk de reden dat ze tot nu toe niets anders te drinken kreeg? Vond je het niet nodig of wilde ze het niet?
Nou ja, meer om dat gedeelte dus ook te oefenen... Kan ik dat weer afstrepen op het cbquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef pessie het volgende:
Met borstvoeding op verzoek is extra drinken eigenlijk niet nodig. Nathan krijgt het ook aangeboden maar meer dan 10 tot 30 cc per dag drinkt hij echt niet extra. Leuk voor het spelletje maar verder dus niet echt nuttig. Als het warm is drinkt hij trouwens wel iets meer extra.
Dat eten weigeren hebben wij een paar weken geleden gehad, is hier weer helemaal goed gekomen. Nathan wilde vooral geen brood dus heb ik em elke broodmaaltijd een soepstengel aangeboden. Na een week of 2 was het weer klaar.
Eigenlijk moet het zelfs uit een beker en geen tuitbeker he?quote:
Dit klinkt vooral heel goed. Ik wil ook niet bagatelliseren, maar kijken naar hoe je ventje in z'n vel zit lijkt me altijd goed!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef As1981 het volgende:
ik hoop het ook, maar eigenlijk heb ik daar wel vertrouwen in. Juist omdat hij zo goed aangeeft of hij nog wel of niet iets wil. Als hij geen trek heeft krijgen we het er met geen mogelijkheid in. En zoals vanavond, dat we denken dat hij niet wil, maar ook niet tevreden is, dan bieden we hem toch een fles aan en is het daarna goed. Probeer nu meer naar hem te kijken en naar zijn ontwikkeling en niet te veel focussen op de cijfers.
Dat was ook de reden waarom ik niet aan de allergie wilde, omdat hij het verder zo goed doet en nergens last van heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dit klinkt vooral heel goed. Ik wil ook niet bagatelliseren, maar kijken naar hoe je ventje in z'n vel zit lijkt me altijd goed!
Nou, mijn beste vriendinnetje!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:57 schreef As1981 het volgende:
Denk niet dat Danic haar baby al heeft hoor. Heb tenminste nog niets gehoord en verwacht haar zeker niet voor maandag (maar ja wie ben ik)
stom genoeg zijn dit dus de dingen waardoor ik hem eigenlijk volcontinu in 't zicht wil hebben. Ik ben als de dood dat hij er in stikt als het gebeurt als ik er niet bij ben. Geert slaapt dus overdag idd meestal in de box (of kinderwagen als ik boodschappen ga doen)quote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef Jeetjejom het volgende:
J-net wat een mooi mannetje zeg![]()
![]()
(jubel ik kan emoticons plaatsen via mijn mobiel)
Djmo, espen heeft thuis 3x zo overgegeven en 1x in het zh. Heb het met de kraam besproken en zolang het niet dagelijks 10x gebeurd is er nix aan de hand. Idd net dat slokje teveel gedronken. Maar ziet er wel heel heftig uit. Durfde espen dan ook niet in bed te leggen, maar dan sliep hij in de box!
Het laatste. Het golft dan zo hard, dat het, als ze op hun rug liggen, overal terecht komt. En omdat de ogen natuurlijk een holte hebben, blijft er daar iets in liggen en lijkt het daar vandaan te komen. Ik heb het hier ook wel eens gezien. En het ziet er heel naar uit..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef DJMO het volgende:
nou ja, het is niet zo dat hij er ziek uitziet ofzo, komt ook gewoon om voedingen (al ben ik nu wel iets alerter of het gewoon zuigbehoefte of honger is). het is ook nog niet weer gebeurt. Ik weet nog wel dat ik bij Jan de eerste keer dat hij zo spuugde op de HAP zat. Doodeng vond ik het, maar die voelde zich toen ook echt ziek, hield gewoon niets binnen. Dit zag er idd meer als een teveel aan melk, en dus maar alles teruggevenIk vroeg me nu eigenlijk meer af of het idd door de ogen naar buiten kon komen, of dat dat er gewoon zo uitziet omdat hij op z'n rug lag toen hij alles eruit gooide.
Oeh, wat is ze mooiquote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zo weinig te melden over mijn meisje. Het gaat gewoon erg makkelijk en ze is een enorme lieverd:
[ afbeelding ]
de aanhouder wint.......of zorgen voor meer kinderenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef DJMO het volgende:
Jan is gek op Bumbam'n kinders delen mijn interesse niet
Oh Claudia wat een prachtige dochter heb jequote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zo weinig te melden over mijn meisje. Het gaat gewoon erg makkelijk en ze is een enorme lieverd:
[ afbeelding ]
Ik heb een kast vol en eens per 2 weken moeten de blouses van mn man ook gestreken dus neem ik die van Nathan direct mee. Is ook niet mijn hobby.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef As1981 het volgende:
Ik vind blouses ook leuk Pessie, maar koop ze toch echt niet meer. Wat een ondingen zijn dat, je moet ze strijken (lees niet mijn hobby), maar zijn ook nog eens lastig te strijken.
ah gos arm ding, ik zie t voor mequote:Op zondag 1 mei 2011 21:17 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb wat gevonden waar Leyla echt nog te klein voor is. Ze zat aan mn gezicht te friemelen en als Jen dat doet dat gnorf ik opeens sneel haar handje en Jen lacht het dan uit... Zonder na te denken deed ik dat bij Leyla die er zo van schrok dat ze in huilen uitbarstte... En zelfs daarna nog een paar keer naar me keek en weer bijna begon te huilen...
Bedoelde je mijn link? Ik had m'n helmpje razendsnel in huis en nette communicatie. Ik kan me echter wel voorstellen dat je extra voorzichtig wordt wanneer je al eens bijna bent opgelicht.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef As1981 het volgende:
ben nu ook even druk aan het zoeken w.b. fietshelmpjes. Op de site die eerder werd geplaatst kan ik namelijk geen waarborg merk vinden en ben laatst al bijna opgelicht, daar heb ik niet opnieuw zin in.
Nu heb ik er 1 gevonden op www.wielersport-expert.nl, die is vanaf 46 cm. Mijn man is even zijn boekje pakken, even kijken wat zijn hoofdomtrek was de laatste keer.
Hier ook zo'n smal hoofdje en toch gaat het erg goed. Inmiddels zal het wel iets meer dan 44 zijn maar een maand terug was het nog 43,5. We vonden met ondanks dat een veiliger idee dan zonder.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Solagratia het volgende:
Amy's koppie is denk ik nog te klein voor deze fietshelmpjes. In maart was haar omtrek 41,7 cm en dat groeit nu niet meer zo snel.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn dochter is een halfjaar oud. Een halfjaar geleden zijn N en ik ouders geworden. Ze wordt zo groot, en zo leuk. Ik word elke dag meer verliefd op haar. Net als ik denk dat het toch echt niet meer kan, doet ze weer iets en groeit mijn liefde weer.
Ik ben gewoon moeder, een meisje wat precies 6 maanden geleden 3610 gram woog, weegt nu 8 kilo. Ze kijkt de wereld in, flirt met iedereen.
Ik ben moeder! Zij is mijn dochter!
een foto collage volgt, we zijn nu op "vakantie"in het huis van mijn schoonouders, zij zijn een maand weg.
Gelukkig wordt ze 's nacht niet heel veel wakker. Maar als ze dat wel doet ligt ze soms alleen even wat te piepen en gaan we er niet eens naar toe. Als het langer duurt dan ga ik erheen en leg haar even aan de borst. Dan weer terug in bed en meestal slaapt ze dan vrij snel weer. Ik ga in ieder geval ook meteen weer naar bed. Als ze al piept is dat eigenlijk maar heel kort.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wat doe je trouwens als ze 's nachts wakker wordt, CP? Hier werken dan weer heel andere dingen.
Wat een mooi ventje J-netquote:Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef J-net het volgende:
Okay daar komt de kleine man
[ afbeelding ]
In bad in eerste week
[ afbeelding ]
3 dagen jong
[ afbeelding ]
2,5 weken jong
[ afbeelding ]
3 weken en een dag
Manlief vroeg gisteravond of ik moederdag op de kalender wilde schrijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
En ik heb net J de tip gegeven dat 8 mei moederdag een mooie dag was om de moeder van zijn mopperende kind in het zonnetje te zetten![]()
![]()
Nee die zijn thuis.quote:
quote:
hier Mor hij heeft geen rem, maar je kunt de wieltjes tijdelijk strak aandraaien (schroef wat strakker zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef Morretje het volgende:
IlseDat jurkje vind ik echt zo leuk!
Leia!
Wat een toffe loopwagen trouwens! Wat is er dat voor eentje?En kan ie 'geremd' worden, zodat ze niet de kamer doorrennen?
![]()
Zieke Leyla.. Gaat het nu alweer, Tico?
Hier een best lekkere nacht gehad, ze werd om kwart voor 10 en om kwart over 11 nog wakker. Heeft beide keren nog gedronken en vervolgens tot kwart voor 7 doorgeslapen!![]()
Heerlijk, daar was ik wel weer aan toe zeg.
ja kei sneu altijdquote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Orea het volgende:
prikjes zijn prut Huupwel fijn dat je dieet lijkt aan de slaan!!
ik eet nu koemelk-, ei- en soja-vrij. Het zou best kunnen dat ze wel voor ei maar niet voor koemelk allergisch is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Morretje het volgende:
Dank je Orea! We zoeken nog wat verjaardagscadeautjes, dit lijkt me een leuke!
Huup, wat fijn dat het dieet lijkt te werken. Dus toch KMA dan? Sorry, ben het alweer vergeten.. Mijn geheugen..![]()
Oeh, dat lijkt me inderdaad wel lastig eten voor jezelf. En wanneer mag je dan weer gaan introduceren, als het nu inderdaad goed blijkt gaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik eet nu koemelk-, ei- en soja-vrij. Het zou best kunnen dat ze wel voor ei maar niet voor koemelk allergisch is.
Knap dat je blijft voeden. Ik denk dat ik dat maar heel kort zou volhouden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik eet nu koemelk-, ei- en soja-vrij. Het zou best kunnen dat ze wel voor ei maar niet voor koemelk allergisch is.
Het valt mee hoor, er is meer dan genoeg wat wel mag, t is alleen even etiketten lezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Knap dat je blijft voeden. Ik denk dat ik dat maar heel kort zou volhouden.
Knap!!quote:
Tsss, floris is toch veel leukerquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef pessie het volgende:
Orea wat leuk!
Nathan zat vol interesse te kijkenFloris: kapers op de kust
![]()
Huup fijn dat je dieet aan lijkt te slaan.
Hangmatje in de boxquote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef MamaPurk het volgende:
KJ wat heb jij een mooierd![]()
Orea wat is ze groot![]()
Huup prikjes voor Elinhopelijk heeft ze er niet veel last van!
Hier vanmorgen weer veel krampjes en nu diepe rust. Ze ligt hier regelmatig in de maxicosi, dat lijkt de houding die haar het meeste rust geeft. Niet altijd even goed, maar zij ontspant ervan en daar word ik dan weer blij vanZo zielig als elke spier in haar lijfje zich aanspant van de pijn in haar buikje!
Nee helaas niet... Ze vind het voor even prima maar dan begint het overstrekken van de krampjes.. Ze ligt nu weer op haar buik op mijn knieën maar ik word er net als zij wel eens wanhopig van. Maar gelukkig heeft ze ook veel goede momenten!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Morretje het volgende:
Och Draak, zou ze nu al een kies krijgen? Arme mini!![]()
Orea, wat goed van Leia! Die blik halverwege: soort van 'help eens even' en 'zie je me wel?'![]()
Mamapurk, een wipstoel is niet gekromd genoeg voor je meisje? Nou ja, als ze de mc wel prettig vindt.. je moet kiezen dan inderdaad.
Oh ja dat kan, en als je je er onzeker bij voelt dan is het wsl nog lastiger om goed te knopen. Ik heb eerst tig keer geoefend met een grote knuffel voordat ik Amelie er destijds in durfde te hangenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef MamaPurk het volgende:
Slapen is ook het fijnste na die prikjes volgens mij!
En ja de draagdoek.. Ik droeg haar zo liggend elke keer, maar ze is nu groter dus dat vind ik niet zo fijn meer. En zo rechtop vind zij dus niet zo fijn maar dat kan ook komen omdat ik die knoop nog niet zo goed krijg en er zelf dus ook een beetje onzeker bij ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |