abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96190443
Ik hou jullie echt niet bij. Kom er niet aan toe om alles bij te lezen steeds en te reageren :o
Vind het dan ook een beetje lullig om een ego-post te doen, maar ik doe het lekker toch :P

Ik postte laatst dat Truus naar bed gaan niet leuk vindt en dat ze dan vaak erg gaat huilen. Erbij blijven was geen optie, want dan ging ze alleen maar harder huilen. Dus we lieten haar alleen liggen huilen. Met pijn in ons hart, maar ja ;(
Maaaaaaaaar, sinds een tijdje blijf ik in een stoel die aan haar voeteneind staat zitten als ik haar op bed gelegd heb. Ze kan me dan wel zien zitten, maar ik zit niet direct in haar gezichtsveld. En wat denk je?: amper nog problemen gehad. Ze gaat regelmatig wel eerst uitgebreid liggen spelen in bed (soms wel 20 minuten of meer :D), maar uiteindelijk valt ze wel in slaap. Op een hele rustige manier. En ondertussen lees ik een boekje en vermaak me ook wel :)

Ik ben zo blij. Dit is echt zoveel beter voor ons allemaal O+

Beetje jammer dat ze de laatste week ineens regelmatig 's nachts wakker wordt en ik eruit moet, maar vooruit :Y)
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:19:18 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96190627
Wat fijn dat jullie zo'n eenvoudige oplossing voor het slapengaanprobleem hebben gevonden ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96202933
CP, fijn dat je iets hebt gevonden wat werkt! Zoiets werkt hier nog steeds het beste bij Ivan. Als hij erg overstuur is begin ik met over zijn buik wrijven, "ssshh ssshh" zeggen, strak aankijken, dichtbij blijven. Hoe rustiger hij wordt hoe meer ik afbouw. Ik stop met wrijven en leg mijn hand stil op zijn buik, daarna trek ik mijn hand weg, daarna ga ik wat meer uit beeld en op het eind stop ik met "sshh sshh" zeggen. Dan heeft hij het alleen nog maar nodig dat hij soms naar me kan kijken en uiteindelijk valt hij in slaap. Dit ritueel duurt vaak wel een half uur tot anderhalf uur, maar we hoeven het nu vrijwel nooit meer te doen.

Bij Lena werkt dit trouwens helemaal niet. Ik leg haar in bed met een knuffelpopje, doe een muziekje aan en ga weg. Als ze dan nog blijft mopperen kan ik haar beter weer gewoon gaan voeden. Nou ja, dat kan nu gelukkig nog, en we zien wel hoe het slapen zich ontwikkelt. Vooralsnog is ze veel makkelijker dan Ivan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96203001
Wat doe je trouwens als ze 's nachts wakker wordt, CP? Hier werken dan weer heel andere dingen.
pi_96203071
Oh Hobbesje, wat naar dat het nog steeds niet lekker gaat! Wil hij wel slapen als jullie een stuk met hem gaan wandelen? Fijn dat je in ieder geval iets voor hem kunt doen.

Leandra, beterschap voor jullie! Wij zijn (af en aan) 3 weken ziek geweest. En de kinderen hadden er inderdaad het minst onder te lijden. :+
  zondag 1 mei 2011 @ 17:35:56 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96213755
Thnx, ik denk dat ik t van de oudste opgelopen heb, en die is ook nog niet helemaal fit, ik ben bang dat het nog wel een weekje zal duren :{

Zijn jullie inmiddels allemaal hersteld?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 mei 2011 @ 19:13:06 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96216844
even snel vraagje: vanmiddag had ik Geert voor 't eerst in z'n eigen bedje gelegd terwijl ik wat aan 't prutsen / kleding uitzoeken was op z'n kamertje. En prompt komt er zó'n golf melk uit dat kleine ventje; het leek wel uit z'n ogen te komen :{ . Kan dat en is dat normaal? Hij heeft daarna niet meer gespuugd, maar 't zag er op dat moment wel eng uit :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96217329
Isabel heeft dat ook een poos gehad, DJMO, zeker tot ze een maand of 4 was. Regelmatig flinke golven, en idd soms zo erg dat het leek alsof het overal vandaan en een hele voeding was. De wvpk op het CB zei bij ons: soms hebben ze net te veel gedronken, en kan een druppel reden zijn om de hele inhoud van het maagje eruit te gooien. Als het de eerste keer was, lijkt het mij niet ernstig.. Maar als je het niet vertrouwd zou ik morgen het CB even contacten..

Hier weer een prutnacht gehad, maar gelukkig is ze overdag wel erg vrolijk en gezellig. Het lijkt wel alsof ze bij elke ontwikkelingssprong onrustiger gaat slapen. Het begon toen ze een maand of 7 was, en toen ging ze ook net gericht rollen. Dat heeft een paar weken geduurd, toen sliep ze weer redelijk met af en toe een hele nacht aan een. Nu heeft ze geleerd zich op te trekken, en wordt ze echt elke 2/3 uur per nacht wakker.. :O Waar het eerder nog wel hielp om Ravage heen te laten gaan, wil ze nu alleen echt maar mij. Ze wordt woest als Ravage aan haar bed staat. En dat duurt gerust uren, hebben we al ontdekt :X ;( Dan maar aan toe geven, slapen we allemaal iets meer..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 1 mei 2011 @ 19:40:08 #184
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_96217800
Okay daar komt de kleine man

In bad in eerste week

3 dagen jong

2,5 weken jong

3 weken en een dag
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 1 mei 2011 @ 19:42:44 #185
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_96217893
oh het zijn alleen maar close ups......
hier nog een full Kiran foto
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_96217910
DJMO Amy deed dat als kleine baby ook wel eens. Dat is inderdaad schrikken. Als het bij een keer blijft dan lijkt het me geen probleem.

Pfoeh Morretje, heftig is dat. Hopelijk gaat ze snel weer lekker slapen. Het is wel herkenbaar. Amy wordt ook vaker wakker en slaapt slechter in sinds ze kan zitten en draaien enz. Overdag slaapt ze wel hartstikke goed.

Koninginnedag was echt leuk hier. We zijn met vrienden en Amy naar een terrasje gegaan. Op een gegeven moment gingen de vrouwen shoppen en de mannen bleven met Amy op het terras. Toen heeft Amy gewoon 1,5 uur geslapen in de kinderwagen :o Echt super. Vandaag ging ze voor het eerst mee op de fiets. Ik vond het echt doodeng, ik ben sowieso al niet zo zelfverzekerd als het gaat om lichamelijke dingen. Altijd bang om te vallen o.i.d. Maar de terugweg ging al een stuk beter :Y Toen vonden we het beiden leuk.

J-net wat een mooie foto's van een mooi mannetje! Nog gefeliciteerd!
pi_96218019
J-net, wat een mooi mannetje zeg! O+

Sol, fijn dat het fietsen uiteindelijk leuk was!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 mei 2011 @ 19:49:46 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96218138
nou ja, het is niet zo dat hij er ziek uitziet ofzo, komt ook gewoon om voedingen (al ben ik nu wel iets alerter of het gewoon zuigbehoefte of honger is). het is ook nog niet weer gebeurt. Ik weet nog wel dat ik bij Jan de eerste keer dat hij zo spuugde op de HAP zat. Doodeng vond ik het, maar die voelde zich toen ook echt ziek, hield gewoon niets binnen. Dit zag er idd meer als een teveel aan melk, en dus maar alles teruggeven :') Ik vroeg me nu eigenlijk meer af of het idd door de ogen naar buiten kon komen, of dat dat er gewoon zo uitziet omdat hij op z'n rug lag toen hij alles eruit gooide.

Wat een ontzettend mooi mannetje is Kiran J-net! en zo'n wijs snoetje al O+

Fijn dat het fietsen zo goed ging Solagratia!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 1 mei 2011 @ 19:52:17 #189
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96218230
J-net wat een mooi mannetje zeg O+ O+

(jubel ik kan emoticons plaatsen via mijn mobiel)

Djmo, espen heeft thuis 3x zo overgegeven en 1x in het zh. Heb het met de kraam besproken en zolang het niet dagelijks 10x gebeurd is er nix aan de hand. Idd net dat slokje teveel gedronken. Maar ziet er wel heel heftig uit. Durfde espen dan ook niet in bed te leggen, maar dan sliep hij in de box!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96218278
Wát een schatje J-net O+
  zondag 1 mei 2011 @ 19:57:27 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96218413
J-net, wat een prachtig menneke O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 mei 2011 @ 19:59:20 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96218490
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef Jeetjejom het volgende:
J-net wat een mooi mannetje zeg O+ O+

(jubel ik kan emoticons plaatsen via mijn mobiel)

Djmo, espen heeft thuis 3x zo overgegeven en 1x in het zh. Heb het met de kraam besproken en zolang het niet dagelijks 10x gebeurd is er nix aan de hand. Idd net dat slokje teveel gedronken. Maar ziet er wel heel heftig uit. Durfde espen dan ook niet in bed te leggen, maar dan sliep hij in de box!
stom genoeg zijn dit dus de dingen waardoor ik hem eigenlijk volcontinu in 't zicht wil hebben. Ik ben als de dood dat hij er in stikt als het gebeurt als ik er niet bij ben. Geert slaapt dus overdag idd meestal in de box (of kinderwagen als ik boodschappen ga doen)

pi_96218548
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef DJMO het volgende:
nou ja, het is niet zo dat hij er ziek uitziet ofzo, komt ook gewoon om voedingen (al ben ik nu wel iets alerter of het gewoon zuigbehoefte of honger is). het is ook nog niet weer gebeurt. Ik weet nog wel dat ik bij Jan de eerste keer dat hij zo spuugde op de HAP zat. Doodeng vond ik het, maar die voelde zich toen ook echt ziek, hield gewoon niets binnen. Dit zag er idd meer als een teveel aan melk, en dus maar alles teruggeven :') Ik vroeg me nu eigenlijk meer af of het idd door de ogen naar buiten kon komen, of dat dat er gewoon zo uitziet omdat hij op z'n rug lag toen hij alles eruit gooide.

Het laatste. Het golft dan zo hard, dat het, als ze op hun rug liggen, overal terecht komt. En omdat de ogen natuurlijk een holte hebben, blijft er daar iets in liggen en lijkt het daar vandaan te komen. Ik heb het hier ook wel eens gezien. En het ziet er heel naar uit.. :X

Oh, en dat je hem dicht bij je wil hebben is toch niet erg? Meestal wordt het spugen met de tijd minder, en krijg je dus ook meer vertrouwen.. Komt goed, hij is nog zo klein..
pi_96218585
CP wat fijn dat jullie een oplossing gevonden hebben die voor jullie allemaal prettig is.

Morretje, vervelend dat er een patroon in lijkt te zitten, wel fijn dat ze zich lekker ontwikkel.

En J-net, wat een droppie!!

Hier blijf ik verbaasd of het andere slaappatroon van Yaro. Hij lijkt nu echt op mij. Ik was/ben zo beweegelijk in mijn slaap dat ik altijd aan het voeteneind eindigde met mijn hoofd tegen iets aan. (dat bij het voeteneind slapen doe ik trouwens nog steeds :@ )
Yaro trapt nu zijn lakens weg, kruipt via zijn buik omhoog en gaat dan met zijn hoofd tegen de spijlen/boven kant aanliggen. Wat ik alleen wel naar vind is dat hij soms verder wil dan dat hij kan en dan gaat hij (in zijn slaap) bonken tegen de bovenkant. Wanneer we hem naar beneden schuiven gaat hij direct weer naar boven om er tegenaan te liggen. Vaak is het dan goed, maar soms moeten we dit ritueel een paar keer uitvoeren. Beetje vreemd, dat moet toch zeer doen denk ik dan....
pi_96218629
Naar DJMO, kan me voorstellen dat je hem dan in de buurt wilt hebben. En hij is nog zo klein, dat kan dan toch prima.
pi_96218639
J-net, wat een knapperd!
  zondag 1 mei 2011 @ 20:04:54 #197
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96218763
*breekt in*

J-net wat een rammelmannetje!!!! <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96218899
Ik heb zo weinig te melden over mijn meisje. Het gaat gewoon erg makkelijk en ze is een enorme lieverd:

zondag 1 mei 2011 @ 20:12:05 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96219099
quote:
17s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zo weinig te melden over mijn meisje. Het gaat gewoon erg makkelijk en ze is een enorme lieverd:

[ afbeelding ]
Oeh, wat is ze mooi O+

Die wimpers O+ O+ O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96219171
Claudia, dat koppie, heerlijk.

Wij zijn trouwens vandaag naar de kinderboerderij geweest waar huup het over had, zal zo via mijn telefoon kijken of ik een foto kan plaatsten. Nog bedankt voor de tip Huup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')