Isabel heeft dat ook een poos gehad, DJMO, zeker tot ze een maand of 4 was. Regelmatig flinke golven, en idd soms zo erg dat het leek alsof het overal vandaan en een hele voeding was. De wvpk op het CB zei bij ons: soms hebben ze net te veel gedronken, en kan een druppel reden zijn om de hele inhoud van het maagje eruit te gooien. Als het de eerste keer was, lijkt het mij niet ernstig.. Maar als je het niet vertrouwd zou ik morgen het CB even contacten..
Hier weer een prutnacht gehad, maar gelukkig is ze overdag wel erg vrolijk en gezellig. Het lijkt wel alsof ze bij elke ontwikkelingssprong onrustiger gaat slapen. Het begon toen ze een maand of 7 was, en toen ging ze ook net gericht rollen. Dat heeft een paar weken geduurd, toen sliep ze weer redelijk met af en toe een hele nacht aan een. Nu heeft ze geleerd zich op te trekken, en wordt ze echt elke 2/3 uur per nacht wakker..

Waar het eerder nog wel hielp om Ravage heen te laten gaan, wil ze nu alleen echt maar mij. Ze wordt woest als Ravage aan haar bed staat. En dat duurt gerust uren, hebben we al ontdekt

Dan maar aan toe geven, slapen we allemaal iets meer..